Gjest Gjest Skrevet 15. september 2006 #1 Skrevet 15. september 2006 1 Hvorfor kikker du i handlevogna til folk? 2 Hva gir det deg? 3 Hva går jeg glipp av som ikke finnes interessert i innholdet i andres handlevogn? -- Det går et par tråder her nå om hva folk har i handlevogna. Jeg har aldri tenkt tanken på å kikke i folks handlevogn, og er bare nysgjerrig på hva som driver folk.
Minien Skrevet 15. september 2006 #2 Skrevet 15. september 2006 Jeg kikker ikke i handlevogna til folk..
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2006 #3 Skrevet 15. september 2006 Hva annet skal en gjøre når en står i kassakø og er ferdig med alle blad forsidene. Driter i hva jeg ser, men jeg legger merke til det.
Musemor Skrevet 15. september 2006 #4 Skrevet 15. september 2006 Nå er jeg ikke spesielt opptatt av hva andre har i handlevognen, men når jeg står i kø legger jeg ofte merke til hva de legger på rullebåndet. Det er vel i grunnen fordi jeg ikke har stort annet å se på da, og da kan det være kjekt å stå og gjette litt hva slags type de er.
Gjest Elfrida Skrevet 15. september 2006 #5 Skrevet 15. september 2006 1 Hvorfor kikker du i handlevogna til folk?Fordi det er kjedelig å stå i kassakø 2 Hva gir det deg?Tidtrøyte 3 Hva går jeg glipp av som ikke finnes interessert i innholdet i andres handlevogn?← Antagelig ingenting.
Gjest gjesta Skrevet 15. september 2006 #6 Skrevet 15. september 2006 Eneste gangen jeg titter i andres handlevogner må være når jeg jakter på min egen som jeg har mista et eller annet sted i butikken
Polly Ester Skrevet 15. september 2006 #7 Skrevet 15. september 2006 Eneste gangen jeg titter i andres handlevogner må være når jeg jakter på min egen som jeg har mista et eller annet sted i butikken ← Jepp, samme her
NullHull Skrevet 15. september 2006 #8 Skrevet 15. september 2006 Jeg kikker i handlevogna til folk for å se hvor full den er. Er den fylt til randen med varer, gjerne med topp på, sørger jeg for å ikke stille meg bak dem i kassakøen, dersom jeg har dårlig tid .
Gjest Pet ii Skrevet 15. september 2006 #9 Skrevet 15. september 2006 Jeg kikker fordi jeg er nysgjerrig. Så lager jeg en liten historie i hodet mitt om hva de skal gjøre med det de har i vogna. Ganske morsomt for oss med velutviklet fantasi.
Gjest Frk Åberg Skrevet 15. september 2006 #10 Skrevet 15. september 2006 Det er ikke akkurat sånn at jeg gransker alles handlevogn, men det hender innimellom at jeg legger merke til hva folk handler når jeg likevel står bak dem og venter.
brumma* Skrevet 15. september 2006 #11 Skrevet 15. september 2006 Jeg er egentlig ikke så interessert, men får stort sett med meg hva som blir lagt på båndet hvis det er lang kø. Ikke for å fantasere om hvor dårlige mennesker de er som kjøper en Stratos da... Får heller idéer til ting jeg burde kjøpt, eller ting jeg plutselig får veeeldig lyst på.
Gjest LilSweetie Skrevet 15. september 2006 #12 Skrevet 15. september 2006 Ser aldri i folks handlevogner når jeg handler, men gjorde det da jeg jobbet på kiwi fordi jobben var så drepende kjedelig at det var det eneste jeg hadde å underholde meg med.
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2006 #13 Skrevet 15. september 2006 Hva skal man ellers gjøre når man står i en lang kø? Da lar jeg øynene vandre og da ser de både handlevogner, folk som piller seg i nesa, folk som har på seg forskjellige par sokker og for korte bukser, folk med stilige klær, søte unger, ufordragelige unger.... Jeg har øyne og de virker, så jeg ser. Hele dagen. Utrolig mye. Men det betyr ikke at det er noe jeg tenker over fem minutter senere. Jeg ser noe, registrer det et øyeblikk og glemmer det (som regel) igjen.
Gjest Fjellsippa Skrevet 15. september 2006 #14 Skrevet 15. september 2006 Jeg ser i folks handlevogner, og setter sammen menyene deres. Tenker at noen skal ha selskap, mens andre handler kun til seg selv. Noen er skikkelige gourmeter, mens andre kjøper sju pakker Fjordland. Handlevogner sier egentlig ganske mye om mennesker. Si meg hva du spiser, og jeg skal fortelle deg hvem du er . Når jeg ser hva andre har i handlevogna er det ikke for å dømme. Det er mennesker jeg ikke kjenner, og så snart jeg har kommet ut av butikken har jeg glemt det.
Gjest gjest1 Skrevet 15. september 2006 #15 Skrevet 15. september 2006 Nei, det har jeg aldri tenkt over en gang. Hva er vitsen med det?
Gjest gjest1 Skrevet 15. september 2006 #16 Skrevet 15. september 2006 Til de som gjør det: Hva tenker dere når jeg kjøper pottis, cola og snop? - oj hun er sikkert usunn?
Gjest Fjellsippa Skrevet 15. september 2006 #17 Skrevet 15. september 2006 Til de som gjør det: Hva tenker dere når jeg kjøper pottis, cola og snop? - oj hun er sikkert usunn? ← Neida, det tenker jeg ikke. Det finner du også i min handlevogn. Jeg tenker at hun skal sikkert kose seg. Jeg ser ikke i folks handlevogner for å dømme.
Caboodle Skrevet 15. september 2006 #18 Skrevet 15. september 2006 Kassakø er kjedelig? Tidsfordriv? Kanskje de har noe jeg har lyst på, men ikke tenkt på?
Cata Skrevet 15. september 2006 #19 Skrevet 15. september 2006 1 Hvorfor kikker du i handlevogna til folk? 2 Hva gir det deg? 3 Hva går jeg glipp av som ikke finnes interessert i innholdet i andres handlevogn? ← 1) Blir lei av å kikke på stativet med tyggegummipakker når jeg står i kassakø og kunden foran meg lemper varer opp på båndet. 2) Ingen verdens ting. 3) Muligens den kjappeste kassakøen? :klø: Lurt å stille seg der det er færrest overfylte handlevogner.
Gjest seroxata Skrevet 15. september 2006 #20 Skrevet 15. september 2006 kanskje jeg finner noe jeg vil ha, som jeg ikke ville tenkt på om jeg ikke så i akkurat den handlevogna!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå