SW20 Skrevet 19. september 2006 #21 Skrevet 19. september 2006 Havregryn er grådig sunt. Det inneholder vannløselige fibre som har en gunstig virkning for mage, tarm og kolestrol i blodet. Det inneholder sakte karbohydrater (som er den beste sorten) og bra med proteiner. Jeg spiser havregryn med skummet melk hver morgen =)
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2006 #22 Skrevet 25. september 2006 Nå vet jeg ikke om banan er så sunt, i forhold til slanking, men det er veldig godt på grøten! (Som jeg lager med bare vann..) Ellers er vel ikke 100% syltetøyet så veldig usunt? - Iallefall veldig godt! Jeg leste en test av frokostblandinger i bladet 'Iform' en gang, og der sto det at selv om man hadde noen skjeer rent sukker på havregrynene var det fremdeles mye sunnere enn de "sunne" frokostblandingene!
nallemaja Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #23 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg satser hardt på havregryn fra nå av.Liker den best uten sukker,men med litt frukt . Det er forresten kjempegodt med eplejuice istedet for melk hvis man bruker store havregryn...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå