Gå til innhold

Super-duper-hemmelig dagbok for Livets Datter

Livets datter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for det, Trulselinemor! 17. mai er ikke det den engang var. Jeg husker da det var om og gjøre å feste mest mulig, og få mange innbydelser til ditten og datten... I år endte det med at jeg og LD-mannen takket nei til ALT av innbydelser. Vi var så slitne og orket ikke reise bort på kvelden. Men vi fikk da med oss noen utepils på uteserveringen med en del kjentfolk, samt mine foreldre!

IDAG er jeg veldig glad! Min søster skal nemlig få hente hjem tvillingene sine idag!!! :hoppe:

De har ligget ca en måned på prematuravdelingen, og mor har pendlet frem og tilbake hver eneste dag for å ta del i de daglige stellene. Med en gutt på 3 år hjemme, sier det seg selv at familien har vært på "halv tolv" en stund nå. Men nå har de vokst seg store (fra 2200 g. til 3000 g, og fra 1772 g. til 2500 g.), og puster for "egen maskin". Det blir godt å få dem hjem, og jeg gleder meg til å få bedre tid til å holde, mate, vugge, dulle og kooose med dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Livets Datter!

Har du fått hilst på tvillingene hjemme enda? Så utrolig spennende å være tante til to små.

Ønsker deg en riktig så fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingene kom dessverre ikke hjem igår som planlagt, da begge foreldrene er syke. Det er ganske strengt mht smitte osv. Så da drøyer det nok en uke til... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei LD!

Her har jeg ikke vært tidligere, så tenkte at det var på tide å stikke innom en tur. Har smuglest litt sånn gjennom dagboka di, og kommer nok til å holde et lite øye med deg sånn fremover. Er koselig å bli litt kjent med andre brukere, og du har et av de nickene som jeg har lagt merke til her inne. I tillegg har du en veldig koselig avatar.

Tipper du gleder deg masse til tvillingene til søsteren din kommer hjem. Det er kjempespennende med småbarn. Jeg har jo en 2-måneder gammel sønn nå, og han har jo også lagt på sykehuset. Det var veldig deilig å få ham hjem, og jeg koser meg masse med å gå hjemme hos ham. Så det er bare til å glede seg. Håper de kommer hjem snart, men alt må jo være trygt for dem, så de kan vokse seg store og sterke.

Kos deg videre i sommersola... (det er det i alle fall her hos meg :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, kjære nabo! :)

Vart så begeistra for namnet ditt, eg les ein serie som heiter "Havets datter" sjølv :)

Velvel.. Ville berre kike innom! :D

Ha ein super-duper dag vidare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsen, Linn3c!!

Nå, er "Havets datter" er bra serie da?

Når du er ferdig med den, kan jeg anbefale "Ildkorset" av Frid Ingulstad. Den synes jeg var fin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 uker senere...
Gjest Gjesta

Hei på deg!

Har du lagt dagboka di på is, LD?

Var bare ute på en dagbokrunde og fikk se at det var lenge siden din var besøkt, så jeg måtte titte innom!

Ha en fin lørdag!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OOps, idag er det faktisk 1 mnd siden jeg skrev her sist. Vel, livet mitt har heller ikke vært så spennende i det siste :ler: . Skal prøve å oppdatere litt snart igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

:oops: Vel, her kommer en liten oppdatering i LD's liv:

2 ukers ferie er vel overstått - og en deilig en sådan! Bare så synd at 2 uker er altfor lite, og går altfor fort. Vel, ferien startet da vi tok bilen og kjørte til sørlandet. Kikket litt rundt i byer som Grimstad, Kristiansand og Arendal. Veldig hyggelig. Dessuten hadde jeg aldri vært i Grimstad. Man kan ikke si at man har vært nede i pyramidene i Egypt, uten å ha vært i Grimstad! :ler:

Vel, vi var på Sørlandet fra en tirsdag til en lørdag. Lørdag hadde vi booket oss på fly fra Torp til AMSTERDAM (ja, vi var der i mars - men bare MÅTTE tilbake). Og denne byen er virkelig bare 100% etter min smak :-) ! Jeg oppdager stadig nye ting, og det er fortsatt mye nytt å se på! Dessuten er det en helt utrolig atmosfære, og alle nederlendere er så hyggelige og gjestfrie!

Kom hjem igjen til "gamlelandet" forrige onsdag. Litt kjedelig at ferien er over for denne gang, men allikevel (...og dette trodde jeg aldri jeg skulle si), så er det LITT greit å komme tilbake til hverdagen igjen også. Blir jo litt sløv av å ha ferie...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...

Hmmm... :klø: Det ble ingen gevinst i Extra igår!

Jeg som var SÅ sikker på at jeg skulle stikke av med hovedgevinsten...

Har intuisjonen min virkelig slått SÅ feil??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Annonse

Nå har Frøken KalloRilla bestemt seg for å legge igjen en helgehilsen i dagbøkene til fjærn og nær.

Ha en fortreffelig helg og bruk den som best du kan ;) Det skal i hvertfall jeg

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...

Oj... en liten stund siden sist (4 august), så det er kanskje på tide å rable ned noen ord igjen! :oops:

Har vel igrunn ikke skjedd så fryktelig mye i livet mitt siden sist. Det blir jo mye hobby-kvelder. I tillegg til smykke-lagingen, har jeg blitt helt HEKTA på scrapbooking! Det er så moro! Merker at jeg tar bilder på en helt annen måte etter at jeg begynnte med dette. Jeg planlegger på en måte layout-siden idet jeg tar bildene.

Jobben går sin vante gang! Er litt små-lei for tiden. Hjelper heller ikke så mye at jeg blir alene på kontoret fra sommeren av... En veldig spesiell situasjon. :cry:

Vel, skriver mer senere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sofia.

Joda, jeg stikker innom i ny og ne, men dessverre altfor sjelden i forhold til tidligere.

Ha en riktig god dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...