Gå til innhold

operasjon mandag, silikon

Fremhevede innlegg

Skrevet

tusen takk for alle svar og lykke til meldingene:) det er godt å høre så mange som støtter.. jeg setter pris både på ærligheten og for at dere prøver å berolige meg. bare en dag igjen nå. kjenner sommerfuglene i magen skikkelig nå for å si det sånn:) jeg skal oppdatere alt når jeg er på beina igjen og kommer meg må nett igjen:) (må hjem til mamma for å få nett for internett folk er treeeeeeeeeeeeeege) hehe.. tusen takk så snakkes vi..

^gleder meg^ og gruer meg litt..

stor klem

Videoannonse
Annonse
Gjest Ninakanin
Skrevet

Lykke til!!!

Og husk, vær forberedt på toget som har kjørt over deg når du våkner ;)

Skrevet

Lykke til!! :klem: Venninnen min har tatt silikon og det gikk bare sååå bra! Så skikkelig knæsj ut etterpå også ;)

Skrevet

Lykke til så mye! Gi en lyd hvordan det gikk da, òg om du ble fornøyd! :)

:klem:

Skrevet

hei alle sammen.

nå er det snart en uke siden jeg ble operert og formen blir bedre for hver dag som går. men sant, det kjentes ut som et tog hadde kjørt over megfor å si det mildt. fredag fikk jeg dusjet hele meg og det var ufattelig deilig:)

kjæresten har vært topp hele uken og virkelig vartet meg opp. det trengs for å si det sånn. gleder meg veldig til det endelige resultatet blir ferdig, men er storfornøyd. tok 220 ml noe som passet kroppen min veldig bra:) så dette kan bare gå en vei:) tusen takk for alle advarsler og lykke til meldinger:)

endelig var det gjort.

hvis noen har noen gode tips ang arr og diverse om tiden etter operasjonen setter jeg veldig pris på dette:)

stor klem fra vylita

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...