misshelene Skrevet 16. september 2006 #1 Del Skrevet 16. september 2006 (Denne skrev jeg også i samliv og relasjoner (der først) men den passer kanskje bedre her?) Jeg er skikkelig betatt av en fyr. en fyr som også er kollegaen min i butikk (jg jobber bare annenhver lørdag, og da sammen med en annen, så vi jobber aldri sammen nesten), i tillegg til at vi bor sammen (oss 2 og en tredje kollega faktisk). greia er at jeg har likt han her lenge, men vært i et forhold som tok slutt i vår. vi 3 nå flyttet sammen for 1 mnd siden og vi har det bra sammen. for 3 uker siden kom han fyren jeg liker inn på rommet mitt etter en bytur og sov hos meg hele natten. ingenting skjedde, han bare holdt rundt meg. noen kvelder senere sovnet vi på sofaen sammen, eller lå å koste med hverandre (veldig uskyldig i seg selv) til langt på natt. da kysst vi også. uken senere kom han inn igjen på rommet mitt etter begge hadde vært ute.. og da hadde vi sex. natten etter lå vi og holdt rundt hverandre igjen. og i natt kom han inn til meg igjen og vi hadde sex og pratet mye, men han var full så er ikke sikker på hvor mye jeg kan tro på av det han sa. jeg liker han velkdig godt. vi flørter hele tiden og det er bare så utrolig bra å være sammen han. vi har putekriger og lekesloss og lager mat og shopper osv. Men han har alltid hatt litt sånn "jeg vil være singel" innstilling. derfor har jeg ikke turt å la følelsene mine bli noe mer for han. for har alltid hatt noe der, bare holdt det tilbake. men den natten vi hadde sex første gang sa jeg til han at jeg syns det var litt skummelt siden jeg hadde begynt å føle ting for han og at jeg var så usikker på hvor jeg hadde han hen og slikt. ble lite snakk den natten men fikk litt uklare svar fra han som ikke sa meg noen ting egentlig. den kvelden etter da vi sov sammen spurte han meg om jeg virkelig mente det jeg sa om at jeg har fått følelser for han. jeg svarte ja og spurte hvorfor han lurte. han sa at det var "kjekt å vite". i natt ble det enda mer snakking.. men som sagt var han full. han sa at han liker meg veldig godt og har likt meg lenge, og at jeg er altfor bra for han. han sa at han har begynt å falle for meg. så spurte han meg om hva jeg ville. og jeg sa mer. altså mer enn bare sex. at jeg vil ha han.. han sa at han ville ha meg og. men at han egentlig ikke ville falle for noen nå (siden han er svensk og drar tilbake til sverige til sommeren. er i norge for å komme seg vekk fra tidligere sorger). så han hadde bestemt seg for ikke å bli involvert i noe. men gjentok hvor godt han likte meg og at han begynte å få følelser for meg og... jeg sa jeg hadde litt vanskelig for å tro det når han var full men han presiserte at han snakket sant og at han ikke var så veldig full. at han hadde kontroll. dette ble kanskje litt rotete, men, kan jeg stole på slikt man sier i fylla? han sa han ikke var så veldig full men jeg vet ikke jeg :/ hva syns dere jeg burde? ligge unna og vente til det går over eller prøve og se hva som skjer? dog kanksje ende opp veldig såret.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. september 2006 #2 Del Skrevet 16. september 2006 Jeg hadde aldri satt meg selv i den posisjonen hvis jeg visste at han skulle flytte nei. Men snakk med han om det edru, så får du nok klarheter i ting. Bedre det enn å gå rundt å lure. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2006 #3 Del Skrevet 16. september 2006 men han flytter ikke før til sommeren da.. og ting kan jo endre seg.. man vet jo aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2006 #4 Del Skrevet 19. september 2006 Syns det virker klart at han er interessert i deg, men egentlig ikke vil være det fordi han skal tilbake til Sverige. Enkelt og greit, så må dere finne ut av det derfra.. Dilemma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå