Tjorven Skrevet 2. desember 2003 #241 Del Skrevet 2. desember 2003 Det er genialt akkurat det da, men det forutsetter jo at man er en del folk + at det er fler som har samme størrelse. Desverre er mange av mine venninner litt mindre i størrelsen enn meg, så dette er nok ikke så enkelt... Får heller bytte andre ting tror jeg. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 8. desember 2003 Forfatter #242 Del Skrevet 8. desember 2003 Oj oj oj... jeg har konstatert at det bare er 16 dager igjen til julaften, og i den forbindelse er det på tide med en liten oppdatering på forberedelsene. I år skal jeg heldigvis ikke pynte i min egen, bittelille leilighet, men i LD-mannens, som er noe større. Jeg valgte å ta frem pynten nå i helgen, og du verden (!) så koselig det ble! Jeg fikk for et par år siden et "julehus" av mamma, som egentlig er et fuglehus. Men mamma hadde kjøpt figurer inni huset, nissekoner, stoler, fillerye osv. Pappa hadde festet et lys inni der med bryter. Det var en så flott gave, og jeg elsker å ta det frem hvert år og sette på lyset. I år har jeg også gått til innkjøp av 2 stk nye juleduker, som allerede er strøket og lagt på. Har tatt frem "jule-godteskålene" og fylt dem med mandariner, mandler o.l, og en nyinnkjøpt julestjerne (blomst) har fått sin plass på stuebordet. Igår kjøpte jeg en sånn sak som du skal ha telys under, og røkelse oppi, og det luktet så godt og "julete" atte! Heldigvis er jeg også i år meget ajour med julegavene. Jeg skal totalt kjøpe 10 stk gaver i år, og de som er markert med Mamma Pappa Søster Svoger Tante 1 Tante 2 Farmor Nevø Kjæreste Min vennindes datter Det vil si at jeg har kun 2 gaver igjen. Gaven til LD-mannen har jeg bestemt meg for, det er verre med "Tante 1" Hun er en typisk "har-alt-trenger-ingenting-ønsker-meg-ingenting"-dame. MEN... jeg synes selv at jeg har kommet langt hva jul angår. Juletrefot og teppe ligger også klart til bruk! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplegrønn Skrevet 9. desember 2003 #243 Del Skrevet 9. desember 2003 Hvis du mot formodning ikke vinner i kveld, kan jo tanta di få en femuker`s! Eller noen knallfine servietter, lys med kanellukt og et par flaxlodd. Eplegrønn burde skynde seg å begynne å kjøpe julegaver før hun sprekker av alle ideene sine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 9. desember 2003 Forfatter #244 Del Skrevet 9. desember 2003 Takk for gode tips, som selvsagt tas imot med stor takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. desember 2003 #245 Del Skrevet 9. desember 2003 Imponerende hvor langt du har kommet i juleforberedelsene, LD! :D Kos deg i førjulstida! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 16. desember 2003 Forfatter #246 Del Skrevet 16. desember 2003 Da er alle julekortene sendt ut, og på søndag var vi ute og kjøpte juletre. Det lukter røkelse i stua fra den nye telys-dingsen vår, og igår kveld satt jeg så lang jeg var og pakket inn ALLE julegavene. O'jul med din glede, nå kan du bare komme! Jeg er klar!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 16. desember 2003 #247 Del Skrevet 16. desember 2003 Du er kjempeflink LD! Synes det er så koselig når julekortene er sendt ut jeg, men desverre får vi sjelden så mange julekort tilbake. Men det er jo ikke derfor man sender heller. Ha en fortsatt fin førjulstid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 17. desember 2003 #248 Del Skrevet 17. desember 2003 god jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 22. desember 2003 #249 Del Skrevet 22. desember 2003 Vil bare ønske deg en god jul og et godt nytt år jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 22. desember 2003 Forfatter #250 Del Skrevet 22. desember 2003 Takk for julehilsener. Ja, nå nærmer julen seg med stormskritt. Tenk at det er "bittelille julaften" idag!!! Skal bli deilig med noen fridager, og ro og fred i heimen. Juletreet skal pyntes idag, hadde jeg tenkt. Det blir hyggelig. Ellers er jeg stort sett ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 2. januar 2004 Forfatter #251 Del Skrevet 2. januar 2004 Oj oj oj... da er DEN julen offisielt over! Og greit er vel egentlig det. Bortsett fra at det er litt trist å skulle fjerne all julepynten, for jeg synes det var så koselig å pynte til jul i år. Og det ble så trivelig hjemme. Men men... ett år til neste gang. Blir sikkert like koselig da. Juletreet skal iallefall få stå noen dager til. Orker ikke å begynne med det enda. Og nyttårsaften... den ble jo grei til slutt den også, selvom bare EN av de 9 personene vi hadde bedt, kunne komme . Men vi hadde det koselig, vi. Med god mat, hyggelig samtale, god vin og rakett-oppskyting. Bortsett fra at det ble et "masse-slagsmål" på plassen der vi sendte opp rakettene. Da var det på tide å trekke seg tilbake og fortsette inne. MEN... jeg må vel kunne kalle julen for vel overstått, og ønsker alle smug-lesere ET RIKTIG GODT NYTTÅR! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 2. januar 2004 #252 Del Skrevet 2. januar 2004 GODT NYTT ÅR LIVETS DATTER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 2. januar 2004 Forfatter #253 Del Skrevet 2. januar 2004 Takk :D Right back at'ya! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsey Skrevet 2. januar 2004 #254 Del Skrevet 2. januar 2004 Godt Nyttår Livets datter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bergenspike Skrevet 2. januar 2004 #255 Del Skrevet 2. januar 2004 Godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 3. januar 2004 #256 Del Skrevet 3. januar 2004 Hei Livets Datter! Lenge siden jeg har vært innom her hos deg, så jeg ville bare si hei og godt nyttår til deg! Håper du har det bra! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 5. januar 2004 Forfatter #257 Del Skrevet 5. januar 2004 Oj oj... 3 nye hilsener i løpet av helgen!!! Tusen takk Kelsey, Bergenspike og Hulderjenta. Igår "kastrerte" jeg juletreet, og det var faktisk utrolig deilig å få det ut. De siste dagene har jeg bare følt at det har vært i veien. Dessuten fikk vi det ikke til å "leve" i år. Det tok ikke til seg vann, og det har av den grunn bare stått og drysset. Dere skulle sett hvordan det så ut hjemme etter at jeg dro det ut :o . Vel, mandag, og en ny uke står for døren. Juleferien gikk så altfor fort ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 5. januar 2004 #258 Del Skrevet 5. januar 2004 Hei LD. Vil bare ønske deg et riktig godt nytt år jeg! Håper du har koset deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 16. januar 2004 Forfatter #259 Del Skrevet 16. januar 2004 Idag har jeg flere grunner til å være i godt humør! * Jeg har bestilt Amsterdam-tur for meg og LD-mannen * Det er FREDAG! * Jeg skal snart hjem til min kjære * Vi er bedt bort ikveld Altså mye å se frem til akkurat nå! God helg, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. januar 2004 #260 Del Skrevet 16. januar 2004 GOD TUR TIL AMSTERDAM DA! :D Og god helg - i første omgang! Fredagshilsen fra Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå