Gå til innhold

Mitt liv - Mitt Kaos ;)


miss Bradshaw

Anbefalte innlegg

Tada. . . :danse:

Da erklærer jeg dagboken min for åpnet:) :sjenert: ...

Har fulgt med i mange dagbøker her inne, å har lenge tenkt på å starte en selv..

En kort presentasjon:

Jeg er 23 år gammel, er ca midtveis i utdannelsen min (som ambulansepersonell).

Sivilstatus: Kjæreste. *han er absolutt verdens beste* :hjerter_rundt:

Min kjære og jeg er totalt forskjellige, men man sier jo at motsetninger tiltrekker hverandre :enig_anim: . Han er supersnill, og jeg er utrolig glad i han:)!

Jeg elsker å tilbringe tiden min med min kjære, familien min og venner.

Jeg er utrolig glad i dyr, og har en firbent venn hjemme som er min lille øyensten :hjerter_rundt:

Mine interesser er:

Shopping, kino, en tur på byen etc. Jeg liker prosjekter som går ut på innredning å oppussing.. (nå skal det jo nevnes at det er planleggingsdelen som er gøy da.. har en tendens til å bli fort lei selve jobben med det). For å (gjøre et tappert forsøk på å) holde meg i form så svømmer jeg en gang i blant.

Ellers digger jeg "feel good" filmer, "sex in the city" (hvorav nicket mitt har sin opprinnelse fra... :ler: ).

....

Jeg følte jeg trengte et sted jeg kunne sammle alt det kaoset jeg har i hodet mitt om dagen, mange frustrerte tanker å følelser. I stede for å utvikle meg, virker det som om jeg stadig bare innvikler meg mer.. jeg analyserer ting opp og ned, ut å inn.. hadde jeg ikke visst bedre så hadde jeg nesten trodd at jeg hadde kommet i puberteten på nytt :ler: ..

vel, nå skal jeg ikke bruke hele første side til alle bekymringene da:)

....

Hadde vært kjempe koselig med innlegg og kommentarer i dagboka mi :sjenert:

....

*see you soon*

:vinke:

P`s:

hm.. :klø:

Føler meg ikke så smart som spør om detta, men jeg finner ikke ut hvordan jeg skal få skrevet i dagboka jeg... eneste jeg får gjort er å endre på dette innlegget her.. hva skal jeg evt trykke på for å kunne fortsette på innlegg nr 2? :klø:

Også lurte jeg på om noen kunne hjulpet meg med å få til signaturen? har prøvd å prøvd, men får det bare ikke til å funke.. :klø:

Endret av miss Bradshaw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mrs. Potter

P`s:

hm.. :klø: 

Føler meg ikke så smart som spør om detta, men jeg finner ikke ut hvordan jeg skal få skrevet i dagboka jeg... eneste jeg får gjort er å endre på dette innlegget her.. hva skal jeg evt trykke på for å kunne fortsette på innlegg nr 2? :klø:

Gå inn på skriv svar sånn som du gjør i alle andre tråder du svarer på.

Hei forresten! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...