miss Bradshaw Skrevet 19. september 2006 #1 Del Skrevet 19. september 2006 (endret) Tada. . . Da erklærer jeg dagboken min for åpnet:) ... Har fulgt med i mange dagbøker her inne, å har lenge tenkt på å starte en selv.. En kort presentasjon: Jeg er 23 år gammel, er ca midtveis i utdannelsen min (som ambulansepersonell). Sivilstatus: Kjæreste. *han er absolutt verdens beste* Min kjære og jeg er totalt forskjellige, men man sier jo at motsetninger tiltrekker hverandre :enig_anim: . Han er supersnill, og jeg er utrolig glad i han:)! Jeg elsker å tilbringe tiden min med min kjære, familien min og venner. Jeg er utrolig glad i dyr, og har en firbent venn hjemme som er min lille øyensten Mine interesser er: Shopping, kino, en tur på byen etc. Jeg liker prosjekter som går ut på innredning å oppussing.. (nå skal det jo nevnes at det er planleggingsdelen som er gøy da.. har en tendens til å bli fort lei selve jobben med det). For å (gjøre et tappert forsøk på å) holde meg i form så svømmer jeg en gang i blant. Ellers digger jeg "feel good" filmer, "sex in the city" (hvorav nicket mitt har sin opprinnelse fra... ). .... Jeg følte jeg trengte et sted jeg kunne sammle alt det kaoset jeg har i hodet mitt om dagen, mange frustrerte tanker å følelser. I stede for å utvikle meg, virker det som om jeg stadig bare innvikler meg mer.. jeg analyserer ting opp og ned, ut å inn.. hadde jeg ikke visst bedre så hadde jeg nesten trodd at jeg hadde kommet i puberteten på nytt .. vel, nå skal jeg ikke bruke hele første side til alle bekymringene da:) .... Hadde vært kjempe koselig med innlegg og kommentarer i dagboka mi .... *see you soon* P`s: hm.. :klø: Føler meg ikke så smart som spør om detta, men jeg finner ikke ut hvordan jeg skal få skrevet i dagboka jeg... eneste jeg får gjort er å endre på dette innlegget her.. hva skal jeg evt trykke på for å kunne fortsette på innlegg nr 2? :klø: Også lurte jeg på om noen kunne hjulpet meg med å få til signaturen? har prøvd å prøvd, men får det bare ikke til å funke.. :klø: Endret 20. september 2006 av miss Bradshaw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 21. september 2006 #2 Del Skrevet 21. september 2006 P`s: hm.. :klø: Føler meg ikke så smart som spør om detta, men jeg finner ikke ut hvordan jeg skal få skrevet i dagboka jeg... eneste jeg får gjort er å endre på dette innlegget her.. hva skal jeg evt trykke på for å kunne fortsette på innlegg nr 2? :klø: ← Gå inn på skriv svar sånn som du gjør i alle andre tråder du svarer på. Hei forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå