Gå til innhold

Hvorfor kikker du i handlevogna til folk?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Trådstarter_*
kanskje jeg finner noe jeg vil ha, som jeg ikke ville tenkt på om jeg ikke så i akkurat den handlevogna!

Så skal du stjele det fra den kunden etter at hun har betalt? :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så skal du stjele det fra den kunden etter at hun har betalt? :ler:

det er meget mulig, ikke sikkert jeg drar flesket mitt helt til andre enden av butikken vet du ;):ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg glemmer alltid handlelappen min hjemme på kjøkkenbordet (hvis jeg i det hele tatt kommer på å skrive en), så jeg er alt for opptatt med å huske hva jeg burde ha i handlevognen min. Det krever igrunnen full konsentrasjon :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg glemmer alltid handlelappen min hjemme på kjøkkenbordet (hvis jeg i det hele tatt kommer på å skrive en), så jeg er alt for opptatt med å huske hva jeg burde ha i handlevognen min. Det krever igrunnen full konsentrasjon :ler:

Det var meg, forresten. Var visst blitt logget ut, jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man står i kø i kassa, så kan det jo hende at blikket faller mot vogna som er foran.

Men er da ikke nysgjerrig på hva dem har der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 Hvorfor kikker du i handlevogna til folk?

2 Hva gir det deg?

3 Hva går jeg glipp av som ikke finnes interessert i innholdet i andres handlevogn?

--

Det går et par tråder her nå om hva folk har i handlevogna.

Jeg har aldri tenkt tanken på å kikke i folks handlevogn, og er bare nysgjerrig på hva som driver folk.

Kanskje av samme grunn som at du stiller disse spørsmålene ;)

1 jeg kikker ikke bevisst ned i handlevogna til folk, men det hender da jeg ser hva folk har i handlevogna allikevel. Handlevognene er jo ikke tette vet du.

2 Det gir meg ikke så mye å se hva folk handler. I beste fall gir det meg ideer til hva jeg kan lage til middag, eller får meg til å huske noe jeg har glemt.

3 Vet ikke? Hva går jeg glipp av som ikke finnes interessert i hvorfor noen ser i andres handlevogn?

Tror du kan senke skuldrene og handle i vei uten å bekymre deg. De færreste tar særlig notis av hva andre handler. Og om noen fremmede skulle se at du har handlet usunn mat og masse godteri - hva så? Tror de fleste har mer enn nok med sin egen handlevogn jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser ned i handlevognen til damen foran meg i køen. Typisk min flaks vil tanken min være "neimen så greit at du kjøpte dagligvarer til hele sydpolekspedisjonen din rett før jeg skulle ha en pakke tyggis" :) Sydpoldamene vil også nekte deg å gå forbi dem i køen , prøver man på noe frekt vil de bare binde deg fast til en lyktestolpe med den meterlange kassalappen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Kanskje av samme grunn som at du stiller disse spørsmålene 
Hva er den setningen svar på?

Tror du kan senke skuldrene og handle i vei uten å bekymre deg.
Uttrykker jeg bekymring?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er den setningen svar på?

Noen er nysgjerrige på hva andre har i handlevogna, andre er nysgjerrige på hvorfor noen ser i andres handlevogn. Felles er vel at man er "opptatt" av folk rundt seg. Trenger ikke ligge så mye mer bak.

Uttrykker jeg bekymring?

Jeg tolket deg som litt "bekymret" over at noen ser hva andre har i handlevogna, tolket første innlegget ditt som at du syns det er ubehagelig. Men det er jo ikke sikkert det var det du mente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke i folks handlevogn, men jeg ser av og til på hva folk legger på båndet. Det er fordi jeg normalt står rett bak folk i kø, og ikke holder den høflige minibank-kø-avstanden. Jeg er dessverre heller ikke så lav at hodet mitt befinner seg under kassabåndet, eller så høy at det er mer naturlig å studere de øverste tobakkspakkene. Derfor blir det gjerne til at jeg ser på båndet, i frykt for at resten av køen, eller kassadamen, tror jeg prøver å flørte med dem eller stirre dem i senk.

Jeg kan betrygge dere med at jeg har glemt hva du la på båndet i det øyeblikket den hyperusunne fleskepølsa er ute av synsfeltet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...