Gjest Qlio Skrevet 6. juni 2003 #81 Del Skrevet 6. juni 2003 Jeg kommer ikke inn på bildene!!!! *fortvilet* Jeg får beskjed om å taste inn brukernavn og passord, og det har du ikke satt opp...... Har du husket og sette opp at det skal være ett offentlig album? Om du evt. skulle få problemer er det bare og ringe, jeg har kronglet med de sidene før! *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 8. juni 2003 #82 Del Skrevet 8. juni 2003 Heisann @lfakrøll!! Nå var det så lenge siden jeg hadde skrevet og hørt noe fra deg!! Hvordan går det med dere??Hadde dere en fin tur til Aalborg?? Hørtes gøy ut å shoppe på byggmaker, det skulle vi også ha gjort,men bor i boligbyggerlag og har ikke lyst å koste på huset for mye siden vi mest sannsynlig flytter neste sommer(håper,håper). Jeg prøvde å komme inn på vildene jeg også, du får sende oss brukernavn og passord. ha fortsatt en suveren pinse klemmer fra pia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 9. juni 2003 Forfatter #83 Del Skrevet 9. juni 2003 Uuuuppps :oops: var visst ikke helt heldig med den delingen av album nei. Men nå skulle det være offentlig ...... takk Qlio for tipset... Nesten for godt til å være sant at det skulle gå på første forsøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 9. juni 2003 #84 Del Skrevet 9. juni 2003 Jeg fant linken: HUSET TIL @LFAKRØLL Kjempeflott, vennnen! Håper sjefen er snill i morgen..... *krysser fingrene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 9. juni 2003 #85 Del Skrevet 9. juni 2003 Heisann @lfakrøll!!! Så koselig å fint hus dere hadde,håper alt står bra til med dere. Jeg har nå blitt en gammel kone hi,hi måtte bare skrive det. klemmer fra pia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 10. juni 2003 Forfatter #86 Del Skrevet 10. juni 2003 Takk Qlio ! Trodde jeg hadde rettet min forrige link, sånn at den fungerte - men akk nei..... Sjefen er snill, sjefen er snill....fridag innvilget imorgen !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 10. juni 2003 #87 Del Skrevet 10. juni 2003 Herlig! Det nytter og sende positiv vibber! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 10. juni 2003 Forfatter #88 Del Skrevet 10. juni 2003 For de uinnvidde - men som sikkert har skjønt tegninga her. Jeg har tatt meg fri imorgen, og ja jeg skal besøke Qlio. Det begynte egentlig med at @-mannen kom hjem og fortalte at han skulle være med på golfturnering med en leverandør i Oslo. Min mann eier hverken retningssans eller stedsans (når det kommer til stykket er det kanskje bare at han er stressa og distre) Men i allefall, igår ettermiddag fant jeg ut for han at Losby Golfklubb ligger i Lørenskog, kun 3-4 km unna der Qlio har flyttet - og da jeg pratet med Qlio på MSN senere så fikk jeg avklart at muligheten for å ta meg en tur var stor, da hun var hjemme Det eneste som sto igjen var å få fri da. Så jeg gikk inn til sjefen jeg og spurte på hvor kort varsel det var mulig å ta seg en feriedag - jeg ville nemlig ha fri imorgen Han bare smilte han, og sa at det styrte jeg egentlig som jeg ville - legger jo opp min egen arb.dag, så det var ikke noe problem. Så det betyr at jeg må opp grisetidlig imorgen - @mannen skal møte opp kl. 8 :o - og først skal vi kjøre til Oslo Tar bestandig Qlio på senga jeg Gleder meg iallefall til å se henne og magen igjen - åsså nye huset selvfølgelig Synd at det ikke er like enkelt å besøke Angel-vennen :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 10. juni 2003 #89 Del Skrevet 10. juni 2003 Jeg trøster meg med at du har sett meg og mitt morratryne før..... gleder meg til vi sees, og er enig i at det er altfor langt til Angel! *furter litt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 11. juni 2003 #90 Del Skrevet 11. juni 2003 Tusen takk for en fantastisk dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 15. juni 2003 Forfatter #91 Del Skrevet 15. juni 2003 Det er søndag, og det er snart for tiden da @lfakrøllens bedre halvdel skal sitte klistret ved PC og jobbe et par timer. Så da sniker @lfakrøllen selv innom for å knotre ned noen ord om dagene som har godt nå. Fredag ble en koselig dag for meg - ble invitert med gutta på jobben på sommeravslutning (i privat regi). @-mannen var på noe opplegg med jobben så jeg lot meg ikke be to ganger. Ble en kjempekoselig kveld, men pga at jeg skulle tidlig opp dagen etter tok jeg reper'n tidlig. Syklet hjem så jeg var hjemme halv ett - og det ligner ikke meg i det hele tatt. Er som regel den som er helt til sist og hjelper til med opprydding. Lørdag opprant, vekkerklokka ringte kl. 5 !! :o :o Dusjet, og kledde meg og begynte prosessen med å vekke @mannen som kun hadde sovet 2,5 time på det tidspunktet. Han skulle nemlig være med..... Mamma og pappa kom og hentet oss litt over seks - og så startet "harryturen" vår. Tok ferga Horten-Moss og kjørte videre ned mot Strømstad. Hadde beregnet perfekt med tid, og parkerte i Strømstad kl. ti over halv tid. Akkurat nok tid igjen til å nyte frokosten på en benk der i byen i strålende solskinn. Kl. 10 åpnet optikeren, og der sto det kø på utsiden av døra - snakk om harry Jeg og mamma'n min ble synsstestet opp og i mente, og var tilslutt klare for å plukke ut innfatninger. Dette er en prosess som er viktig, hvertfall for meg som skal gå med de brillene i ansiktet dag ut og inn.... Fant etter litt prøving et par kjempestilige briller uten noe særlig ramme hvis dere skjønner. Det var to brilleglass som var bundet sammen"med en stang over nesa - og that's it. Kjempelette - og røffe. Slik jeg ønsket meg. Fant også solbriller som jeg bestilte styrke i også. Totalt kom det på ca. 3 200,- norske kroner. Det er like mye som kun innfatningen min kostet sist jeg kjøpte briller i Norge, nå fikk jeg synsstest, brilleinnfatning, glass m/refleksbehandling, solbriller m/styrke og refleksbehandling for samme pris. Kjempefornøyd. Så nå blir det ny tur over til Sverige om 1 - 2 uker for å hente brillene. Etter brillevarpet vårt kjørte vi opp igjen til grensen, Svinesund - og handlet for det vi sparte på brillene Vi endte opp med sandaler til meg, tralle til å ha golfbagen på, golfballer, luftballer til å øve med (golf), 2 justerbare skohyller til garderobeskap, 14 kg. kjøtt ca (tot. 750 SEK kroner) og godis for 200 kroner. Vel ferdig med shoppingen der vendte vi nesa mot Strømstad igjen for å ta ferga derfra og over til min hjemby Sandefjord. Ombord på ferga satt vi oss ute, kjempedeilig vær ! I tax-free shopen fikk jeg handlet lipgloss (juicy-tubes fra Lancome) og i tillegg øyekrem, nattkrem og dagkrem fra L'oreal (tror jeg det var). @-mannen kjøpte 4 kasser !! øl på ferga. Det er langt i fra lov, men han kjente en dame som satt i kassa - så han gikk til henne og ho låste han ned og inn på bildekk så han fikk satt det fra seg i bilen. Heldig for oss at ikke det sto tollere på kaia da vi ankom der Nå er frysa nesten full - og kjøla full av øl. Også vi som skal på ny harrytur om ca 14 dager Må kanskje utvide kjøla litt ? Deilig hvertfall å ha grillmat og lignende ..... penger spart også ! Idag har jeg dusjet, tatt meg en ansiktsbehandling bestående av klemming av sorte hudormer *blæh*, rensing av hud, barbering av hår diverse steder, ansiktsmaske, filing av hard hud og innsmøring av fot med fet fotkrem, lakkering av tånegler, og innsmøring av kroppen i deilig bodylotion. Nyter litt egenpleie - alt for litt velvære. Alt som mangler nå er en kopp te, og litt tv-titting i ro og fred. Søndag er min TV-kveld hvor jeg har fjernkontrollen og full kontroll i og med at @-mannen jobber litt med statistikker og rapporter for forrige ukes tall. Gleder meg allerede til å sette meg ned i sofakroken. So long ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 15. juni 2003 #92 Del Skrevet 15. juni 2003 Høres ut som om du har hatt det fint! Gleder meg allerede til å se deg med de nye brillene, jeg synes de gamle var fine også, jeg da...... Og jeg er som deg, det jeg sparer ett sted, bruker jeg som regel opp ett annet sted (om ikke mer....). Høres ut som om du har hatt en flott "kose-dag" i dag, nå håper jeg du sitter godt foran TV'n og nyter en bedre kopp te og nyter siste rest av helgen. Det har du som vanlig fortjent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 16. juni 2003 Forfatter #93 Del Skrevet 16. juni 2003 Det ble ingen tekopp på meg foran TV-skjermen igår kveld. Ei venninne av meg som sjelden er innom ringte og sa at hun og mannen tok seg en tur - og det var jo koselig. Så da ble det et par timer med skravling isteden. Stuptrøtt da de endelig gikk litt over halv elleve..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 23. juni 2003 Forfatter #94 Del Skrevet 23. juni 2003 Jeg stikker hodet frem for å puste litt nå *pes* Siden forrige oppdatering har det ikke vært mye rolig. Onsdag- og torsdagskvelden ble jeg sittende ved symaskinen. @-mannen skulle på firmafest med jobben på fredag, og siden han er så "heldig" å være i festkomiteen hadde han en del oppgaver. Han gjorde alt selv, bortsett fra en ting som han måtte ha hjelp til. De skulle ha noen leker, og skulle derfor dele inn i 10 forskjellig lag. Disse lagene skulle ha hver sin fargekode - og de hadde besluttet å lage slike bånd som man kan ta over hodet og ha på skrå over overkroppen (slike vi brukte på skolen i gymtimen da vi var små) Det var bare det at de var 7 stk på hvert lag. Så det ble totalt 70 stk. - og jeg måtte jo gjøre det litt orntli' sånn at det gikk ann å bruke dem igjen. Halv tre natt til fredag var jeg ferdig med den siste - og kunne pakke sammen maskinen - Dødssliten Fredag var det jobb igjen da, så det ble ikke mye søvn den natta. Etter jobb på fredag bar det rett hjem i dusjen, sminket og kledde meg - og så bar det avgårde til Helgeroa (en halvtimes kjøring) Der lå det en båt og ventet med kollegaer ombord (mannlige sådan) Vi var totalt 14 stk i båten, 2 damer og 12 av det andre kjønnet. Da jeg fikk spm om å være med fikk jeg beskjed om at det egentlig var fullt - men at de skulle skvise inn rompa mi også pga ønske om feminint innslag Jeg så jo for meg en liten pram nesten jeg, som vi måtte øse underveis.... Men så feil kan man ta. Ved brygga i Helgeroa lå det en diiiiger båt, lignet litt sånn Miami Vice-båt.... med flere kabiner til å sove i under dekk, og to sinna innenbords motorer. I tillegg holdt de på å koble de siste ledningene på anlegget da jeg ankom - så etter bare noen minutter dundret det musikk fra høytalerne. Langesund here we come Litt harry da, men gud så moro. Fikk ganske mange blikk fra de som satt på uterestaurantene bortover da vi startet opp og kjørte utover - målet var DDE-konsert i Langesund. Der var det Rai-Rai og mye liv...... Reiste hjem igjen forholdsvis tidlig til å være meg - la meg i senga mi ca. 02.00 Lørdag ringte klokka kvart over ni, stupte i dusjen igjen - dro på meg en sommerkjole og kjørte avgårde igjen. Hvorvidt jeg var kjørbar er jeg litt usikker på Måtte stoppe på butikken og kjøpe cola, før jeg ankom festlokalet vi skulle være på lørdagskvelden( 10 år siden vi gikk ut av ungdomsskolen). Hadde lovet å hjelpe til med å rigge istand. Var hjemme igjen i ett-tida, fikk vasket noe klær og ryddet opp litt. La meg på senga for å slappe av litt i halv tre-tida, og ble vekket av tlf. etter noe som virket som bare sekunder. Det var søstra mi som lurte på hvor jeg ble av - hun skulle nemlig ordne håret mitt. Men, hun skulle også rekket toget halv seks. Klokka var da 4 plutselig, så det var bare å slenge seg i bilen og kjøre bort til henne. Det var forsåvidt fort gjort å ordne håret - hun brukte slettetang og laget sikksakk-skill. Resultatet ble overraskende annerledes og kjempetøft !! Jeg som har forholdsvis slett hår fra før, men med noe fall i - fikk plutselig kjempeslett hår - og langt ! Stripene jeg tok på tirsdag kom også mer til sin rett - så jeg fikk skikkelig lyst hår :o Var faktisk et par stk. av gutta som ikke kjente meg igjen på kvelden. Festen startet i sekstida - og derfra og til lyse morgenen var det bånn gass igjen - og masse moro. Kjempegøy å treffe alle de gamle klassekameratene igjen. Ble Nachspiel Queen - hjemme i sekstida på morgenen. Dagen igår ble derfor naturlig nok ikke benyttet til noe annet enn soving og soving. :oops: :oops: Idag er det St.Hans og det har lenge vært planlagt å reise til Stavern til et vennepar som har rigget seg til med campingvogn der for sommeren. Men, det regner - så det blir vel ikke det helt store .... Selvutnevnt sjåfør er jeg hvertfall ! Orker ikke drikke .... Sånn helt til slutt må jeg bare ta med noe som datteren til venninna mi sa på lørdag, vi lo av det hele dagen og kvelden. Hun er halvannet år, og var med oss når vi rigget i stand til klassefesten på lørdag. Deriblant var vi en tur på butikken og handlet litt snacks etc. Da vi rundet den ene hylla og nærmet oss brus, snacks og øl - peker hun og sier høyt og klart ØL !!! Jeg og de nærmeste rundt holdt på å dø av latter, mens venninna mi holdt på å synke i gulvet der hun sto. Men ikke nok med det, da vi en halvtime senere gikk inn døra på Vinmonopolet - setter ungen opp store øyne over alle flaskene og sier høyt og tydelig igjen TØRST !! Det var dagens højdare !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 23. juni 2003 #95 Del Skrevet 23. juni 2003 Hehe, unger er rare!!!! Det er sånne kommentarer besøkende elsker, ig foreldrene hater..... Jenta vår kan vel fortelle de fleste voksne hvordan man mekker vin i 4-års alderen, tenker jeg....? *rødmer* Høres ut som om dere hadde en fin fest! Du MÅ legge ut ett bilde med den hårfrisyren du hadde, jeg ble jo kjempespent jeg nå!!! Kan ikke bare fortelle hvor fin du er, jeg vil se selv!!!! Ha en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 23. juni 2003 Forfatter #96 Del Skrevet 23. juni 2003 Bilde kommer Qlio !! Synes jo jeg ble så fin selv - så nå skal jeg til byen og kjøpe meg en sånn slettetang. Ikke bra å bruke det hele tiden - men for en gang i mellom er det greit... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 23. juni 2003 #97 Del Skrevet 23. juni 2003 Hehe, knallbra!!! Gleder meg allerede! Du er forresten veldig lydig! *mobber bare liiiitt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 27. juni 2003 Forfatter #98 Del Skrevet 27. juni 2003 SOMMER!! SOMMER!!SOMMER!! SOMMER!!SOMMER!! SOMMER!!SOMMER!! SOMMER!!SOMMER!! SOMMER!!SOMMER!! SOMMER!!SOMMER!! SOMMER!!SOMMER!! SOMMER!!SOMMER!! SOMMER!!SOMMER!! SOMMER!!SOMMER!! SOMMER!!SOMMER!! SOMMER!!SOMMER!! SOMMER!!SOMMER!! SOMMER!!SOMMER!! SOMMER!!SOMMER!! SOMMER!!SOMMER!! SOMMER!!SOMMER!! SOMMER!!SOMMER!! SOMMER!!SOMMER!! SOMMER!!SOMMER!! SOMMER!!SOMMER!! SOMMER!!SOMMER!! SOMMER!!SOMMER!! SOMMER!!SOMMER!! SOMMER!!SOMMER!! SOMMER!!SOMMER!! SOMMER!!SOMMER!! SOMMER!!SOMMER!! SOMMER!! Deeeeeilig, sola skinner - det er varmt. Og her sitter jeg da, på jobben m/aircondition og kjenner ikke at det er sommer engang. Bortsett fra når jeg setter meg i bilen og skal hjem. Der er det varmt der *puh* !! Takk og pris for klimaanlegg der også.... Men skal ikke klage nå - hvis sola og varmen har tenkt til å bli da Er visstnok meldt regnvær igjen imorgen mente noen kloke hoder i lunsjen Idag skal jeg være barnevakt for lille "tantebarnet" mitt på halvannet år. Det er en stund siden hun har vært hos oss nå, men det går sikkert like fint som tidligere - verdens mest elskelige unge Imorgen blir det sikkert en liten sykkeltur med henne, har sagt at foreldrene kan sove så lenge de vil til en forandring. @-mannen skal spille golf med noen kamerater - så da blir det meg og lille tulla. Kanskje en tur til byen ? Elsker å bruke penger jeg, en av mine laster Var en tur hos gynekologen istad også, til sånn vanlig årskontroll. Han sjekket samtidig de små-cystene jeg har fått påvist - og som han mener er en medvirkende årsak til at jeg ikke har blitt gravid. Det siste halve året er det vel noe annet som er årsaken - man blir jo ikke gravid uten noe som helst input Nå har det ikke vært heeeelt tørke da, men så godt som..... Cystene var der fremdeles, men han mente også at jeg har eggløsning da - siden jeg har mensen med en syklus på alt fra 33 -43 dager. Konklusjon var hvertfall, og for å sitere gynekologen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 28. juni 2003 #99 Del Skrevet 28. juni 2003 Harru probblemer med innputtningen? *flirer* Sommeren har kommet til Østlandet også. Vi har ikke aircondition eller klimaanlegg noe sted, og kjenner varmen meget godt. Deilig! Nyter i store drag, plutselig er sommeren vekk igjen...... Håper du koste deg med tantebarnet ditt, hun hadde det sikkert fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 30. juni 2003 Forfatter #100 Del Skrevet 30. juni 2003 :o Lukter visstnok hvitløk av meg idag. Kjenner det vel egentlig selv også Men det hindrer meg ikke å spise hvitløk for det da... er jo så godt. Har funnet en ny type hvitløksdressing - så igår ble det kyllingsalat bestående av stekte kyllingfileter skjært i skiver, lollo rosso-salat, ruccola-salat, paprika i skiver, agurk i skiver + tomat i skiver - også rødløk da.... kjempedigg. Smaker godt med kald, lett mat i sommervarmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå