Gå til innhold

Hjelp,jeg er Coca coliker!


Elisabetha

Anbefalte innlegg

Er det flere enn meg som bare MÅ ha den daglige Coca Colaen?Vet jo at det ikke er sundt og sånnt,men namnamnam.

Elisabetha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, du vet at du ikke er alene, det er tusenvis av oss som erhengig av Cola.

Jeg blir nesten "dårlig" om eg ikke får min daglige dose. Og det "værste" med Cola er jo at det alltid smaker like godt, til mat, som blandevann, mirakelkur når man har feber (doven cola riktignok), eller rett og slett som tørste eller kosedrikk icon_smile.gif

Nei, det er selvsagt ikke sundt, men fy f**n så godt det er. Må ha det, bare må ha det....12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg Kristian: "Må ha det, bare må ha det" icon_smile.gif

Det er ingenting som er bedre enn en iskald cola!! Mmmmmmmmm...... 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm....drikker nesten aldri Cola jeg. Ikke annen brus heller. Synes det blir for søtt.

Nei, her går det i Farris eller grønn te (uten sukker selvsagt).

Egentlig er jeg vel "heldig" som synes de sunne alternativene smaker best icon_smile.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, cola drikker jeg sjelden... men kaffe derimot... ikke sur traktekaffe da, men jålete smaker og tilsetninger.... og det er jo koffeinen vi vil ha!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er vel også avhengig av cola. Får hodepine om jeg går en hel dag uten. Men jeg synes ikke det gjør noe, jeg! Jeg røyker ikke, og drikker sjelden alkohol...Dessuten er cola godt icon_wink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikker både cola og kaffe med stor nytelse jeg da. icon_biggrin.gif

Cola går det mest i hjemme. Hvertfall 1 liter om dagen!!

Kaffe drikker jeg mest ute eller hvis jeg er på besøk eller har besøk. Samboeren min drikker ikke kaffe, så jeg gidder ikke lage kaffe til bare meg.

Og jeg har ikke dårlig samvittighet for det!

Cola og kaffeelsker, 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brune tenner av Cola???

Jeg, som mange andre her elsker Cola -det finnes ingen annen brus! Når det gjelder tennene mine er disse ikke akkurat brune. Fikk beskjed om at jeg hadde fargenyansen A2 som er den nest "hviteste" tannfargen av tannlegen min, til tross for min daglige halvliter med Cola.

Å påstå at Cola derimot er sundt vil jeg nok ikke -verken for kropp eller tenner, men, men...

Hilsen Farrishatende12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Satt her og slurpet i meg min daglige cola da jeg så overskriften. Er skikkelig avhengig og har vært det i flere år. Har prøvd å slutte flere ganger, men får innmari hodepine dersom jeg ikke får det. Lengste perioden jeg har gått uten var da jeg var gravid, for da kastet jeg opp av alt. Da ble smakssansene mine helt forvridd, og cola smakte som tjære. Men jammen var det godt å drikke den første colaen igjen etter jeg hadde født. Bekymrer meg litt for tennene, men de har holdt så langt. Er kjempeglad i te også, og har merket at cola-abstinensen ikke er så sterk i perioder hvor jeg drikker mye te.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elsker cola jeg også:)

Vil ikke si avhengig, men drikker det som regel hver dag.

Likte det faktisk ikke før, men nå finnes det ikke bedre drikke.

Heller cola enn alt annet.

-men litt bekymra for tennene-det må jeg si.

de blir ikke brune,men slitt!

-Må lære meg å drikke mer vann:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du får hodepine av ikke å drikke cola, er du sannsynligvis avhengig av koffein. Hvis du ønsker å slutte, kan du jo gå over til å drikke noen kopper kaffe hver dag (mindre skadelig fordi det ikke inneholder sukker), for så å trappe ned gradvis.

Smil icon_smile.gif som ikke liker cola

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri trodd jeg skulle skrive dette her: Jeg har sluttet og drikke cola!!!

Grunnen er/var vel at jeg skal gifte meg på sensommeren,og har lyst bli strammere i "fisken",og da hjelper det jo ikke og "bøtte" ned cola.

Elisabetha,som savner litt den gode følelsen av dagens første kalde cola

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er også "avhengig" av cola!!! Har prøvd å slutte mange ganger, men som dere andre har skrevet føler jeg også at jeg blit dårlig hvis jeg går lenge uten!! Vet ikke om det er bare innbilning eller hva...

Prøver å rettferdiggjøre cola-drikkingen med at jeg verken drikker kaffe, te eller noen særlig alkohol, og ikke røyker, men...

Synes likevel jeg har vært kjempeflink i det siste, og kuttet kraftig ned. Drikker det mest i helgene nå, og et glass til maten innimellom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 19 år senere...

Det er sikkert tøft å kutte ned på Cola.

Anonymkode: 33f26...c70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...