Lykkelig eks-frue Skrevet 18. september 2006 #21 Del Skrevet 18. september 2006 da tenker du på "ost og skinke" salat..? for hva ellers spiser man ost og skinke med? ← Oppfinnsomhet Ost&skinke - bare det i ruller. Eller du kan lage ostesmørbrød uten brødet. Du kan jo også spise spekeskinke/røkelaks med eggerøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig eks-frue Skrevet 18. september 2006 #22 Del Skrevet 18. september 2006 sp jeg kan spise fiskekaker, fiskepinner osv til frokost? ← Ikke bearbeidet fisk, kun ren fisk. Både fiskekaker, fiskepudding og fiskepinner inneholder mye mel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FashionySara Skrevet 18. september 2006 #23 Del Skrevet 18. september 2006 er babymat lovlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 18. september 2006 #24 Del Skrevet 18. september 2006 jeg ville absolutt anbefalt deg å bruke 100-200kr på å faktisk kjøpe South beach boka, siden dette er en litt "komplisert" diett... der står det måltidsplan og oppskrifter også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FashionySara Skrevet 18. september 2006 #25 Del Skrevet 18. september 2006 skal kjøpe den idag..men ettersom jeg har begynt nå..uten å ha boka dukker det opp mange spørsmål.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FashionySara Skrevet 18. september 2006 #26 Del Skrevet 18. september 2006 sprakk idag..og spiste to knekkebrød gitt...må innrømme at jeg var lite forberedt..og i o gmed at jeg bestemte meg for å begynne igår(på en søndag), fikk jeg ikke handlet inn de grønnsakene osv jeg trenger for å lage lunch osv. Begynner imorgen..tar det rolig med knekkebrød idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig eks-frue Skrevet 18. september 2006 #27 Del Skrevet 18. september 2006 sprakk idag..og spiste to knekkebrød gitt...må innrømme at jeg var lite forberedt..og i o gmed at jeg bestemte meg for å begynne igår(på en søndag), fikk jeg ikke handlet inn de grønnsakene osv jeg trenger for å lage lunch osv. Begynner imorgen..tar det rolig med knekkebrød idag. ← Ja det er greit å være forberedt og ha det mest nødvendige i huset Lykke tili morgen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå