Kakao Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #521 Del Skrevet 2. mars 2007 Nei, godt å slippe å kjøpe ei ny skibukse for bare 1,5 måned. Tror ikke det blir noe ski etter påska. litt for det ubehaget du har kjent i kveld! Kanskje spennende ting på gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 3. mars 2007 Forfatter #522 Del Skrevet 3. mars 2007 I dag blir det taco til lørdagskos! Ble så inspirert av marthepia i går. Skrive litt intensivt på oppgave nå, og så blir det taco i "premie" til kvelds. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 3. mars 2007 Forfatter #523 Del Skrevet 3. mars 2007 Har jeg glemt å si at sambo har hørt hjertelyd?? Han hører pulsen til krabaten med øret tett inntil magen! Kjempekoselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 5. mars 2007 #524 Del Skrevet 5. mars 2007 Har jeg glemt å si at sambo har hørt hjertelyd?? Han hører pulsen til krabaten med øret tett inntil magen! Kjempekoselig! ← Åh... Så herlig! Håper det er bra med deg og magen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 5. mars 2007 #525 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg har lurt veldig på hva slags skibukse jeg skal bruke etterhvert og ikke minst turbukse. Klarer ennå å få på meg swixbuksa, men det er ikke helt behagelig. Gore-tex buksa fikk jeg ikke igjen i helga , funnet en som sambo har hatt, men han bruker ikke så stor buksestørrelse så vet ikke om jeg finner så mye jeg kan bruke som er hans heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 5. mars 2007 #526 Del Skrevet 5. mars 2007 Har jeg glemt å si at sambo har hørt hjertelyd?? Han hører pulsen til krabaten med øret tett inntil magen! Kjempekoselig! ← Vi har ikke klart det her ennå, men jeg tror det er fordi knøttet flytter på seg hele tiden (jeg mistenker at jeg egentlig bærer på en mark ) Må prøve igjen nå da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 5. mars 2007 #527 Del Skrevet 5. mars 2007 Har jeg glemt å si at sambo har hørt hjertelyd?? Han hører pulsen til krabaten med øret tett inntil magen! Kjempekoselig! ← Så utrolig koselig!!!! Har ikke prøvd å lytte til den enda vi men det er jo absolutt tiden for det!!!! Hvordan er formen om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #528 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Pi@: Absolutt et must å ha litt ålraight treningsbukse, også, når en er gravid. Prøvde først en gammel en fra sikkert 70-tallet, men den var helt fæl! Og da føler en seg ikke mye fin. Sambo lyttet 7-10 cm nedenfor navlen. Men jeg har hørt det skal variere veldig om det går an avh av hvor morkaka ligger og hvordan knøttet ligger. Var i alle fall koselig at han hørte lyd. Formen er egentlig ganske fin! :-D Er trøtt som et slips om morgenen, men vet ikke om jeg kan skylde på krabaten. Er oppe i +5 kg. Magen er passe stor og fin, og jeg får til å gå på ski. Så jeg er veldig fornøyd. Eneste er kanskje humøret. Litt kjedelig med alle oppgavene på skolen for tiden, det påvirker meg litt, dessverre.. Nei, nå ble jeg sulten. Endret 5. mars 2007 av Kakao Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 5. mars 2007 #529 Del Skrevet 5. mars 2007 Formen din høres jo veldig bra ut da!!! Skulle ønske det kunne bli noen skiturer på meg også men det får jeg ta igjen neste år!!! Humøret ja...det er vel sånn en må regne med tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 5. mars 2007 #530 Del Skrevet 5. mars 2007 *oppdaterer meg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #531 Del Skrevet 5. mars 2007 smile: Ja, du får ta det igjen neste år, vet du. Liker du tanken på ski og pulk? Sambo gleder seg veldig til å dra babyen i pulk når hun blir stor nok. Jeg også. Håper hun vil like pulklivet. Ser for meg grilling av pølser, sol og kos. Drømme, drømme. Jeg har kjøpt meg ny mobil i dag! En kul flapp-telefon med 2 megapixler kamera. Mobilen jeg har nå er sikkert 4 år, og har alt for dårlig kamera til å ta bilder av babyen. Så jeg ser det som "nødvendig utstyr" før babyen kommer. God natt til alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 5. mars 2007 #532 Del Skrevet 5. mars 2007 Så bra at du fortsatt kommer deg på skiturer! Det lover veldig godt for den påsketuren din. Hvor mange uker er du nå, forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #533 Del Skrevet 6. mars 2007 Ja, har stor tro på påsketuren min! :-D Skal på en rolig skøytetur i dag. Nå er jeg 29+1! Hihi, snart til det magiske 30-tallet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 6. mars 2007 #534 Del Skrevet 6. mars 2007 Så gøy at mannen hører hjertelyd. Er mye "nødvendig" utstyr man trenger til babyen kommer. Vi skal kjøpe videokamera. Det er hvertfall det mannen ser på som viktigst. Før vogn og seng tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 6. mars 2007 #535 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) +5 kilo for nesten 30 uker er ikke så mye da kakao.. Spiser du nok du da? Når jeg var 22 uker og +3 kilo klaget JM noe veldig på at jeg ikke la på meg nok. Man skal visst ha lagt på seg mellom 8,55 and 11,25 kg (mener det engelske helsevesenet) når man går inn i uke 30. Selv ligger jeg vel på rundt +8 kilo som betyr at jeg har kommet tilbake til startsvekta mi, og all vekta her har gått på mage og puppene.. Skjønner ikke åssen du klarer å bare ha lagt på deg 5 kilo jeg Endret 6. mars 2007 av Mrs N Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #536 Del Skrevet 6. mars 2007 Frida Frosk: Videokamera er nødvendig, ja! Sambo også er så opptatt av dette. Han driver og spøker (?) om at han skal filme fødselen... Håper virkelig det er en spøk, for jeg trenger at han er med meg, og ikke bak et kamera. Har sagt det til han. Mrs N: Hmm, nå ble jeg egentlig litt bekymret.. Er det så mye en skal ha gått opp, så er jeg jo litt unna det.. Tror jeg spiser nok. Men nå ble jeg litt usikker. Er liksom ikke så sulten at jeg kan gå og spise hele tiden, men prøver å få i meg litt mer enn hva jeg har spist før svangerskapet. Jeg spiser veldig masse grønnsaker og frukt. Jeg har ikke hørt at en skal øke fettmengden i svangerskapet, men kan det være at det går an å spise for sunt? :klø: Skituren i dag gikk skikkelig tregt. For første gang var jeg "ordentlig gravid" på skitur. Hjelpes, det var tungt. Så jeg bare tok det med ro og sendte sambo på en lengre rundtur. Skal i alle fall ikke presse kroppen. Kjente det knøt seg litt i magen da jeg tok i i oppoverbakkene, og det likte jeg ikke. Nei, nå skal jeg slenge meg på sofaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 6. mars 2007 #537 Del Skrevet 6. mars 2007 Har vel ikke gått opp mer totalt jeg heller, men gikk jo ned i starten. Jordmor har ikke reagert, de reagerer nok hvis magemålet ikke øker nok tenker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 6. mars 2007 #538 Del Skrevet 6. mars 2007 Jeg ville ikke tro at det var noe galt så lenge magen vokste, men JM her påsto at jeg ikke spiste nok og at jeg derfor egentlig gikk ned i vekt selv (reservefettet ble brukt opp ). Men det kommer jo selvsagt an på hvor stor du er da! Hvis du er lita og tynn er det nok ingen fare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 6. mars 2007 #539 Del Skrevet 6. mars 2007 smile: Ja, du får ta det igjen neste år, vet du. Liker du tanken på ski og pulk? Sambo gleder seg veldig til å dra babyen i pulk når hun blir stor nok. Jeg også. Håper hun vil like pulklivet. Ser for meg grilling av pølser, sol og kos. Drømme, drømme. Jeg har kjøpt meg ny mobil i dag! En kul flapp-telefon med 2 megapixler kamera. Mobilen jeg har nå er sikkert 4 år, og har alt for dårlig kamera til å ta bilder av babyen. Så jeg ser det som "nødvendig utstyr" før babyen kommer. ← Ja jeg elsker ski!!! I fjor gikk jeg veldig mye på ski for da var det helt sinnsykt føre her i lang tid. I år har det ikke vært det helt store men mer enn bra nok hvis jeg hadde vært i form. Pulk skal bli veldig gøy ja men mannen er ikke så glad i skiturer men jeg kan kose meg selv også jeg. Grattis med ny mobil, selvfølgelig må du få tatt ordentlige bilder!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 6. mars 2007 #540 Del Skrevet 6. mars 2007 Henger meg på denne! Gleder meg veldig til å komme i gang med pulkbruk, og er nesten frustrert over at jeg ikke kan ta med meg Kyllingen ut i løypene allerede. Får vel beherske meg til neste sesong. Men da...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå