Gjest Gjesta Skrevet 22. oktober 2006 #61 Del Skrevet 22. oktober 2006 Het gryte for to? :klø: Det høres veldig godt ut! Ha en fin uke! Jeg blir sansynligvis hjemme fra jobb i morgen, Knoll er syk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tresoria Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #62 Del Skrevet 23. oktober 2006 Het gryte for to? :klø: Det høres veldig godt ut! Ha en fin uke! Jeg blir sansynligvis hjemme fra jobb i morgen, Knoll er syk ← Het gryte for to er veldig godt vi lagde det for førstegang forrige uke Det er hvitløk, chilli, schampi, sukkererter, cherrytomater, creme fraish, konjak, salt og frisk basilikum servert sammen med eggenudler. Trist at Knoll er syk, men kanskje greit å være hjemme å ha mamman helt for seg selv en dag. Hils å si god bedring. Ha en fin uke du også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tresoria Skrevet 8. november 2006 Forfatter #63 Del Skrevet 8. november 2006 Vil ha en baby...men det er ingen baby som vil bli der inne. Kanskje de ikke tror at det blir noe morsomt å bo hos oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. november 2006 #64 Del Skrevet 8. november 2006 Kan ikke tenke meg noe bedre sted for en baby enn hos dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tresoria Skrevet 8. november 2006 Forfatter #65 Del Skrevet 8. november 2006 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. november 2006 #66 Del Skrevet 8. november 2006 Håper så veldig at det ordner seg! Hvordan går det ellers for tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tresoria Skrevet 13. november 2006 Forfatter #67 Del Skrevet 13. november 2006 Håper så veldig at det ordner seg! Hvordan går det ellers for tiden? ← Det håper jeg også, nå har jeg blitt helrar. Jeg har fått en kur av legen som skal gjøre at flere av eggene mine modnes istede for å bli cyster. I og med at jeg allerede har eggløsning en gang i blant kan jo dette føre til tvillinger, trillinger eller firlinger Kanskje vi får det sånn Mannen vil veldig gjerne ha en baby, men allerhelst vil han ha to på en gang, men det er jo ikke akurat han som trenger å ha dem på seg/i seg i ni måneder heller da. Jeg vil gjerne ha en som klarer å klore seg fast i de ni månedene som trengs og så hvis det går fint kan vi jo kankje få en til. Takk for meldingen i dag. Nå skal jeg bare slappe av, kose meg og prøve å lade batteriene. På fredag reiser vi på tur og det blir kjempe deilig vi trenger å komme oss litt bort nå. Jeg håper du og dine har det fint. Jeg gleder meg til vi skal ha skravlekveld igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. november 2006 #68 Del Skrevet 13. november 2006 trillinger og firlinger? Kan være barnevakt for mange jeg! Missunner dere turen til helgen. Vi var på tur sist helg, ikke riktig så eksotisk som det dere skal, men veldig hyggelig og fint. Gleder meg til skravlekveld neste helg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tresoria Skrevet 14. november 2006 Forfatter #69 Del Skrevet 14. november 2006 Så bra at dere har vært på tur også. Vi teller ned dager og timer nå og gleder oss veldig til å komme oss avgårde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. november 2006 #70 Del Skrevet 14. november 2006 Kan ikke helt sammenligne vår tur med deres da Vi kjørte langt og lengre enn langt, bodde to familier i hver vår nabohytte, tilbragte en hel dag i et fantastisk badeland, tilbragte to kvelder med god mat og hygge, og kjørte lengre enn langt hjem igjen på søndag. Håper du har hatt en kjempefin dag i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tresoria Skrevet 14. november 2006 Forfatter #71 Del Skrevet 14. november 2006 Kan ikke helt sammenligne vår tur med deres da Vi kjørte langt og lengre enn langt, bodde to familier i hver vår nabohytte, tilbragte en hel dag i et fantastisk badeland, tilbragte to kvelder med god mat og hygge, og kjørte lengre enn langt hjem igjen på søndag. ← Det hørtes jo ut som en hyggelig tur både for store og små. Håper du har hatt en kjempefin dag i dag! ← Ja, det har vært en fin dag, med mange hyggelige meldinger og telefoner. I kveld har jeg hatt besøk av h*n som bor på Majorstua. Kjæresten min er forsinket hjem fra jobb nå i kveld, men vi hadde en hyggelig morgen sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tresoria Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #72 Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg har akkurat tatt kjærlighetstesten på nrk.no og jeg endte opp som drømmekvinnen. Når jeg sier det høyt så kommer det fra elsklingen min: "Ja, min drømmekvinne." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 18. februar 2007 #73 Del Skrevet 18. februar 2007 Stakkars forsømte dagbok! Du skulle skamme deg Vet du hva jeg har stående i en lekker liten eske i et skap og venter på å bli gitt bort? Kan gi deg et hint: Hva kan det være mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tresoria Skrevet 18. februar 2007 Forfatter #74 Del Skrevet 18. februar 2007 Stakkars forsømte dagbok! Du skulle skamme deg ← Takk for innlegg, men jeg synes det er vanskelig å skrive en dagbok i det offetligerom samtidig som jeg skal være anonym. Jeg vet etterhvert om en del som er her inne uten at jeg vet hvilke nick de bruker og jeg ønsker ikke at de skal vite mitt heller. Nylig trodde jeg at jeg visst hvem en her inne var og var på nippet til å sende en PM for å gi beskjed for at hun kunne få muligheten til å bevare sin anonymitet, men så kom brukeren med en opplysning som gjorde det klart at hun er en annen en den jeg trodde. Vet du hva jeg har stående i en lekker liten eske i et skap og venter på å bli gitt bort? Kan gi deg et hint: Hva kan det være mon tro? ← HM en liten eske. Hva kan det være? noe som kan spises og som smaker godt eller en nytelse å se på? noe som får en til å synge eller som lager lyd? noe overraskende eller forskrekkende? Hva kan det være? En eske med Ifa! Kommer i en liten eske skal gi god sangstemme og har nå kommet med chilli og det kan jo gi litt av en overraskelse. Lykke til med .... Jeg hadde tenkt å spørre om du ville være med på visning i dag, men før drømme mannen dro på jobb ble vi enige om at vi ikke skal flytte nå. Vi må ses snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 18. februar 2007 #75 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Du... Noe du syns er veldig, veldig godt. Noe som kan asosieres med musikk (i allefall navnet. Ikke tingen). Noe som kan asosieres med store, utstående øyne Lettere nå? Endret 18. februar 2007 av Kosemose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tresoria Skrevet 18. februar 2007 Forfatter #76 Del Skrevet 18. februar 2007 Hm... Operamint? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 18. februar 2007 #77 Del Skrevet 18. februar 2007 NEI!!! Ikke Operamint. Men du nærmer deg, du er i riktig gate men ikke ved riktig hus Neste gang vi møtes for :kaffe: får du vite hva det er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tresoria Skrevet 18. februar 2007 Forfatter #78 Del Skrevet 18. februar 2007 Når er det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 18. februar 2007 #79 Del Skrevet 18. februar 2007 Åh, nå spør du mer enn ti vise kan svare Jeg har bestemt meg for å IKKE lage noen avtaler for de nærmeste to ukene, pga det du vet som jeg er nødt til å gjøre. Men hvis du er i nærheten kan jeg sikkert ta en liten pause Tror vi må ringes i morgen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tresoria Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #80 Del Skrevet 19. februar 2007 Jeg forstår. Hvis dere ikke skal reise bort i begynnelsen av påsken så får vi planlegge en :kaffe: da. Men vi kan ringes før det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå