Gå til innhold

Tankene mine får du.....

@lfakrøll

Anbefalte innlegg

Dette er den hyggeligste lesningen jeg har hatt på lenge! Du høres mye bedre ut nå, roligere, lykkeligere og ikke minst mer optimistisk! Deilig og høre at det funket, og at @mannen skjønner at han også må bidra med noe....mannfolk har litt lett for å være strutser!

Nå håper jeg at dere klarer og nøste opp tråder, kanskje dere finner ut at de trådene dere nøster opp hører til samme garnnøste for alt jeg vet? Men du, ble ringene satt på igjen, eller? *spent*

Kos deg med vinkveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette var deilig lesing ja! Flott at du ser litt lysere på ting, det beste ville vel være om dere fant ut av ting på en måte som gjorde at dere begge ville, og kunne, fortsette. Det håper jeg dere klarer. Men om dere ikke kommer til det stadiet at begge vil, og kan, ja nei da er det best at dere går hver deres vei. Uansett trur jeg dere trengte dette avbruddet for å klare å finne ut av ting, dere har godt av det!

*krysser fingre*

Godt å lese at du er positiv til livet i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg glad! Har ikke skrevet hos deg før, men har fulgt litt med etter tråden din på samliv. Kjempefint at dere prater sammen, og finner ut av ting. Ønsker deg masse lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dette øyeblikk bestilles Sydentur.....14 dager til Egypt med avreise 13.januar....

Reiser sammen med fetter'n min, kona hans og sønnen deres som da vil være 5 1/2 mnd.....for ikke å glemme @mannen....

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei @krøll!

Har aldri skrevet i boka di, men har vært jevnlig innom!

Syns det er så godt og lese at det går bedre mellom deg og @mannen!

Har egentlig vært igjennom noe lignende selv, bortsett fra at vi ikke var gift da det skjedde..

Da jeg og Smurfemannen hadde vært sammen i 4 år ba han om en pause i forholdet..

Det var heldigvis ingen annen inne i bildet, han trengte simpelthen bare litt tid for å sortere følelsene sine.

Etter ca 1 mnd hadde han fått tenkt og funnet ut at forholdet vårt var verdt å satse på. :hjerte:

Det hender fremdeles at jeg takker ham for at han ba om en pause den gangen.

Rett og slett fordi jeg ikke lenger tok ham for gitt og oppdaget hvor mye jeg satte pris på ham. :D

Dette hadde jeg tidligere lett for å glemme i hverdagens kjas og mas.

For det var slett ingen selvfølge at det skulle bli akkurat OSS TO resten av livet.

Nå har det gått noen år, og vi har snart vært sammen 11 år. (bortsett fra den månededen med pause da..)

Nå er vi både gift og har en herlig datter på 19 måneder. :hjerter:

Vil ønske deg og @mannen lykke til!

Det virker som om det går mye bedre med dere og det gleder meg!

Du virker sterk @krøll!

Gled dere til Egypt-turen! :D

Smurfemannen og jeg var der i 1999 og hadde det helt fantastisk!

Vi var i Hurghada og hadde bestilt to småturer utenom.

En todagerstur til Luxor og en tredagerstur til Kairo.

(forlovet oss forøvrig inni Mykerinos-pyramiden i Kairo.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei @krøll!

Nå har jeg sittet helt oppslukt med dagboka di en stund, og jeg må si jeg er imponert over hvordan dere har løst denne krisen til å komme på rett vei iallefall. Nå har jeg ikke vært i en sånn situasjon selv, men jeg kan tenke meg til at det er utrolig tøft både for de som er direkte involvert og for dem i rundt dere. Jeg er glad for at det går bedre nå, og håper av hele mitt hjerte at det ordner seg mellom deg og @mannen.

Jeg håper du holder oss oppdatert på hvordan det går, og så får vi andre krysse fingre og tær for at det går alldeles utmerket i framtiden.

Klem fra monja :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger folkens :oops: Blir jo nesten litt brydd jeg. Synes nemlig ikke at jeg personlig har taklet dette så bra... har en følelse av at jeg har "kontrollert" @mannens avgjørelser ......

:roll:

Og alltid hyggelig å oppdage "sniklesere" av dagboka da :ler:

Nå skal jeg straks hjem - innom butikken og kjøpe litt salat, og hjem til middag... Skal trene senere ikveld, tripptrapp 1... MÅ komme skikkelig igang igjen nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW!! Egypt-tur!!! :D *misunn* Det var ikke en dum ide. Reis litt og kos dere sammen! Flott at dere prøver å ordne opp i forholdet! :D

Bor du fremdeles hos foreldrene dine imens, eller?

Take care!!

klem fra ei som tenker masse på deg!

6+2 og kvalmen som fy :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅHHH dette var kjempe kjekt og lese, det er jo supert at ting begynner å ta form.

Håper vireklig ting ordner seg for dere og dere virker helt utrolige måten dere gjør det på.

Og reise vekk sammen tror jeg virkelig hjelper og turen over nyttår åhh hørtes bare helt herlig ut.

Ha en super helg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting tar tid... :-? Jeg legger meg virkelig i selen for å endre ting, bare små små ting..... mest for min egen del, men vet at det slår positivt ut i forhold til @mannen også.....

Må jo endre på ting... kan ikke være naive å tro at nå skal alt bli så mye bedre - også havner vi ut i det samme greiene igjen...

Har pratet orntli' ved et par anledninger de siste dagene - og @mannen sliter veldig med at han ikke har noen følelser for meg.... Han er utslitt hva gjelder jobb å gjøre. Føler at han ikke har fått nok tid til egenpleie... Så jeg gjør det jeg kan for å hjelpe han å komme igang med ting (selvfølgelig uten at han føler seg styrt). Idag har han prioritert å reise å se fotballkamp, bytur og reist for å melde seg inn på et treningssenter. Alt med den hensikt å kose seg, slappe av og få mer overskudd..... Tror det kan gjøre underverker jeg....

Men er vel heller ikke helt overbevist om at vi finner helt tilbake til det "gamle" igjen... hvertfall ikke sånn som ting er nå. Men, det hjelper kanskje å få litt drahjelp, og et objektivt syn på ting og tang når vi skal til familierådgivningskontoret - kun en uke igjen på mandag....

Imorgen er det forøvrig dåp på programmet. Sønnen til fetter'n min skal døpes, og jeg som "tante" er da forespurt å være gudmor (jeg skal altså bære det lille nurket) Gjett om jeg ble stolt, og er stolt, over å bli spurt da !! Har kjøpt to bøker i gave - Den store Asbjørnsen og Moe Eventyrboka + Viser av Alf Prøysen.... Hadde egentlig tenkt å kjøpe Den Store Sangboka, men den var utsolgt. Etter råd fra bestisen som hadde lyst på Prøysen-boka selv så kjøpte jeg den istedenfor da... Kikket såvidt inn i den - og det var mange gode gamle sanger der ja...

Nytt antrekk har jeg kjøpt meg også... Har ikke bunad, desverre...

Det ble sort pen bukse med "nålestriper", kort sort jakke med "pusekanter", lys beige sko fra Bianco - kjempetøffe !!, og mønstrete blondetopp inne i jakka.... Helt sikkert kurant for en dåp ?!

Føler meg veldig fin på en måte - samtidig som jeg kanskje ikke føler meg pyntet nok. Men det kommer nok av at jeg pleier å gå veldig fint kledd og stæsjet på jobb også...... :P

Var i "kontraktsmøte" på jobb i går - skrev under papirene på min nye bil som forøvrig har levering senest 09.november... Fikk forhandlet meg frem til 15 % ekstra rabatt på vinterdekkene, utover min vanlige ansattrabatt :sjarmor::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har valgt å avslutte min karriere som dagbokskriver på KG - av flere ulike årsaker. Fortsetter en annen plass i cyber-verden ......

Takk for meg !! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var dumt :cry: :cry:

Kommer til å savne deg masse håper alt går bra med deg videre i livet!!

lykke til!!!

Klemmer fra pia :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, vel...lykke til videre da! Håper det ordner seg! Vil savne å lese dagboken din! :cry:

Ta godt vare på deg selv nå da!

Klem fra Angel 7+4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...