vylita Skrevet 16. september 2006 #1 Skrevet 16. september 2006 Hei.jeg er ikke ute etter svar som forteller meg hvor mye folk er i mot dette osv. dette er allerede bestemt. på mandag skal jeg opereres og jeg utrloig spent. ville egentlig bare si til alle dere som har skrevet tips og erfaringer ang silikonopersjoner her at tusen takk. det har vært en enorm støtte for meg og hjulpet meg veldig på veien. spes takk til ceecee. supre sider hadde vært supert om noen av dere som er operert eller også skal opereres hadde svart.. gleder meg veldig og gruer meg litt.. har litt angst for narkose, men det går vel bra:) send meg gjerne en pm. klem vylita
Gjest Kermit Skrevet 16. september 2006 #2 Skrevet 16. september 2006 Det går sikkert bra. Ofte er det ventetiden som er verst. Lykke til.
Gjest Jersey Skrevet 16. september 2006 #4 Skrevet 16. september 2006 Ville bare si lykke til Det går som regel alltid bra
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2006 #5 Skrevet 16. september 2006 Narkose er IKKE ubehagelig eller farlig. Ikke tenk på det. Du teller til 3 og sovner som en stein.Lykke til.
Gjest Ninakanin Skrevet 16. september 2006 #7 Skrevet 16. september 2006 Narkose er IKKE ubehagelig eller farlig. Ikke tenk på det. Du teller til 3 og sovner som en stein.Lykke til. ← Slutt å tull!!! Narkose er utrolig farlig, MEN det er noe som går bra 249.999 av 250.000 ganger! Går det skeis, er det kjempefarlig. Men hallo, det er ikke noe TS skal tenke på, for anestesifolka på privatklinikker er uhyre dyktige, fordi: - De er avhengige av inntekt, og inntekt forsvinner etter det minste lille feilgrep. - De er godt lønnet, og jobber seg ikke ihjel slik som i offentlig sektor hvor turnusene gjør at folka gomler lunsj og står og sover mens de opererer Derfor er de lys våkne og alert når de er på jobb! - De kan ikke gjemme seg bak statlig virrvarr og stålsterkt lovverk som gjør at statens sykehus kan drepe folk og komme ifra det med "oj det var ikke med vilje". De gjør sitt ytterste for at DU skal ha det bra, og få fantastiske resultater!! Men fy deg gjest for å fare med løgn! Lykke til på mandag, TS, det kommer til å kjempebra!!!
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2006 #8 Skrevet 16. september 2006 Slutt å tull!!! Narkose er utrolig farlig, MEN det er noe som går bra 249.999 av 250.000 ganger! Går det skeis, er det kjempefarlig. Men hallo, det er ikke noe TS skal tenke på, for anestesifolka på privatklinikker er uhyre dyktige, fordi: - De er avhengige av inntekt, og inntekt forsvinner etter det minste lille feilgrep. - De er godt lønnet, og jobber seg ikke ihjel slik som i offentlig sektor hvor turnusene gjør at folka gomler lunsj og står og sover mens de opererer Derfor er de lys våkne og alert når de er på jobb! - De kan ikke gjemme seg bak statlig virrvarr og stålsterkt lovverk som gjør at statens sykehus kan drepe folk og komme ifra det med "oj det var ikke med vilje". De gjør sitt ytterste for at DU skal ha det bra, og få fantastiske resultater!! Men fy deg gjest for å fare med løgn! Lykke til på mandag, TS, det kommer til å kjempebra!!! ← Herregud da. Er du helt stressa. Jeg har tatt narkose 3 ganger. Så klart om folk ikke setter narkose riktig så er det jo noe annet. Men hallo.....skjønte du ikke hva jeg mente? Som om du beroliget henne mere da.
Gjest Ninakanin Skrevet 16. september 2006 #9 Skrevet 16. september 2006 Herregud da. Er du helt stressa. Jeg har tatt narkose 3 ganger. Så klart om folk ikke setter narkose riktig så er det jo noe annet. Men hallo.....skjønte du ikke hva jeg mente? Som om du beroliget henne mere da. ← Jeg leverer fakta når folk spør, jeg Fakta er at narkose KAN være farlig, og det SKAL man tenke på når man frivillig legger seg under kniven! Jeg har selv tvunget leger på statlige sykehus til å operere meg med lokalbedøvelse og valium istedenfor narkose, fordi jeg desverre vet hvor farlig det er. Jeg er ikke stresset, men realist. Så bra at du har tatt narkose tre ganger og alt gikk fint! Poenget er at noen er allergiske mot narkosen, men at dette ikke er noe man vet før man ligger der. Så når du har tatt narkose tre ganger og det gikk fint, så er det fordi du tålte det Og TS skal selvsagt ikke stresse med mandagen, de er som sagt utrolig dyktige i privat sektor! Og veldig hyggelige Du får beroligende piller med en gang du kommer, og når du så skal legges i narkose så gir de deg en herlig rødvins-rus før narkosen setter inn, så det er faktisk utrolig deilig De passer på deg!!!
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2006 #10 Skrevet 16. september 2006 Ja men hallo. Hun skriver: Jeg har angst for narkose. Det er jo litt ekstremt å dra fram sånt som du skriver da. Selv om det er fakta. Prøvde å være snill og berolige henne. Og så kaller du meg for løgner??? Takk for den ja.
Gjest Ninakanin Skrevet 16. september 2006 #11 Skrevet 16. september 2006 Ja men hallo. Hun skriver: Jeg har angst for narkose. Det er jo litt ekstremt å dra fram sånt som du skriver da. Selv om det er fakta. Prøvde å være snill og berolige henne. Og så kaller du meg for løgner??? Takk for den ja. ← jeg kaller deg ikke en løgner, men det du sa var løgn. Det er to forskjellige ting Og å ha angst for narkose før en operasjon er normalt, og helt å forvente, og ikke minst fornuftig! Man skal vite hva man utsetter seg for Men igjen: TS, ha respekt for hva du skal igjennom, men ikke vær redd! Det er smerten etterpå du bør forberede deg på
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2006 #12 Skrevet 16. september 2006 Jeg løy ikke. Prøvde å berolige. Det er faktisk mulig å utløse totalt panikk anfall når man drar inn for mye "fakta". Jeg vet ikke hva hun har, men hun skrev at hun har angst for narkose. Jeg tenkte IKKE å dra inn fakta, men å klappe henne på ryggen. Fy skam meg.
Gjest Ninakanin Skrevet 16. september 2006 #13 Skrevet 16. september 2006 Jeg løy ikke. Prøvde å berolige. Det er faktisk mulig å utløse totalt panikk anfall når man drar inn for mye "fakta". Jeg vet ikke hva hun har, men hun skrev at hun har angst for narkose. Jeg tenkte IKKE å dra inn fakta, men å klappe henne på ryggen. Fy skam meg. ← Du lyver når du sier "narkose er ikke farlig". Den setningen er ikke sann, og når du nå sier at du vet at det ER farlig, så er du jo bevisst at det du sa ikke var sant, ergo, man lyver. Du går bevisst inn for å feilinformere. Det er greit du ikke ville dra inn fakta, og det skal du få lov å mene og stå for osv! Men jeg derimot, leverer fakta. Fakta som også kan berolige, for det er tross alt i privat sektor hun skal opereres
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2006 #14 Skrevet 16. september 2006 Lykke til Gjorde det selv for noen år siden og har aldri angret. Jeg også var engstelig for narkose for det var første gangen jeg fikk det, men det var ingen problem overhode. Fikk først en likegladsprøyte og jeg ble likeglad kan du si, syntes plutselig legene og helsesøstrene var sååååå snille og koselige. Måtte fortelle det til dem også da selvfølgelig, følte meg litt småbrisen Merket ikke det dugg når narkosen ble satt. Lykke til og håper du blir like fornøyd som meg (opererte på Volvat i Oslo) Et godt tips er: Ikke ta de for store
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2006 #15 Skrevet 17. september 2006 Du lyver når du sier "narkose er ikke farlig". Den setningen er ikke sann, og når du nå sier at du vet at det ER farlig, så er du jo bevisst at det du sa ikke var sant, ergo, man lyver. Du går bevisst inn for å feilinformere. Det er greit du ikke ville dra inn fakta, og det skal du få lov å mene og stå for osv! Men jeg derimot, leverer fakta. Fakta som også kan berolige, for det er tross alt i privat sektor hun skal opereres ← Ja jeg er løgner. For jeg vil bare TS sitt beste. Men husk at narkose kan væredødelih.
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2006 #16 Skrevet 17. september 2006 Ja jeg er løgner. For jeg vil bare TS sitt beste. Men husk at narkose kan væredødelih. ← Dødelig
NovaFlare Skrevet 17. september 2006 #17 Skrevet 17. september 2006 Ninakanin og gjest: Kanskje dere skal oppføre dere som voksne og slutte å krangle? Dere okkuoperer nemlig en tråd som kunne vært veldig informativ, men nå er det bare de teite innleggene deres her.
minienthe Skrevet 17. september 2006 #18 Skrevet 17. september 2006 Ninakanin og gjest: Kanskje dere skal oppføre dere som voksne og slutte å krangle? Dere okkuoperer nemlig en tråd som kunne vært veldig informativ, men nå er det bare de teite innleggene deres her. ← jepp... men til TS, jeg regner med du har fått en risikovurdering og grundig info av kirurg/legen så jeg ville ikke bekymret meg, personene som tar hånd om deg er spesialutdannede menesker som vet hva de driver med. det er nok smerten etterpå som du bør forberede deg på. lykke til og oppdater oss ?
Krista83 Skrevet 17. september 2006 #20 Skrevet 17. september 2006 Lykke til. Det går nok bra skal du se. Håper du blir fornøyd.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå