Gjest StoreSky Skrevet 17. september 2006 #1 Del Skrevet 17. september 2006 Nå har jeg lest "hva er i handlevogna", "hvilken kategori er du", etc etc. Så siden vi jenter (VI!!) er såå glad i å analysere og stå i med sånt, så tenkte jeg en ny vri. Fortell om deg selv -i generelle vendinger. Handlekurven min er ganske varierende, fortiden nesten bare grønnsaker og naturell youghurt lett. Får nemlig kylling og bønner fra sverige - og jeg prøver altså å være sunn. Ganske guttete, ler høyt...har "rå" humor som er ganske barnslig men en god latter forlenger livet. Liker musikk (høyt og tungt), festivaler, gå ut og drikke øl, liker blodige filmer, boots på beina. Men jeg sminker meg, er opptatt av vekt, klær som er flatterende for min fasong, leser dameblander innimellom, ser på teite serier på TV, gråter en skvett når noe er trist eller veldig rørende. Har dog tattoveringer, fire ringer i hvert øre, farger og bleker håret som det passer meg, klipper håret kort. (feathercut) Virker selvsikker og som at ingenting berører meg, men er liten og svak i dårlige stunder. Er vel like usikker og nervøs som alle andre. Til tider. Men har 30 års erfaring i å kamuflere det.... Vassegod neste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristin_ Skrevet 17. september 2006 #2 Del Skrevet 17. september 2006 Jeg er en nerd, men en søt nerd. Er generaliserende, bestemt, påståelig og inkonsekvent. Jeg liker filmer og musikk, jeg får fysisk vondt av de som finner meningen med livet i en shoppingpose. Jeg har langt lyst hår. Ellers lite vettugt å si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 17. september 2006 #3 Del Skrevet 17. september 2006 (endret) Oj.... ok.... Handlekurven min består av mye fisk. Grønnsaker og ris. Har dilla på Olden Boble. Hva det sier om meg?? Aner ikke... bare at jeg liker å spise sunt... men jeg er jo litt mer enn det... Jeg er kontrollfreak, men prøver å stole på at andre kan klare biffen. Det er jeg nødt til, ellers fungerer jeg ikke med folk... Klarer fint å tilpasse meg i forskjellige grupper, er en liten kamelon kanskje, har så mange, rare forskjellige venner. Liker å være alene. Mye, er sjelden ensom, liker mitt eget selskap. Men når jeg først går ut og koser meg med andre, så er jeg supersosial. Jeg er veldig opptatt av kunst og teater. Liker å diskutere mye. Filosofi og verdensproblemer... Kan virke kynisk, er realist på det meste. Analyserer alt jeg kommer borti, til å bli gal av egentlig... (Er jomfru... stjernetegn altså..) Kan finne på å plage folk med mine meninger helt til de skjønner at jeg har rett... (eller gir opp.. eller går..) Jeg kan være kjip. Men det er godt ment... tja... det var det. Endret 17. september 2006 av Hilde79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Åberg Skrevet 7. oktober 2006 #4 Del Skrevet 7. oktober 2006 Jeg drar opp denne tråden igjen, da jeg egentlig tenkte å svare på den for en stund siden. For å beskrive meg selv, tar jeg en "Amélie" Frk Åberg liker ikke: *klokker som går for sakte *uthenging i media *bilder som henger skeivt *politikere som bruker uttrykket "folk flest" i annenhver setning *tomt småprat *triste barn *bussbremser som hviner *mennesker som snakker veldig sakte *kjedelige stereotypier (à la dumme blondiner og at menn kun kan gjøre én ting om gangen) Liker: *å danse *gå tur i regnet uten mål og mening i fullt regntøy *trykke på knapper *å spille på pianoet mitt, særlig om kvelden *lyden av skritt på grus *mørke, fyldige mannsstemmer (både tale og sang) *å være i fjellet *snø *rent sengetøy, gjerne i krepp *å spille kort *pakke inn presanger Hva kan man konkludere ut fra dette? En dumsnill, drømmende, sporty, litt utålmodig dame med tvangsnevrotiske tendenser og sans for detaljer og morsomme lyder? Til slutt vil jeg bare legge til at jeg ikke er en pessimist selv om jeg begynte med hva jeg ikke liker. Grunnen er at jeg alltid liker å begynne med det negative, sånn at jeg kan avslutte på en positiv måte, fordi det for min del ofte er det siste som sitter mest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 7. oktober 2006 #5 Del Skrevet 7. oktober 2006 Når det kommliger til handlevogna mi sier vel den bare at jeg er et helt gjennomsnitt mennense. Noen ganger handler jeg veldig sunt, og dagen etter kan det hende jeg handler masse snop og is også videre. Ellers er jeg: Lat rotete tiltaksløs ustrukturert positiv optimistisk glad snill overbærende og jeg kan også være: irritabel grinete deppa furten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~white lady~ Skrevet 8. oktober 2006 #6 Del Skrevet 8. oktober 2006 Hehe, morsom tråd! I handlevogna mi ligger det ihvertfall aldri kjøtt! Av og til fisk, helst sei, alltid grønnsaker, rug- knekkebrød, revet ost og en liiiiiten sjokolade. Og så drikker jeg mye appelsinjuice. Som person er jeg: rolig, både voksen og barnslig (alt etter som ) analyserende, reflektert, litt for kjapp til å konkludere, utstyrt med en altfor livlig fantasi, utålmodig, har vanskelig for å bestemme meg , galgen humor, blir fort irritert, små sjalu, omsorgsfull, medfølende og det folk helst liker å beskrive meg med: snill. Husker at vi på siste trinnet på barneskolen måtte feste et ark på ryggen som alle klassekameratene dine skulle skrive på, og de skulle beskrive personen med ett ord. Og på min lapp var det to ord som var dominerende: "snill og søt." Blæh....får meg til å høres ut som en yndig liten skolepike Men ja! Det var meg..... Værsgo´ neste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Norwegian Blue Skrevet 8. oktober 2006 #7 Del Skrevet 8. oktober 2006 Handlekurven min inneholder 99% av tiden noe med sjokolade i. Nå i det siste har jeg blitt litt økonomisk, så innholdet av handlekurven min har minket litt. Jeg er for det mest i godt humor i følge de rundt meg. I følge meg selv er jeg ganske deppa for tiden, men prøver å skjule det. Det med å skjule følelser er noe jeg er blitt flink til etterhvert. Vil helst være så ukomplisert som mulig. Humoren min er tørr britisk humor, helt klart. Bør jo egentlig være ganske åpnelyst hva slags humor jeg har. Barnslig er jeg nok, kommer stadig med "vil ikke bli voksen" utbudd. Samtidig er man ikke voksen før man tørr å være barnslig. Mimrer stadig om den gode barndommen, mao jeg hadde en fin barndom. Stil eier jeg ikke. Jeg kan kle meg fint om jeg vil, men klarer ikke å bry meg egentlig. En dag kan jeg bruke litt tid foran speilet og virkelig stasje meg opp, men den neste går jeg ut i pysjen, uten sminke og med sovehår. Liker ikke øl og drikker bare hvis jeg er tørst. Eller må ha noe å gjøre med hendene. Utenom øl kan jeg drikke det meste, er tilogmed litt ekkel der. Selv om jeg kan drikke sprit som saft har jeg aldri vært så full at jeg har gjort noe jeg angrer på. Musikk liker jeg, men plutselig kan jeg syntes at det er skikkelig forstyrrende og skrur av. Vil ikke ha musikk rundt meg hele tiden, har ikke et religiøst forhold til det. Har ingen favorittsjanger eller artist, jeg liker det jeg liker. Er veldig lite materialistisk, tar lett på ting. Noe osm fører til at jeg ikke er redd at tingene mine skal bli ødelagt/stjålet. Men jeg bryr meg ikke så mye om det heller. Helt håpløs. Liker ikke så odt jenter alltid. Føler meg ofte veldig utenfor når jeg sitter i en jentegjeng, og er veldig glad for at jeg har blitt kjent med en del gutter, føler meg mer vel hos de. Er ganske "naturlig", farger ikke håret eller gjør noe drastisk med utseenede. Føler meg falsk hvis jeg sminker meg mye. Har ingen piercinger, ingen tatoveringer. Skal en del til for å vippe meg av pinnen, jeg tilpasser meg lett nye situasjoner. Er ikke fan av å diskutere for å diskutere, jeg engasjerer meg for følelsesmessig og blir skikkelig lei meg langt inne meg når noen er kyniske. Har meninger om det meste, men har ikke behov for å utbasunere det. Jeg er også åpen for å skifte mening. Glad i dyr, men ikke hysterisk. Tror ikke på å trene for å trene. I stedet for å kjøre til treningsstudio for å gå på tredemølla kan man vel heller ta seg en gåtur. Liker å gå små turer alene. Tar på meg en stor kåpe, gjemmer meg inni hetta, setter på mp3en spiller og går og synger og danser for meg selv. Selv om jeg godt kan være sosial og trives i andres selskap, er jeg ikke avhengig av det. Men det hadde vært fint å hatt en kjæreste. Når folk skal beskrive meg blir jeg som regel beskrevet som "rar". Av og til blir jeg litt lei meg, er jeg ikke mer enn det? Et annet ord som går igjen er "snill". Jeg prøver ihvertfall å være snill, men det er mange som er mye snillere enn meg. Jeg syntes det er viktig å være snill med folk. Det var litt om meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #8 Del Skrevet 8. oktober 2006 Nå har jeg lest "hva er i handlevogna", "hvilken kategori er du", etc etc. Så siden vi jenter (VI!!) er såå glad i å analysere og stå i med sånt, så tenkte jeg en ny vri. Fortell om deg selv -i generelle vendinger. Handlekurven min er ganske varierende, fortiden nesten bare grønnsaker og naturell youghurt lett. Får nemlig kylling og bønner fra sverige - og jeg prøver altså å være sunn. Ganske guttete, ler høyt...har "rå" humor som er ganske barnslig men en god latter forlenger livet. Liker musikk (høyt og tungt), festivaler, gå ut og drikke øl, liker blodige filmer, boots på beina. Men jeg sminker meg, er opptatt av vekt, klær som er flatterende for min fasong, leser dameblander innimellom, ser på teite serier på TV, gråter en skvett når noe er trist eller veldig rørende. Har dog tattoveringer, fire ringer i hvert øre, farger og bleker håret som det passer meg, klipper håret kort. (feathercut) Virker selvsikker og som at ingenting berører meg, men er liten og svak i dårlige stunder. Er vel like usikker og nervøs som alle andre. Til tider. Men har 30 års erfaring i å kamuflere det.... Vassegod neste! ← Du har et pent språk til å se så harry ut! Hvordan kan du si at du både digger heavymetal og går i metallrock-klær og samtidig er veldig feminin og kvinnelig? Dette høres da ut som en blanding av min lillebror på 14 år og Alexis fra Dynastiet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 8. oktober 2006 #9 Del Skrevet 8. oktober 2006 Du har et pent språk til å se så harry ut! Hvordan kan du si at du både digger heavymetal og går i metallrock-klær og samtidig er veldig feminin og kvinnelig? Dette høres da ut som en blanding av min lillebror på 14 år og Alexis fra Dynastiet! ← Fordi jeg hverken går i metallrock klær eller hører på heavyrock kanskje...? (ps. går mye i v-gensere, skjorter, skjørt, vanlige pene jeans, men ofte på vinteren iaf boots. Pikè-skjorter, skjørt og lave docs (sko)er da ikke spesielt harry??) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #10 Del Skrevet 8. oktober 2006 Handlekurven min består som regel ettellerannet slags kjøtt (veldig sjeldent fisk). Som oftest tomater. Mye usunt snop (sjokolade!) og gjerne lyst brød. (Prøver å skjerpe meg). Men ellers ingredienser for å bake og lage middag av "fra bunnen". Blir sett på som snill, søt, kan-aldri-gjøre-noe-galt, rar, omtenksom og glad i dyr. Men.. Er av den sjalu typen, har mye tålmodighet (men har jeg en dårlig dag er det plutselig ganske tomt på lagret), ofte trist, prøver å alltid være bra nok, veldig redd for å være for dårlig/dårligere enn andre, dårlig selvtillit, setter ofte andre før meg selv, har lite energi, kan bli jævlig sint om jeg først "klikker". Elsker å bry meg om andre. Ser veldig ung og uskyldig ut. Elsker metal (helst death), men også latino og "old good ones". Ser ut som 16, føler meg som 25, og er 20. Er vel egentlig et friluftsmenneske, men er blitt veldig innestengt siste tiden, pga vansker med å komme seg ut. Forandret meg mye siden jeg ble deprimert, hadde nok beskrevet meg ganske annerledes for noen år siden. Gud, jeg hørtes ut som et kjedelig menneske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pium Skrevet 8. oktober 2006 #11 Del Skrevet 8. oktober 2006 på en god dag er jeg både snill,positiv og glad. I handlevogna min vil du da kunne finne f.eks litt kjøtt, fisk,melk, kjeks, grove rundstykker, te, kaffe, farris, VG, kamille, toy, og kansje en eske halselinser. På en veeeldig dårlig dag kan jeg være hissig, sur, arrogant, sky, møkkakjærring, og egoistisk. I handlevogna min vil du da GARANTERT finne f.eks: : Sjokolade og smågodt, øl, sigaretter, kaker, joikaboller og fiskepinner....og kansje en pakke Libresse vist "tante rød2 er på en meget forhatt besøk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 12. oktober 2006 #12 Del Skrevet 12. oktober 2006 Jeg har mye frukt og grønt i handlevognen, ost er et must! Jeg er veldi åpen og veldi innadvendt i samme tid. Jeg er ganske rotete av meg, men liker å ha det fint rundt meg. Derfor er det fint mesteparten av tiden. Om det er rotete i klesskapet mitt, så er det rotete i livet mitt. Jeg er impulsiv, og samtidig skeptisk. Jeg liker te. Jeg er ikke så flink til å ta vare på meg selv, dulle meg inn i pledd, lage noe godt bare til meg, smøre meg med oljer og sånn. Men jeg liker å dulle med andre. Jeg kjeder meg og kan nesten bli rebelsk og fysisk syk av å være i et alt for overfladisk miljø. Jeg er sentimental, men er også overrasket over hvor hard jeg kan være av og til. Jeg glemmer aldrig en fornærmelse (vet det er et dårlig trekk). Jeg er sta som f.., men bare på merkelige ting som jeg ikke helt selv forstår meg på. Ellers kan jeg nok være lett å lede også. Jeg liker musikk som rører ved hjertet mitt, lett, livlig, trist, trist, hard, tung... Men den MÅ være melodiøs! Jeg kan nok virke diffus, eller uklar, men det er nok mere min natur. Har få saker som jeg aldri viker fra, men det er kun verdier, og de kan man se på fra mange sider. Jeg er rastløs og liker forandringer, men samtidig har jeg et stort behov for å være trygg. Jeg husker godt. Jeg er nok ganske usikker på meg selv i mange situasjoner. Jeg elsker livet. Jeg ville helst bruke min tid på å være livsnyter halve året, og gjøre noe verdifullt for andre mennesker og planeten den andre halvdelen. Jeg er glad i vin, men ikke fyll! Jeg er filosofisk. Jeg er til å stole på, samtidig er jeg ikke det, forstå det den som kan. Jeg elsker blomster og planter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 12. oktober 2006 #13 Del Skrevet 12. oktober 2006 I handlevogna mi vil du finne både fisk og kjøtt, frukt og grønt og kanskje en ørliten mørk sjokolade.. Er ganske bevisst på å spise mest mulig naturlig mat, men er ikke bestandig konsekvent. Liker turer i fjellet, sommer som vinter. Trener i tillegg på helsestudio, men er ingen helsefreak. Er veldig glad i rødvin, nesten det beste jeg vet. Er glad i å lese. Bryr meg lite om materielle verdier. Rimelig reflektert, kan få "fnatt" av overflatiske mennesker. Ganske impulsiv av natur. Litt rotete, men hodet er stort sett ryddig. Er tolerant og "rund i kanten". Har evnen til å se en sak fra flere sider. Andres uttalelser om meg: rolig, tålmodig, lar seg ikke vippe av pinnen Håper jeg er en god venn, mor og kjæreste. Du verden for en skryteliste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 12. oktober 2006 #14 Del Skrevet 12. oktober 2006 Min handlekurv inneholder økologiske varer, soyaprodukter - og ellers en del sjokolade og brus. Jeg er en bitteliten idealist og samfunnskritiker. Kanskje kritikken noen ganger overskygger det positive? Men jeg har som regel ikke vansker for å se gleden i de små ting - høstvinden som blåser igjennom håret mitt, det fargerike løvet som pynter trærne og fortauene, en hund som snuser, en katt som dovner seg i ettermiddagssolen... Jeg er en uforbeholden geek, elsker Harry Potter, fanfics og PS2-spill. Og ellers en sjokoladespiser av rang. "Mitt navn er Tabby og jeg er sjokoman". Leser, filosoferer, stiller spørsmål, studerer, geeker og er bitteliten. Dverghøne, sa noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaya83 Skrevet 17. oktober 2006 #15 Del Skrevet 17. oktober 2006 Morsomt I min handlekurv finner man blader (se og hør, her og nå, mag, inside, det nye, woman, cosmo ++), vann, fullkornspasta, grønnsaker, creme fraiche, krydder, knekkebrød, tomatfisk, fisk generelt, kylling.. Stort sett det.. Og frukt.. Og økologiske produkter.. Jeg er overfladisk og materialistisk, jeg er ikke så opptatt av titler og penger, bortsett fra at jeg liker ikke å se fattig ut og jeg syns det er viktig med en stil, være ren og lukte godt.. Jeg ser naturlig ut.. Blondt hår, grønne øyne, moderat med sminke.. Laidback klesstil til vanlig (jeans, kåpe, lave sko, fine topper/gensere, skjerf, lue, fin veske).. Jeg hater å ta kollektivtrafikk, da føler jeg porene tetter seg.. Samme hvis jeg går på grunerløkka og østkanten, da får jeg pusteproblemer.. Jeg spiser særs sjeldent på mcdonalds og sånn, det syns jeg er ganske ekkelt.. Og det verste jeg kan se omtrent er skikkelig, skikkelig tjukke folk som handler godteri og junk over evne (type 200kr + når de skal på kino).. Jeg er en jævel på å nettshoppe, særlig når jeg kjeder meg på jobb.. Derfor er jeg arbeidsnarkoman, jobber helst så mye som mulig så jeg kan shoppe mest mulig.. Men samtidig som jeg er veldig overfladisk og materialistisk, så er jeg også veldig jordnær.. Jeg skjønner at man må jobbe for det man vil ha, og jeg gjør det også.. Jeg har skyhøye ambisjoner, men de er for å tilfredsstille meg selv og ingen andre.. Jeg driter virkelig i hva folk tror om meg, men jeg syns det er kjempemorsomt når folk prøver å analysere meg.. Jeg tenker på masse rart, alt fra hvordan jeg ville tatt livet av folk til hvordan funksjonshemmede har sex, og jeg lager masse fiktive samtaler inni hodet mitt.. Jeg eeelsker tv-spill, og jeg slår de fleste.. Jeg får alltid viljen min.. Jeg vet alltid hvilke knapper jeg skal trykke på.. Jeg får alltid vite alt om alle.. Jeg spør hvis jeg lurer på noe.. Jeg er både ei billig tøyte og tidenes luremus.. Jeg gjør omtrent ingenting uten å få noe igjen for det.. Jeg er ekstremt opptatt av at de jeg er glad i har det bra, og jeg får ikke ro hvis jeg ikke vet at alt er i orden.. Jeg digger Britney, Jessica og jentefilmer.. Og jeg innrømmer det.. Jeg er en kynisk drømmer.. Jeg syns politikk er fryktelig kjedelig, og orker ikke å følge så mye med.. Likevel har jeg mange meninger.. Jepp, this is me.. Kommer ikke på noe mer nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest squeeky Skrevet 19. oktober 2006 #16 Del Skrevet 19. oktober 2006 I min handlevogn finner du litt av hvert fra brød, grønnsaker, fisk, frukt, ris, pasta, pepsimax, nemi, pondus, donald duck, litt digg og kattemat... Jeg er et utålmodig menneske, som må ha fart og spenning rundt meg, spesielt i en jobbsituasjon. Trenger utfordrende venner som tør å si meningene sine. Jeg synes det er morro å diskutere, er ganske bastant, og veldig vimsete når det kommer til papirarbeid/regninger etc. Jeg har svart belte i shopping, og er gær'n etter støvletter. Jeg er 100% trofast mot partner og venner, og gir tillit fra første stund, men du får den ikke tilbake om den sviktes...Jeg elsker dyr, og hater pels Jeg er høy og slank, liker å se bra ut, og det er sjeldent du ser meg i skjørt eller kjole...er en vaskeekte jeans jente og varemerket mitt er *klikkklakk*Støvlettene mine Jeg liker alle typer mennesker utenom blærer som tror de er noe, og mennesker som febrilsk babler uten noen mening. Er en djevel på PS2 Tekken(banker alle med NINA WILLIAMS), elsker filmer som inneholder action, blod, grøss etc etc...ikke særlig glad i romantiske komedier for å si det sånn...jeg rølper, banner og drikker som et mannfolk, men vet å bruke kvinnelist når det må til... Jeg er aldri fornøyd med regjeringen, men stemmer aldri Det var vel i grove trekk meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 19. oktober 2006 #17 Del Skrevet 19. oktober 2006 Min handlekorg (sjelden vogn siden jeg er single)ser omtrent slik ut: - masse grønt og frukt, kaffe, te, sunne juicer, knekkebrød, grove Alpebrød fra Meny,fisk,ris og kylling.....det var den sunne siden av meg .-På den negative siden hender det at jeg kjøper sigaretter, sjokolade og vin....... Ville dog aldri satt min fot på McDonalds! (bortsett fra å låne toalettet...) Har tro på den gyldne middelvei og viktigheten av å ta vare på seg selv både fysisk og psykisk. Åndelig føde er gode bøker, kvalitetsfilmer og dype samtaler med venner. Og mener at vennskap og forhold skal bygge på gjensidig hygge og nytte. Tror jeg er en venn som kan lytte, men forlanger det samme igjen. Har dessuten funnet min form for trening, som er lystbetont. Humor i hverdagen er et "must", prøver å ikke ta meg selv altfor høytidelig. Er veldig glad i kolleger som tøyser litt. Kan være slumsete med detaljene, men har alltid det store overblikket og vet hva jeg holder på med. Har delmål med livet mitt. Gjerne lære noe nytt hvert år! Å planlegge en reise et sted jeg ikke har vært før, er også en hyggelig fritidsbeskjeftigelse. Filosofisk, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vera vang Skrevet 19. oktober 2006 #18 Del Skrevet 19. oktober 2006 Min handlevogn: Kyllingfileter, masse frukt (særlig epler), grønnsaker, pasta, knekkebrød og oster. Det er meg i et nøtteskall. Jeg har i tillegg en pose med en flaske god rødvin fra polet også. Om meg: Samboer, barnløs (dessverre), kjører bil, men sykler helst. Trimmer ofte. Leser bøker og elsker tv-serier fra USA (helst de koselige). Jeg vil at verden skal være koselig og lun og ha telys på hvert et bord. Men hver dag våkner jeg opp til uling, bomber og granater og urettferdighet. Jeg er et ærlig menneske og det har jeg ofte fått "juling" for. Jeg har aldri spilt spill, men blitt ertet og terget for at jeg har vært den jeg er - en ærlig sjel. Jeg har blitt kalt for nerd og andre ting,men jeg er kjekk å ha for mange når de trenger hjelp. Jeg har vært naiv, omfavnet venninner og tilgitt og grått, for så å finne ut at det er et skuespill alt sammen. Jeg er i ferd med å bli bitter, ensom og sintere enn jeg noen gang har vært og jeg hater det. Jeg ønsker meg nye venner til jul og det skal jeg gå inn for å få. For jeg har bestemt meg for å droppe dårlige vaner og venner fortere enn andre skifter skjorta si. Jeg har bestemt meg for å endre personligheten min litt også, ikke være så åpen og ærlig lenger. Jeg skal bare smile og være snill (tror du ja) - men tankene mine får du aldri. Jeg er brent og brent barn skyr ilden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå