Gå til innhold

Bosu trening

Lille-mor

Anbefalte innlegg

Noen som vet om det passer å trene det når man er gravid? Har så lyst til å prøve, men lurer på om jeg må ventet til etter graviditeten. Er bare 4 mnd gravid da, så har ikke mage enda. Noen som vet noe om dette???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

BOSU står for both sides up og er en halv ball som ligger på en rund plate. Sånn som denne: http://i.walmart.com/i/p/00/79/39/93/10/00...851_215X215.jpg

Om det er egnet for gravide vet jeg ikke. Jeg trener Bosu, styrke/balanse og det er en del hopping og spretting. I tillegg tar vi sit ups inntil ballen, snur den og tar push ups og andre øvelser som går på styrke.

Jeg ville hørt med en instruktør om det er egnet for gravide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar! Tror kanskje jeg går og spør de på treningssenteret .Det høres ikke helt ut som jeg bør prøve dette nå, nei. Litt synd for jeg har så lyst. Høres gøy ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss_alexandria
Jeg trener Bosu, styrke/balanse og det er en del hopping og spretting. I tillegg tar vi sit ups inntil ballen, snur den og tar push ups og andre øvelser som går på styrke.

Hmm, har du vært på noen bosu timer i det siste? :sjarmor:

Lurer på om jeg har sett deg... jeg er ihvertfall den tullingen som faller av en del... :sjenert::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...