Snasen Skrevet 15. september 2006 Forfatter #21 Skrevet 15. september 2006 Eller en to-setersofa ← Ja. Utrolig mange løsninger som finnes egentlig. Jeg kan jo bare drite i å kjøpe en sofa. Tar bare disse stolene egentlig.
Snasen Skrevet 15. september 2006 Forfatter #22 Skrevet 15. september 2006 Emerson bordet var veldig fint - det skal jeg se etter på nærmeste bohus.. Tror jeg ville valgt mørk grå på sofaen hvis bordet skal matche treverket i spisegruppen. HVis du fremdeles går for lys grå synes jeg bordet enten kan være stål / glass eller hvitmalt tre - uansett bør det ha samme fasong / stil som Emerson. Hva slags gulv har du og skal det være gulvteppe forresten ? ← Ja, det bordet er veldig fint. Og praktisk. Ikke for stort og ikke for lite. Jeg er enig med deg at grått egentlig passer bedre til det spisestua ja. Kanskje det blir grå allikevel. Må tenke litt på det. Jeg kan jo varme opp med puter, lys og diverse. Men spisestua skal stå litt unna sofagruppen. Gulvet er av eik (parkett). Har planer om å slipe det ned, men ikke enda. Teppe ja... har tenkt til å kjøpe et nytt. Bare litt usikker på hvilket. Har ikke tenkt så langt enda. Det eneste jeg vet er at jeg ikke skal ha persisk teppe. Men passer dette stuebordet til en grå sofa syns du?
Snasen Skrevet 15. september 2006 Forfatter #23 Skrevet 15. september 2006 Jeg kan godt prøvesitte for deg. Så kan jeg komme tilbake hit og skrive hva jeg synes, så sparer du mye tid ← Takk. Så god du er. Si fra når du har vært der da.
Prinsesse på erten Skrevet 15. september 2006 #24 Skrevet 15. september 2006 Du kan fint kombinere forskjellige tresorter, Sexy C. Men man bør gjøre det med en viss varsomhet. Jeg ville ikke blandet røde tresorter med eik og de andre tresortene uten rødtone. Tenk på en vanlig eikeparkett. Og forestill deg en bokhylle i kirsebær til den. Ikke særlig fint....
Prinsesse på erten Skrevet 15. september 2006 #25 Skrevet 15. september 2006 http://www.hilmershus.no/produkter/sofabord_firenze.htm Det bordet var helt knall, men veldig dyrt da....
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2006 #26 Skrevet 15. september 2006 Ja. Utrolig mange løsninger som finnes egentlig. Jeg kan jo bare drite i å kjøpe en sofa. Tar bare disse stolene egentlig. ← Smart. Kjøp en hel haug, så kan du variere mellom to, tre, fire, fem eller hjørne eller pokker hva det skal være sofa. Alt i samme tresort
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2006 #27 Skrevet 15. september 2006 Takk. Så god du er. Si fra når du har vært der da. ← Takk. Hvor var det igjen? Ikea? Har nemlig så lyst på softis
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2006 #28 Skrevet 15. september 2006 http://www.hilmershus.no/produkter/sofabord_firenze.htm Det bordet var helt knall, men veldig dyrt da.... ← Ikke min smak overhodet, men det spiller jo egentlig ingen rolle. Det viktige er jo at det ikke passer til den sofaen overhodet!
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2006 #29 Skrevet 15. september 2006 Ikke min smak overhodet, men det spiller jo egentlig ingen rolle. Det viktige er jo at det ikke passer til den sofaen overhodet! ← Også var det helt for jævlig Betaler noen penger for sånt?
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2006 #30 Skrevet 15. september 2006 Sofaen er minimalistisk, ja, men det er utrolig hva puter, pledd, etc etc gjør da. Hva du syns om sofaen driter jeg i. ← Skal huske å si i fra til deg neste gang det er ti eller tredvekroners salg på fleecepledd på Kid. Da kan du slenge en hel haug med pledd rundt i sofaen så blir det skikkelig hjemmekos.
Snasen Skrevet 15. september 2006 Forfatter #31 Skrevet 15. september 2006 Skal huske å si i fra til deg neste gang det er ti eller tredvekroners salg på fleecepledd på Kid. Da kan du slenge en hel haug med pledd rundt i sofaen så blir det skikkelig hjemmekos. ← Du kjører den stilen ja. Og klærne dine kjøper du på fretex også tipper jeg? Nei, her satser vi på litt kvalitet. Ikke så mye, men litt. Jeg så på et på Indiska faktisk. 2000 var det vel. Helt nydelig pledd egentlig. Har valgt det, men farger er jeg usikker på. Men jeg kjøpte et håndkle der i forrige uke. På KID altså. Veldig fint, med påstydde blomster. Fint til pynt. Ellers tenkte jeg kanske å kjøpe dette: http://www.bohus.no/default.asp?menu=71&page=538 - Under stue/Oppholdsrom. Første bildet på siden der altså. Og tenker jeg på bordet og hele sofagruppen. Ja, den er i skinn, men syns den var lekker for det. Også kanskje dette: http://www.skeidar.no/skeidar.portal?_nfpb...age_varekatalog (Peggy). Jeg tok nesten helomvendig. Tenkte på noen nye reoler i lignende treverk som spisestua, men jeg får se. Også kommer vel det andre på veien. Men kjenner jeg meg rett ombestemmer jeg meg når jeg går og kjøper det. Takk for råd da alle.
Snasen Skrevet 15. september 2006 Forfatter #32 Skrevet 15. september 2006 Takk. Hvor var det igjen? Ikea? Har nemlig så lyst på softis ← Bohus, Skeidar og kanskje en tur på Bolia.com (butikken, ikke nettbutikken). Ja, det var vel de. Du ser jo i tråden her hva du skal prøvesittec og sånt, så det er bare å sette i gang. Snill du.
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2006 #33 Skrevet 15. september 2006 Du kjører den stilen ja. Og klærne dine kjøper du på fretex også tipper jeg? Nei, her satser vi på litt kvalitet. Ikke så mye, men litt. Jeg så på et på Indiska faktisk. 2000 var det vel. Helt nydelig pledd egentlig. Har valgt det, men farger er jeg usikker på. Men jeg kjøpte et håndkle der i forrige uke. På KID altså. Veldig fint, med påstydde blomster. Fint til pynt. ← Du er nå så vanskelig også da. Men hvis du insisterer, så kan du gjerne dandere noen håndklær rundt omkring. Om ikke hjemmekoselig, så blir det i alle fall spesielt. Gidder ikke de linkene, for jeg er på søvnrasjonering og gidder ikke å bruke tid på å taste inn postnummer for hver gang. Kjøp stort hus og dytt inn all driten du får tak i.
Snasen Skrevet 15. september 2006 Forfatter #34 Skrevet 15. september 2006 Du er nå så vanskelig også da. Men hvis du insisterer, så kan du gjerne dandere noen håndklær rundt omkring. Om ikke hjemmekoselig, så blir det i alle fall spesielt. Gidder ikke de linkene, for jeg er på søvnrasjonering og gidder ikke å bruke tid på å taste inn postnummer for hver gang. Kjøp stort hus og dytt inn all driten du får tak i. ← Hus har jeg ikke behov for. Dritten? Kan'ke si det hvis du ikke har sett bildene da vet du. Fy du sårer meg.........hardt. au..
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2006 #35 Skrevet 15. september 2006 Snill du. ← Jeg vil ha is Kan du finne noe på Ikea også, så jeg kan få meg is?
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2006 #36 Skrevet 15. september 2006 Fy du sårer meg.........hardt. au.. ← Ikke fortvil, alt blir meget bedre med håndklær
Snasen Skrevet 15. september 2006 Forfatter #37 Skrevet 15. september 2006 Jeg vil ha is Kan du finne noe på Ikea også, så jeg kan få meg is? ← Hvis du må ha is så kan du kanskje titte på noen ting som, hmm... tja... bokser til å ha under senga? Jeg får egentlig aldri nok av sånne. Gidder du? Helst noen i hvitt eller mørke blått. Da får du jo is også. Pluss at du får titte på boksene jeg skal kjøpe en dag.
Snasen Skrevet 15. september 2006 Forfatter #38 Skrevet 15. september 2006 Ikke fortvil, alt blir meget bedre med håndklær ←
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2006 #39 Skrevet 15. september 2006 Da får du jo is også. Pluss at du får titte på boksene jeg skal kjøpe en dag. ← Ikke bare titte, får tatt på dem også Natta kjeksy
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2006 #40 Skrevet 15. september 2006 ← Joa, håndklær kan brukes til så mangt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå