Gå til innhold

Talemåter

Gjest Bare innom

Anbefalte innlegg

For at vi skal kunne gjøre dette mer forståelig, så må vi nesten få vite hva som er komplett uforståelig.

Er det at kvinnen indirekte hevder å være snillere, mer følsom, gladere i barna/dyra sine, mer sårbar osv enn alle andre i denne verden som er uforståelig?

Er det at jeg reagerer på denne talemåten du finner uforståelig?

Er det at jeg i det hele tatt reagerer på forskjellige talemåter du finner uforståelig?

Spør, og du skal få svar.... men det er en fordel om vi får vite hva du lurer på!  :)

Hvis jeg ble tvunget til å velge side i denne kvinnekrangelen ville jeg valgt din. Men det som er uforståelig for meg er hvordan dette i det hele tatt kunne utvikle seg til å bli å en krangel i utgangspunktet. Det er selve prosessen jeg finner feminin og uforståelig.

Jeg ser for meg at for en annen kvinne vil konfliktlinjene være klare og tydelige, men for en mann er de komplett uforståelige. Iallfall uten videre veiledning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bare innom
Hvis jeg ble tvunget til å velge side i denne kvinnekrangelen ville jeg valgt din.  Men det som er uforståelig for meg er hvordan dette i det hele tatt kunne utvikle seg til å bli å en krangel i utgangspunktet. Det er selve prosessen jeg finner feminin og uforståelig.

Jeg ser for meg at for en annen kvinne vil konfliktlinjene være klare og tydelige, men for en mann er de komplett uforståelige. Iallfall uten videre veiledning.

Vi krangler da ikke... Jeg reagerer på at hun kritiserer alle andre ved å framheve sin egen fortreffelighet på alle områder.

Dette dreier seg ikke om en konflikt, det er kun en observasjon! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk Åberg

Jeg er litt enig med deg her. Dette er en typisk kvinnergreie. Kvinner hinter og motparten fanger opp signalene. Menn gjør ingen av delene, for å sette det litt på spissen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...