Gå til innhold

Å


Tresoria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå vet du svaret på gåten! :ler:

Var koselig å snakke med deg på telefon i dag, sender deg melding når jeg får vite svar på det du vet i morgen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg skulle legge minstemann i dag satt han og så på Nannyhjelpen(!) jeg trodde han så på film... Han var helt fascinert og ville se ferdig. Jeg sa nei og tilbød han at vi kunne leke Nannyhjelpen istedenfor under leggingen (han plukket opp et par tricks) :ler:

Ellers:

:fryser::forkjola::sur::grine:

Og i morgen er det mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemt å fortelle deg: Vi har kjøpt ny bil! Med plass til mange i.

Neste lørdag kommer foreldrene mine hjem. Jeg har planlagt at vi skal overraske dem på Gardermoen. Så sier pappa (håper jeg da...) Jammen - det blir da ikke plass til alle oss i bilen? Så sier jeg et eller annet om at vi får skvise oss sammen så går det nok. Også: Thada! Plass til alle! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg skulle legge minstemann i dag satt han og så på Nannyhjelpen(!) jeg trodde han så på film... Han var helt fascinert og ville se ferdig. Jeg sa nei og tilbød han at vi kunne leke Nannyhjelpen istedenfor under leggingen (han plukket opp et par tricks)  :ler:

:ler:

:fryser:  :forkjola:  :sur:  :grine:

Og i morgen er det mandag.

:troest:

Glemt å fortelle deg: Vi har kjøpt ny bil! Med plass til mange i.

Neste lørdag kommer foreldrene mine hjem. Jeg har planlagt at vi skal overraske dem på Gardermoen. Så sier pappa (håper jeg da...) Jammen - det blir da ikke plass til alle oss i bilen? Så sier jeg et eller annet om at vi får skvise oss sammen så går det nok. Også: Thada! Plass til alle!  :ler:

:ler::reise:

Så morsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bursdag: For meg i dag selv om det ikke er bursdagen min riktig enda  ;)

Glad nå!  :)

:hoppe::hoppe:

Gratulerer!!

:klem:

Endret av Trésor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! :klem:

Nå er vi hjemme igjen og jeg er kjempesliten. Det har vært noen slitsomme, avslappende, kjempekoselige og kjempetriste dager. Å gå igjennom så mange følelser på en helg det har vært en kraftanstrengelse uten like, men jeg er utrolig glad og taknemlig for at vi fikk være der.

Nå tror jeg kanskje at jeg skal sove litt i allefall slappe av, det blir en travel og spennende uke, men som du vet kan vi få triste nyheter når som helst nå. Alt dette får meg bare til å føle meg utrolig heldig som har det så godt og som har en så fantastisk god, snill og fin kjæreste i tillegg til alt det andre jeg har som er bra i liviet mitt. De problemene/utfordringene jeg har er småplukk i forhold til hva de har gjennomgått og skal igjennom. Jeg skulle så inderlig ønske at jeg kunne gjort noe for dem... :tristbla:

Du må ha lykke til de neste dagene, jeg har stor tro på deg og er sikker på at alt det kommer til å gå helt strålende. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Oj her hadde det skjedd mye siden sist jeg var her inne mange nye smilys som må prøves

I dag vil jeg :spise::fisk::5:

Jeg bør finne på en :gave::hjerte::herremann::hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere skal på tur, og da skal dere: danse, drikke vin, drikke deilig kaffe, spise kuleis og pannekaker, og du skal som vanlig stråle som en sol?

Hvor skal dere? Pinsetur? Bare ikke bli borte helt til neste helg :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jepp, pinsetur til lysets land :danse:

Vi må feire året som har gått vet du :hjerter_rundt:

Vi er tilbake i god tid før neste helg :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...