Tresoria Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #41 Del Skrevet 8. oktober 2006 Det er en kjempe skummel baby på TV. Hvis de blir sånn av møllers tran tror jeg ikke mine skal få det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. oktober 2006 #42 Del Skrevet 8. oktober 2006 Å? På min tv er det "Et dukkehjem" med Lise Fjeldstad. Litt skummelt det og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tresoria Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #43 Del Skrevet 11. oktober 2006 I dag har jeg kjøpt meg nye kjempefine støvletter med kilehel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. oktober 2006 #44 Del Skrevet 11. oktober 2006 Har du? Gratulerer! Jeg dro ikke på IKEA i går, men sitter og lurer på om jeg skal dra nå straks. Det var jo så mye som skulle skje i dag, men jeg er ferdig med det jeg skulle gjøre, og har lyst til å få bestilt den sofaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. oktober 2006 #45 Del Skrevet 11. oktober 2006 Først nå kan jeg dra til IKEA. Og det er litt for sent for min smak Dumme møter som skal ta så himla lang tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tresoria Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #46 Del Skrevet 11. oktober 2006 Først nå kan jeg dra til IKEA. Og det er litt for sent for min smak Dumme møter som skal ta så himla lang tid ← Jamen det fine med sånne møter er at da kan du dra på Ikea med meg i morgen i stede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. oktober 2006 #47 Del Skrevet 11. oktober 2006 Jamen det fine med sånne møter er at da kan du dra på Ikea med meg i morgen i stede. ← Ja! Skal vi møtes ved hovedinngangen kl åtte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tresoria Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #48 Del Skrevet 11. oktober 2006 Ja! Skal vi møtes ved hovedinngangen kl åtte? ← Helt klart, jeg gleder meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. oktober 2006 #49 Del Skrevet 11. oktober 2006 OKEI! Egentlig burde du kommet hjem til meg og sett på sofabehovet mitt først. Men på den andre siden har jeg allerede bestemt meg, så da er det kanskje greit å ikke få innspill som rokker ved min vaklende beslutning! God natt min venn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. oktober 2006 #50 Del Skrevet 12. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. oktober 2006 #51 Del Skrevet 13. oktober 2006 Hei! Godt å få det ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tresoria Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #52 Del Skrevet 13. oktober 2006 Hei! Godt å få det ut! ← Jeg har tenkt masse på deg i dag, sjønner at det må ha vært en tøff dag. Håper du får en fin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. oktober 2006 #53 Del Skrevet 13. oktober 2006 Jeg har tenkt masse på deg i dag, sjønner at det må ha vært en tøff dag. Håper du får en fin helg. ← Ja, det var ikke morsomt og jeg var i tvil til det siste om jeg skulle eller ikke. Men veldig glad for at jeg gjorde det. Selv om det var ufattelig trist, var det veldig fint og. Godt det er helg nå, i kveld skal jeg bare spise sjokolade, drikke brus, se TV og surfe! God helg til deg også, sees snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. oktober 2006 #54 Del Skrevet 14. oktober 2006 Hei Ble så inspirert av støvlett-historien din, så jeg flesket til jeg og. Ikke med støvletter, men med en SINNSYK dyr jakke/kåpe og et sinnsykt dyrt jeanspar. Jakke/kåpen var kjempefin; veldig varm samtidig veldig lett. Og veldig pen, veldig fin i snittet, og veldig tidløs (håper jeg ). Hvis vi regner på det i forhold til sofa, så går det opp i opp nå i forhold til om jeg skulle kjøpt en viss annen sofa et visst annet sted, if u know what I mean Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tresoria Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #55 Del Skrevet 15. oktober 2006 Hei Ble så inspirert av støvlett-historien din, så jeg flesket til jeg og. Ikke med støvletter, men med en SINNSYK dyr jakke/kåpe og et sinnsykt dyrt jeanspar. Jakke/kåpen var kjempefin; veldig varm samtidig veldig lett. Og veldig pen, veldig fin i snittet, og veldig tidløs (håper jeg ). Hvis vi regner på det i forhold til sofa, så går det opp i opp nå i forhold til om jeg skulle kjøpt en viss annen sofa et visst annet sted, if u know what I mean ← Å så bra!! Du ble sikkert kjempefin, gleder meg til å se. Klær man føler seg vel i er viktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tresoria Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #56 Del Skrevet 15. oktober 2006 I dag har jeg ryddet bort sommerklærne mine og ryddet fram vinterklærne dvs. flyttet vinterklærne fra skapet høyt oppe til klærne lavt nede og omvent med sommerklærne. Så har jeg tørket støv, vasket gulvet og lagt på rent sengetøy. Vi haar en splitter ny dobbeldyne fra IKEA og et fint nytt sengesett som nå er nyvasket og lagt på. Så har jeg vasket litt klær og smurt mat til kjæresten før han dro på jobb. Det er helt utrolig hvor mye rart jeg bare må gjøre når jeg har en oppgave som må løses, men som jeg ikke har lyst til å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. oktober 2006 #57 Del Skrevet 15. oktober 2006 Så flink du har vært i dag! Eller? Hva er det du egentlig skulle/burde/kunne gjort? uansett, så har du vært flink og gjort bra ting! ********************************************** Jakka mi ja... Jeg måtte fortelle mamma om "galskapen" men hun syntes det var fornuftig hvis jeg kan ha den i maaange år. Hun var innom her og så på den, men syntes ikke den satt pent nok på meg bak på rygg/skuldre. Var litt for stor på en måte så det ble noen skrukker. Funderer på å få en skredder til å se på det, men har ærlig talt ikke lyst til å bruke mer penger på denne kåpen. Vil heller ikke ha et så dyrt plagg hvis det ikke sitter perfekt. (den hjelpsomme selgerdamen sa ingen ting om dette ), så blir vel til at jeg leverer den tilbake i morgen Veldig trist, for likte den så godt. Men da skal jeg finne meg en ny, like fin! Har bestilt flybiletter i dag til sydlige strøk til sommeren! Fint å ha noe å glede seg til nå som det begynner å bli så kaldt! (har også bestilt 2 varmepumper og etterisolering av loftet denne uka. Orker ikke fryse!) *************************************************** God søndagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tresoria Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #58 Del Skrevet 15. oktober 2006 Så flink du har vært i dag! Eller? Hva er det du egentlig skulle/burde/kunne gjort? uansett, så har du vært flink og gjort bra ting! ********************************************** Jakka mi ja... Jeg måtte fortelle mamma om "galskapen" men hun syntes det var fornuftig hvis jeg kan ha den i maaange år. Hun var innom her og så på den, men syntes ikke den satt pent nok på meg bak på rygg/skuldre. Var litt for stor på en måte så det ble noen skrukker. Funderer på å få en skredder til å se på det, men har ærlig talt ikke lyst til å bruke mer penger på denne kåpen. Vil heller ikke ha et så dyrt plagg hvis det ikke sitter perfekt. (den hjelpsomme selgerdamen sa ingen ting om dette ), så blir vel til at jeg leverer den tilbake i morgen Veldig trist, for likte den så godt. Men da skal jeg finne meg en ny, like fin! Har bestilt flybiletter i dag til sydlige strøk til sommeren! Fint å ha noe å glede seg til nå som det begynner å bli så kaldt! (har også bestilt 2 varmepumper og etterisolering av loftet denne uka. Orker ikke fryse!) *************************************************** God søndagskveld ← Humpfrrrr Så utrolig iriterende, sørg for at du får en kvalifisert second opinion... Godt at du sørger for varme både nå i vinter og til sommeren. Vi liker å ha det varmt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tresoria Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #59 Del Skrevet 15. oktober 2006 Hver uke lager vi en meny for uka som kommer og så handler vi inn alle ingredienser på fredag eller lørdag. Nå skal jeg begynne å legge ut menyene våre her slik at når vi ikke kommer på noe vi kan lage kan jeg bare kikke tilbake her og se om det etterhvert er noe inspirasjon å hente. Meny uke 42 Mandag: Het gryte for to med scampi Tirsdag : Fiskeboller Onsdag: Vi spiser hver for oss pga. job eller sosiale aktiviteter. Jeg gjetter at jeg skal spise kyllingsalat. Torsdag: Kyllingfilet med kremet spinat Fredag: Fullkornpasta kyllingkjøttdeig og Dolmiosaus Lørdag: ? Søndag: ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tresoria Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #60 Del Skrevet 22. oktober 2006 Menyen for uke 42 endte slik (smilefjesene indikerer hvor godt vi likte det) Mandag: Het gryte for to med scampi Tirsdag : Fiskeboller Onsdag: Vi spiste hver for oss pga. job eller sosiale aktiviteter. Torsdag: Vi spiste hver for oss pga. job eller sosiale aktiviteter. Fredag: Fullkornpasta kyllingkjøttdeig og Dolmiosaus Lørdag: Wok med kylling og masse grønnsaker Søndag: Pizza fra Peppes Menyen for uke 43 Mandag: Fiskeboller Tirsdag: Hver for seg pga. job eller sosiale aktiviteter. Onsdag: Hver for seg pga. job eller sosiale aktiviteter. Torsdag: Kyllingfilet med kremet spinat Fredag: Het gryte for to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå