Kakao Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #261 Del Skrevet 19. desember 2006 JULEFERIE!!!!!!!!! Eksamen ferdig! Det gikk ganske bra, tror jeg. Ahh, deilig å være ferdig. Tipper når jeg våkner i morgen, så tror jeg at jeg må opp å lese. Hehe, tar alltid litt tid før det går inn at det er ferie. Nå skal vi ut og handle skjørt og bukse til meg. Og se om vi finner litt julegaver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 19. desember 2006 #262 Del Skrevet 19. desember 2006 Så herlig med ferie Fint at eksamen gikk bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 19. desember 2006 #263 Del Skrevet 19. desember 2006 Gratulerer med vel overstått eksamen og ferie!!! Det fortjener du nå. Må få høre hva dere kjøpte da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #264 Del Skrevet 19. desember 2006 Takk! Ferie er herlig! Fant meg svart gravidbukse i pent kordfløyelstoff. Har den på vask nå for å få av overskuddsfargen, samt vaske den før jeg legger opp beina litt. Fant et pent skjørt, men de hadde ikke min størrelse, dessverre. Var skuffende få skjørt å velge i. Ble ingen ny topp på meg, heller. Jeg er så vanskelig, altså. Men storfornøyd med buksa, da. Blir deilig med den gravidmage-tuben over magen! Blir godt og varmt. Ellers, så har jeg fått gradvis mer og mer vondt i låret bakpå høyre side. Helt oppunder rompa. Hmmm... Det sitter kanskje litt for langt nede til å være begynnende bekkenløsning..? Men samtidig, hva annet kan det være...? F.eks. når jeg bøyer meg ned, med rumpa i været, for å knytte skolisser, så blir det au på punktet inni låret, idet jeg reiser meg opp igjen. Føles ut som den lårbeinskulen har problemer å vri seg inni den hulen sin. Det går fint å løfte beinet for å ha på sokk, men skikkelig au i det jeg senker foten ned til gulvet, igjen. Må holde fast i låret og hjelpe til, liksom. Bestiller meg legetime i morgen. Håper ikke køa er like lang som vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 19. desember 2006 #265 Del Skrevet 19. desember 2006 Gratulerer med overstått eksamen. Nyt ferien. Har også hatt sånn vondt som du beskriver + at jeg har vondt i hoften når jeg legger meg på senga eller sofaen. Vondt når jeg skal snu meg. Men det er bedre de dagene jeg har fått gått en tur. Dager hvor jeg har stått mye er det veldig ille. Legen mente det var begynnende bekkenløsning, men jeg vet ikke. Leste også om bekkenlåsning og tror kanskje heller det er det. Hvertfall har jeg hatt det i flere uker, og det er ikke blitt verre. Så vi får krysse fingre for at vi slipper voldsomme bekkenplager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #266 Del Skrevet 19. desember 2006 Ja, håper vi slipper bekkenplager, altså! Jeg får lese litt på bekkenløsning og -låsning. Tar gjerne mot linker hvis noen har! Nå har jeg pakket inn julegavene vi kjøpte i dag. Kjøpte bl.a. ei søt varmeflaske på apoteket til ei venninne. Søren hvor fort tiden går når en har ferie. Jeg er godt i gang med å rydde skap (til knøttet kommer ), men nå er jo klokka over halv tolv, allerede. Skal hjem til mamma og pappa i jula, der har jeg et digert skap på soverommet, som jeg kan fylle opp med ting jeg ikke trenger, men allikevel ikke vil kaste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #267 Del Skrevet 20. desember 2006 Bestiller meg legetime i morgen. Håper ikke køa er like lang som vanlig.←Hjelpe meg. Fikk time allerede i morgentidlig! Var det "jeg er gravid, og har vondt" som gjorde utslaget? Vanligvis er det jo 3-4 uker å vente. Ble glad for å få komme så fort, for jeg vil gjerne vite om det er noe jeg kan gjøre for å ikke gjøre dette verre. Fysiodama mente det var mye å gjøre på ryggen min, ja. Jeg skal komme tilbake i morgen og få vite øvelser jeg skal gjøre i jula. Men jeg måtte sette meg ned to ganger underveis i timen.. Først ble jeg litt kvalm, og andre gangen ble det helt svart for meg. Rakk å sette meg ned, da, så gikk ok. Skal spørre om å få måle blodtrykket i morgen, også. Så i morgen er det lege, UL og fysio. Det blir mye lege og sykehus-greier på en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 20. desember 2006 #268 Del Skrevet 20. desember 2006 De ryggplagene, med laarvondt, hoeres kjente ut. Hos meg har det gaatt over av seg selv (for now...), og det var isjasnerven som var i klem. Haaper du faar god hjelp hos fysio! Lykke til paa UL i morgen - skal dere spoerre om det er gutt eller jente? Deilig med juleferie og eksamener overstaatt, tenker jeg! Du faar kose deg saa mye du kan fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #269 Del Skrevet 20. desember 2006 Men søren, har ikke fått klarhet i om vi skal si det der med kjønn eller ikke.. Begge er helt sikre på å vite det selv, men sambo sier det ikke har noe å si for han om andre får vite det. Jeg kunne bestemme. Det er jo flott, men... Alt 1: lyve ( ) og si at vi ikke fikk vite kjønnet. Alt 2: si det kun til foreldrene våre. Ikke søsken! for da vet plutselig alle det. Til andre må vi si at vi ikke fikk vite det. Alt 3: si at vi fikk vite det, men vi vil holde det for oss selv. (Ærlig alternativ.. ) Innerst inne så vil jeg ikke at "folk flest" skal vite at vi venter det ene eller det andre. Blir så feil i mitt hode. Noen hete tips fra smarte Kg-jenter? (Dere skal selvfølgelig få vite kjønnet! :-D) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #270 Del Skrevet 20. desember 2006 Der var Holly Hobbie innom! Hei! Ja, vi har kjempelyst til å vite kjønnet, så håper vi får en UL-person som ønsker å opplyse om sånt. Bra å høre at dette vondtet ga seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 20. desember 2006 #271 Del Skrevet 20. desember 2006 Hvis det ikke blir altfor mye masing dersom dere sier at dere vet, men ikke vil fortelle, saa hadde jeg gaatt for det alternativet. Men ikke lett aa vite om det blir mye mas eller ikke, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #272 Del Skrevet 20. desember 2006 Ja, haller mest mot det alternativet jeg, og. Hehe, nei en vet jo ikke hvor mye "mas" det blir. Men så mange som har sagt at de gleder seg til å få vite kjønnet. Ehm, de tar det som den største selvfølgeligheten at vi vil si det..? Synes det er litt merkelig å gå ut i fra det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 20. desember 2006 #273 Del Skrevet 20. desember 2006 Vi hadde ikke tenkt å si kjønnet, men det ble veldig vanskelig i praksis. Ikke minst ettersom vi begynte å kalle Kyllingen for henne oss i mellom, og det ble vanskelig å legge av seg det når andre var i nærheten. Vi valgte i stedet å understreke usikkerheten til legen, sånn at alle visste at det ikke var sikkert. Vanskelig det der. "Alle" forventer å få vite det dere vet. Opplevde det samme med navn. "Alle" ville vite om vi hadde bestemt oss og hva det blir. Det ville vi egentlig ikke fortelle, men mannen min er temmelig elendig til å holde hemmeligheter som han ikke forstår poenget med. Nå vet de fleste hva det blir, i alle fall alle som har spurt ham... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #274 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Tilbake fra UL. Alt var i den skjønneste orden med krabaten vår. Jordmor tror det blir en . Hehe, tar meg litt tid å koble om, for jeg var bombesikker på at det var en gutt. Hun flyttet meg tilbake noen dager, så ny termin er 23.mai. Legen anslo jo 17.mai ut i fra 1.dag i siste mens. Vi likte ikke helt jordmoren noen av oss. Hun var litt merkelig, og når Kakaomannen spurte om noe vi så på skjermen, så svarte hun ikke...! Følte ikke helt at kjemien sprudlet akkurat, så håper vi får noen andre under fødsel. Endret 28. desember 2006 av Kakao Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 21. desember 2006 #275 Del Skrevet 21. desember 2006 Saa goey med en liten jente !! Og: Riktig God Jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 21. desember 2006 #276 Del Skrevet 21. desember 2006 Å! Spennende med UL! Min tur i mårra.. Gleder meg masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 21. desember 2006 #277 Del Skrevet 21. desember 2006 Så godt å høre at alt er vel!!! :hoppe: Og en jentebaby da!!! Den vondten din i bekkenet høres litt ut som en begynnende bekkenløsning ja. Håper du får den hjelp du trenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 21. desember 2006 #278 Del Skrevet 21. desember 2006 Så artig med en liten jentebaby da. Jeg er også sikker på at vi får gutt, og vi vil ikke vite kjønn på UL så om det kommer en jente blir det nok et lite sjokk for meg ja. Gleder meg til UL. Så gøy å høre om dere andre som har vært der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 22. desember 2006 #279 Del Skrevet 22. desember 2006 Grattis med overstått UL! *sukk* Det er farlig å lese om sånne ting merker jeg........ Jeg vil bare takke deg for at jeg har fått blitt kjent med deg dette siste året! Og så må du altid huske på hvilken fremgang du har gjort!2006 har virkelig vært ditt år tror jeg?!Håper det fortsetter i samme retningen! Må dere ha ei fin juletid og et spennende nytt år!Lykke til med alt! Stooor jule Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 22. desember 2006 #280 Del Skrevet 22. desember 2006 Så moro med vel overstått UL og gratulerer med ei lita jente i magen. Litt kjedelig å bli satt tilbake, men nå som du er så langt på vei spiller det vel i grunnen ingen rolle. Lenge siden det var skummelt . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå