Mirabella Skrevet 16. januar 2003 #1 Del Skrevet 16. januar 2003 Jeg leser ikke dine meldinger til meg( i innboksen)..så om det er kjærlighetserklæringer du kommer med (antar det sterkt) så blir de IKKE lest! Bare så det er sagt. Her ler jeg virkelig godt Mirabella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. januar 2003 #2 Del Skrevet 16. januar 2003 Iall verden... Det var da litt av en oppførsel tidlig på morgenen...... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella Skrevet 16. januar 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 16. januar 2003 Jeg er en morgenfugl.... Ligger ikke å drar meg som kanskje "visse andre" gjør.. Mirabella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. januar 2003 #4 Del Skrevet 16. januar 2003 Mirabella.. Dette kan du vel ta på Pm med personen det gjelder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 16. januar 2003 #5 Del Skrevet 16. januar 2003 Jasmin... Jeg leser ikke pm fra henne, og orker ikke krangle mer eller være utløp for agresjon fra henne mer heller, derfor får hun ikke svar. Best for alle det tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå