Pi@ Skrevet 1. mai 2007 #741 Del Skrevet 1. mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 1. mai 2007 Forfatter #742 Del Skrevet 1. mai 2007 Jeg har sovet ettermiddagslur som en stein nå! Flate, jeg er helt morknet i kroppen. Godt å hvile. Gjør det med god samvittighet. Hatt mange kynnere i dag, også. I morgen er det blodtrykkssjekk hos jordmor. Er sikkert i orden, men fint at hun sjekker en ekstra gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 1. mai 2007 #743 Del Skrevet 1. mai 2007 Får du vondt av dine kynnere? Lurer på hvorfor mine ikke gjør vondt.. De er bare ubehagelige fordi magen blir så hard. Ellers kjenner jeg de ikke i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 1. mai 2007 #744 Del Skrevet 1. mai 2007 Jeg får heller ikke vondt av kynnerne men det er ikke spesielt behagelig. Deilig å sove litt da! Vi får nyte det mens vi kan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 1. mai 2007 #745 Del Skrevet 1. mai 2007 :-D UL-termin 23.mai, ja, mens-termin 22.mai. Ganske enstemmig. ← Da begynner jeg med tippelista og tipper den 28.mai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 1. mai 2007 #746 Del Skrevet 1. mai 2007 25. mai tipper jeg! Noen av mine kynnere er forresten litt vonde. Som menssmerter omtrent. Gjør vondt nederst i magen og i korsryggen. Mens andre ganger er det bare magen som blir hard som stein. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 1. mai 2007 Forfatter #747 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Nei, har ikke vondt pga kynnerne, men det er litt ubehagelig. Kynnere skal visst ikke være vonde, har jeg hørt. Nå har jeg fått tippeliste! smile, du er lagt til! :-D edit: Der var Frida Frosk, også! Hmm, tenkte korsryggvondt var for rier, jeg. Men alt er så forskjellig. Jeg har hatt litt vondt nederst i magen innimellom. Innbiller meg at det er hodet som presser litt på. Endret 1. mai 2007 av Kakao Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 1. mai 2007 #748 Del Skrevet 1. mai 2007 Det hørtes logisk ut at det kan være hodet ja! Jeg trodde heller ikke kynnere skulle være vonde... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 1. mai 2007 #749 Del Skrevet 1. mai 2007 Jeg tipper 26. mai, for da har mammaen min bursdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 1. mai 2007 #750 Del Skrevet 1. mai 2007 Noen plages jo med vonde kynnere og jeg har hatt det før så det er derfor jeg spør Jeg kjenner kun kynnerne hvis jeg beveger meg, men av og til får jeg stikkinger i korsryggen og nedover lårene. Men det skjer aldri noe mer spennende Har hatt samme type vondt nederst i magen. Ser for meg en flat blære Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 1. mai 2007 Forfatter #751 Del Skrevet 1. mai 2007 Får håpe de kynnerne går over i ordentlige rier snart, Mrs. N! Lurer på om en vil merke mer tydelig start og slutt på riene. Kynnerne mine merkes godt, men ikke akkurat når de starter eller slutter. Dessuten er det så trangt inni magen, at den ofte kjennes ganske hard ut, uten at det er kynner. Krabaten som sperrer ut ryggen eller rompa. Usj... får ikke sove... Sikkert fordi jeg slumra så godt i godstolen i ettermiddag. Jaja, er nå fridag i morgen, så ikke så ille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 2. mai 2007 #752 Del Skrevet 2. mai 2007 Når hodet presser på hos meg, kjennes det ut som noen stikker meg med kniv. Ellers synes jeg magen er ganske hard hele tiden. Er jo baby overalt jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 2. mai 2007 Forfatter #753 Del Skrevet 2. mai 2007 Ja, kjempetrangt inni magen! Vi spøker litt med at babyen kommer til å strekke på seg når hun kommer ut. Altså sånn som vi strekker oss og "rister litt løs" når vi står opp om morran. Tror det blir godt for henne og komme ut og få litt armslag. Sikkert babyene som driver og "skrur" seg nedover i bekkenet nå. For det er vel kanskje snart tid for at hodet festes, tror jeg. Sist hadde jeg bevegelig hodeleie på babyen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 2. mai 2007 #754 Del Skrevet 2. mai 2007 I følge jordmor var hodet festet hos meg, men babyen vil vel lengre ned i bekkenet likevel. Ja, det må jo være trangt for babyen i magen også. Ikke rart rumpa og beina presses utover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 2. mai 2007 #755 Del Skrevet 2. mai 2007 Ja det er absolutt tid for at babyen fester seg. Det skjer fra uke 35 og utover sa jordmor. Iallefall hos de fleste førstegangsfødende da! Det høres jo deilig ut med en god strekk som vi gjør om morran etter å ha ligget som en ball i magen! Tenk at vi også har vært så myke engang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 2. mai 2007 #756 Del Skrevet 2. mai 2007 Har du forresten sladris Kakao?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 2. mai 2007 #757 Del Skrevet 2. mai 2007 Ja, festing av hodet begynte i uke 34 hos meg. Vet ikke hvor langt han har fått hodet ned nå, men det er i alle fall festet Det hadde vært fint hvis det hadde vært mulig for meg å strekke på meg når han har kommet ut. Leggkrampe er noe Får man lov å tippe her da? Jeg tipper 28. mai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 2. mai 2007 Forfatter #758 Del Skrevet 2. mai 2007 Har du forresten sladris Kakao??←Hmm. Nei, har ikke det. Tenkte i grunn å være litt old fashion og ikke ha sladris, jeg. Er så herlig å være fullstendig anonym, også. For da kan jeg skrive rubbel og bit her inne. Men jeg kommer til å komme fort innom etter hjemkomsten og si hei, altså! :-D Og sikkert legge ut bilde av krabaten, tenker jeg. Får man lov å tippe her da? Jeg tipper 28. mai ←Tipp i vei! Du er notert. Klarer ikke helt å bestemme meg selv for hva jeg tipper.. Litt fram og tilbake. Jordmor i dag! Fortsatt høyt blodtrykk. Ikke alarmerende, men jeg måtte ringe fort hvis jeg fikk hodepine eller ble svimmel/tåkesyn. Urinen var ok. Og hodet har begynt å feste seg! Var skikkelig ømt da jordmor trykket nederst på magen! Au! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #759 Del Skrevet 3. mai 2007 Kjempemange som har sagt at magen min har sunket. Morsomt, for jeg ser det ikke selv. Vises kanskje på neste magebilde. Ellers, så sier utrolig mange at jeg har guttemage. Tror ikke noen har sagt jentemage. Synes det er litt morsomt at alle sier det motsatt av ultralyden. Blir spennende å se hvem som har rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 3. mai 2007 #760 Del Skrevet 3. mai 2007 Som jeg skulle skrevet alt det selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå