Gå til innhold

Diddi og sambo


diddi

Anbefalte innlegg

I går snakket vi med presten. Det ender nok med at mamma følger meg opp kirkegulvet, selv om hennes første reaksjon var at det var noe en mann skulle gjøre. Men pytt sann. Når jeg endelig står der oppe, så er det ingen som tenker på det lenger. Og dessuten er det bare henne som kan "gi meg vekk".  

Ville bare si at moren min fulgte meg opp kirkegulvet også. På forhånd var hun veldig redd på folk reaksjoner av det, for hun var også av den oppfatning av at det var en mann som skulle gjøre det. Men det var utrolig flott at hun fulgte meg opp og det betydde mye for meg personlig også! Og jeg tror folk syntes det var kjempeflott at vi gjorde det slik, for det var mest naturlig for oss!

Vil også ønske lykke til med bryllupet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja nå har mamma takket ja til å følge meg opp. Men det skal være en hemmelighet. :blunke:

Jeg tror det blir fint.

Og i går snakket vi med toastmasteren. Han hadde en underlig opfatning av at det ikke skulle være taler etter desserten. Noe jeg har opplevd i alle bryllup jeg har vært i. Da kommer alle de som ikke er obligatoriske.

Men han skulle forhøre seg med kollegaer som har god erfaring som toastmastere. Og dessuten skal han i bryllup i morgen.

Nå er det bare 8 dager igjen. Og jeg som må få bestilt roser til bordet, potteplanter til kirka, skrevet bordkort, kirkeprogram, talen. Sukke. Det er enda litt mer. Men til uka har jeg kun frisørtimen. Så jeg får ta en tur på plantasjen i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann diddi, og lykke til! Nå er det ikke mange dagene igjen! Skal tenke på deg, og krysser fingre for at alt skal gå bra! Det gjør det helt sikkert!

Lykke til og kos deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, diddi - da er det bare to dager igjen. Gjett om vi gleder oss til lørdag, jeg skal nemmelig i bryllupet ditt. Har akkurat vært ut og handlet inn pressang til dere, nå må vi bare ordne med kort og bestemme antrekket.

Og så skal jeg til frisøren og klippe meg - har drøyet lenge nå for jeg ville gjerne være nystelt til dagen din.

Lykke til, dette går kjempebra. Du kommer til å bli så fin i kjolen din, pyntet og stelt som en prinsesse!

VI SEES I KIRKEN.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he. Du blir sikkert fin (du også).

I dag har jeg stresset med sangheftene. Det er snart ferdig.

Sminkedama sa i gårkveld at hun ikke kunne komme!!! :-?

Men jeg ringte frisøren i dag. Så det ordner seg.

Nå må jeg roe ned litt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...