Snasen Skrevet 15. september 2006 #1 Skrevet 15. september 2006 (endret) Denne sofaen planlegger jeg å kjøpe. Jeg hadde litt lyst på den i fargen naturhvit, men det kan fort bli upraktisk, så da tenkte jeg å heller gå for grått. Eller burde jeg ta den i naturhvitt? Men hva slags stuebord passer til? Jeg liker ikke minimalistiske SÆRLIG GÅTT (for mye stål, sølv, glass) for jeg syns ikke det gjør stuen særlig hjemmekoselig. Litt går an, men ikke for mye. Uansett. Jeg lurer på hvilket bord som passer til sofaen jeg linker til. Hvilket treverk? Jeg kan vel ikke ha helt mørkt tre til denne sofaen? Syns det kan bli litt mye mørkt i stua mi da. Eller??? Klarer ikke finne stuebord som passer denne. HJÆLP. Endret 15. september 2006 av Sexy C
Snasen Skrevet 15. september 2006 Forfatter #2 Skrevet 15. september 2006 Nei jeg vil kanskje ha sofaen i naturhvit allikevel.
Gjest Igla ikke inl Skrevet 15. september 2006 #3 Skrevet 15. september 2006 jeg ville hatt den i hvit jeg. med et sånt bord til? http://www.bohus.no/filesystem/products/02974_00_04.jpg eller dette????? http://www.skeidar.no/ShowProperty/BEA%20R...ordGlassEik.jpg
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2006 #4 Skrevet 15. september 2006 Åhh, den sofaen var kjempefin. Akkurat sånn som alle har
Snasen Skrevet 15. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 15. september 2006 (endret) <span style='color:red'>Hmmmmmmmmmmm. Ja, kanskje jeg går for naturhvit? Jeg tror det. Det passer best med alt. Men siden jeg skal ha spisestuen, burde ikke treverket i stuen matche da? Ikke no fint å blande treverk? eller? </span> Endret 21. august 2007 av Snasen
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2006 #6 Skrevet 15. september 2006 Hmmmmmmmmmmm. Ja, kanskje jeg går for naturhvit? Jeg tror det. Det passer best med alt. Men siden jeg skal ha denne spisestuen, burde ikke treverket i stuen matche da? Ikke no fint å blande treverk? eller? ← Kjøp to spisebord og sag av beina på det ene så det blir salongbord. Da matcher det
Snasen Skrevet 15. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 15. september 2006 Kjøp to spisebord og sag av beina på det ene så det blir salongbord. Da matcher det ← Ja, også kan jeg sette sammen to stoler for da får jeg meg jammen meg ny seng også.
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2006 #8 Skrevet 15. september 2006 Synes helt ærlig at sofaen var mindre pen. Og du skriver at du ikke liker minmalistisk, men det er vel stilen på denne sofaen...
Snasen Skrevet 15. september 2006 Forfatter #9 Skrevet 15. september 2006 Synes helt ærlig at sofaen var mindre pen. Og du skriver at du ikke liker minmalistisk, men det er vel stilen på denne sofaen... ← Jeg vet at sofaen er minimalistisk, men grunnen til at jeg vil ha et spisebord som ikke er minimalistisk er for å bryte. Slik at det ikke blir kaldt og hardt i stua mi. Sofaen er minimalistisk, ja, men det er utrolig hva puter, pledd, etc etc gjør da. Hva du syns om sofaen driter jeg i.
Elodi Skrevet 15. september 2006 #10 Skrevet 15. september 2006 Hmmmmmmmmmmm. Ja, kanskje jeg går for naturhvit? Jeg tror det. Det passer best med alt. Men siden jeg skal ha denne spisestuen, burde ikke treverket i stuen matche da? Ikke no fint å blande treverk? eller? ← Tror ikke det gjør noe om det ikke er akkurat samme treverk som spisestuen, men jeg synes det er finest når det er omtrent samme farge i hvert fall
Snasen Skrevet 15. september 2006 Forfatter #11 Skrevet 15. september 2006 Takk Elodi. Så kan da f.eks dette bordet: http://www.bohus.no/default.asp?page=93&pr...=1314&p1314_v=1 gå til spisestua? Jeg kan jo skille da. F.eks ene hjørnet her med litt mørkere treverk, også omvendt.
Snasen Skrevet 15. september 2006 Forfatter #12 Skrevet 15. september 2006 (endret) Men den sofaen her var også stilig. Nei nå har jeg problemer med å velge. *tenke tenke* http://www.bohus.no/default.asp?page=110&p...=3318&p3318_v=1 Tror de må prøvesittes. Endret 15. september 2006 av Sexy C
Gjest Ylva Virvla Skrevet 15. september 2006 #13 Skrevet 15. september 2006 Likte kjempegodt den siste sofaen. Angående farge, ville jeg ikke valgt hvitt. Den siste sofaen var fin i fargen på bildet. Vil tro flekker synes mindre når det er mønster på. Da gjør det ikke så mye om grunnfargen er hvit.
Gjest Ylva Virvla Skrevet 15. september 2006 #14 Skrevet 15. september 2006 Takk Elodi. Så kan da f.eks dette bordet: http://www.bohus.no/default.asp?page=93&pr...=1314&p1314_v=1 gå til spisestua? ← Hvilket bord er det du mener her?
Snasen Skrevet 15. september 2006 Forfatter #15 Skrevet 15. september 2006 Hvilket bord er det du mener her? ← Er det ikke bare et bord på bildet da? Ja, den siste er veldig fin, men den er i skinn fant jeg plutselig ut.
Gjest Ylva Virvla Skrevet 15. september 2006 #16 Skrevet 15. september 2006 Er det ikke bare et bord på bildet da? ← Nei, det er to. Og ingen av dem er stuebord.
Snasen Skrevet 15. september 2006 Forfatter #17 Skrevet 15. september 2006 Hvis man søker på Emerson sofabord så burde det komme opp i allefall. Jeg får i allefall opp linken i hvilket nettleser jeg bruker det i. Linker igjen og ser om det går: http://www.bohus.no/default.asp?page=93&pr...=1314&p1314_v=1 Syns det er ganske fint, men sofaen burde kanskje være litt mer naturlig til et sånt bord. Nei, jeg vet ikke...
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2006 #18 Skrevet 15. september 2006 Ja, også kan jeg sette sammen to stoler for da får jeg meg jammen meg ny seng også. ← Eller en to-setersofa
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2006 #19 Skrevet 15. september 2006 Tror de må prøvesittes. ← Jeg kan godt prøvesitte for deg. Så kan jeg komme tilbake hit og skrive hva jeg synes, så sparer du mye tid
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2006 #20 Skrevet 15. september 2006 Emerson bordet var veldig fint - det skal jeg se etter på nærmeste bohus.. Tror jeg ville valgt mørk grå på sofaen hvis bordet skal matche treverket i spisegruppen. HVis du fremdeles går for lys grå synes jeg bordet enten kan være stål / glass eller hvitmalt tre - uansett bør det ha samme fasong / stil som Emerson. Hva slags gulv har du og skal det være gulvteppe forresten ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå