Gjest Kaffomann Skrevet 14. september 2006 #1 Del Skrevet 14. september 2006 Jeg "lånte" en CD fra herr Cyber. Stusser litt på om det er verdt å høre på en CD med disse låtene: 1. Belle of Belfast City 2. Bonnie Dundee 3. Bottle of Wine 4. Danny Boy 5. Donald Where's Your Trousers 6. Farewell To Nova Scotia 7. Grandma got run over by a Reindeer ...o.s.v Er det noen andre en forskrudde alkiser som hører på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naria Skrevet 14. september 2006 #2 Del Skrevet 14. september 2006 Jeg har vokst opp med slik musikk. Mamma har helt dilla. Selv har jeg ingen slike CD'er. Mamma er nok forskrudd på mange måter, men hun er ikke alkis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaffomann Skrevet 14. september 2006 #3 Del Skrevet 14. september 2006 Nå hørte jeg litt mer på den. Noe kan være litt artig å høre på, men jeg tror jeg må ha litt større alkoholinntak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yzma Skrevet 14. september 2006 #4 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) Etter å ha hørt på noen av sangene begynner jeg faktisk å fa sansen for dem... Er jo faktisk litt fengende musikk:P hehe Endret 14. september 2006 av Yzma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minienthe Skrevet 14. september 2006 #5 Del Skrevet 14. september 2006 sang 5 og 7 virket jo... hm... interessante ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morea Skrevet 15. september 2006 #6 Del Skrevet 15. september 2006 Vet ikke om the Pogues går under denne kategorien, men de liker jeg! En kastratsanger fra Donegal som med dirrende røst og stort patos synger Danny Boy kan jeg klare meg foruten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. september 2006 #7 Del Skrevet 16. september 2006 Ærlig talt så syns jeg noe irsk folkemusikk gir assosiasjoner til hobbiter. Nå har jeg ikke vært på så mange hobbitfester, men det lille jeg har hørt av sånn musikk gir innimellom sterke assosiasjoner til irsk folkemusikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 16. september 2006 #8 Del Skrevet 16. september 2006 Å sitte på en irsk pub med en whisky eller øl, et irsk band som synger folkemusikk; det er dritkult!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 17. september 2006 #9 Del Skrevet 17. september 2006 (endret) Jeg liker irsk folkemusikk og jeg er ikke alkis. Så det så! Edit:Det er derimot godt mulig jeg er forskrudd, men det er ikke pga. musikksmaken. Endret 17. september 2006 av Cata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå