Gå til innhold

Dersom jeg hadde møtt en åtte år gammel gutt i garderoben.

waco

Anbefalte innlegg

Det kunne hende at jeg skulle slumpe til å møte en enslig gutt i mannsgarderoben som tørket en tåre mens han fortalte at han hadde blitt kastet ut av en del sinte damer som var redd ham.

Jeg ville tatt ham med til svømmehallen og lært ham å svømme, samtidig hadde jeg forklart ham at det var ikke noe i veien med han, nakenhet er naturlig, men det er kvinnene det er noe galt med. Og slike kvinner vil han møte hele sitt liv, det er de kvinnene på dagsrevyen som sier at det går utover kvinner og bruker det som argument som f eks hvorfor bensinstasjoner som er større enn 150 kvm ikke får holde oppe på søndager, - med at dagligbutikker og kiosker ikke får være større enn 100 kvm fordi det er et kvinneyrke.

Når næringslivet må nedlegge er det ingen som sier der gikk mange herrearbeidsplasser i søppeldunken, men er det flertall kvinner så er det straks et ”folkeproblem”. Et annet eksempel jeg kommer på nå i farten er hvordan man omtaler pensjonspoeng på skattpliktig inntekt som ”90 % av kvinner får lavere pensjon”, da betyr det at 90 % av kvinner ikke SKATTER AV INNTEKTEN SIN, og ikke at samfunnet skal bli mer urettferdig.

Derfor er det farlig å gi ordet til kvinner, damer ser ut til å ha misforstått en masse ting, f eks er det ikke fornedrende å være stripperske, den eneste grunnen jeg kan se at menn betaler for å se en naken kvinnekropp må være en slags OPPHØYELSE, jeg ikke kan unnlate å legge merke til noen rettferdiggjørelse for at menn skal betale og lære 8 år gamle gutter at nakenhet er noe ham må bestille på internett.

Det er farlig å la da styre har jeg alltid ment. Vi utvikler oss alle en sjelelig vei som ligner svært på massesuggesjon og fremprovoseringer av ulovlige handlinger.

Dagsavisen skriver i dagens utgave at årsaken til at årsaken til at idrettsjenter faller fra skyldes at idretten er baser og diktert av menn. Ja vel, hvis det er sånn dere ser ting, så kanskje det stemmer fra deres verden, men jeg er allikevel uenig. Selv om en forsker har funnet en ”kobling” som selvfølgelig bare skyldes menn, ikke det faktum at de er lei idrett og den evige løpinga etter meningsløs tidtaking?

Hvor mange jenter på 15-16 år sier at de sluttet på grunn av at idretten er basert for menn?

Hvis det skal være sånn, hvorfor kan dere ikke ha deres egen OL da?

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Unskyld meg!!!!

Men hva handler alle disse innleggene dine om egentlig?

Hvor kommer du fra?

Hvilket språk snakker du?

Er du et menneske?

Hvor gammel er du?

Herregud, jeg skjønner ikke en DRI** av hva du sier jeg!!!!!!!!

SNAKK NORSK FOR F***!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger merke til det jeg alltid legger merke til når jeg diskuterer med kvinner... dere er usakelige og vil mye heller snakke om meg som privatperson enn sakens tema.

Velvel, la meg liste det opp for dere, så kanskje det er en bitteliten mulighet til at dere vil skjønne?

- Jeg ville trøstet en 8 år gammel gutt som hadde blitt kastet ut av voksne kvinner som fryktet denne forsvarsløse og uskyldige gutten.

- Hadde lært ham å svømme samtidig som jeg hadde forklart ham at det ikke er noe i veien med ham, for kvinnemennesker har stort sett veldige anstrengte forhold til sine kropper.

- Denne anstrengelsen gjør kvinner sitt beste for å spre over omgivelsene sine, derfor er det sunt at gutter slipper og være i samme garderobe som krisemaksimererne.

- Selv om kvinner flest synes det er greit å opptjene pensjonspoeng selv om man ikke betaler skatt, så betyr ikke det at myndighetene vil at 90 % av kvinnene skal få lavere pensjon, men at 90 % må ta litt mer ansvar for sin egen økonomi.

- Det er farlig å gi ordet til kvinner de misforstår alt. Et konkret og nylig hendt eksempel er denne tråden her.

- Hver eneste gang man påviser kvinnenes manglende tiltakslyst skyldes det alltid på mannen.

- Egentlig er det litt synd dere ikke forstår alvoret, men som nevnt tidligere, en vakker dag må pendelen svinge den andre veien.

- Bare synd at det går utover neste generasjon kvinner =(

- Dere kan ikke bare få og få, av og til må dere bidra littegranne selv også.

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho: hehe. Sant waco sant.

Men har idrettsjenter noe i likskap med ei dame her inne på forumet som føler seg utilpass med en 8 år gammel gutt i garderoben da? Tror du er uttafor temaet;

Det handla om å ikke ville vise seg naken forann en kjent gutt, så avslutter du med : "hvorfor kan dere ikke ha deres egen Ol da" ?

:P Sant nok er det skummelt å vere alene i en garderobe, men jeg tror ærlig talt ikke du waco hadde lært han å svømme. Du hadde sikkert hatt nok med deg selv. :ler:

Saklig nok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri synes det har vært skummelt i en garderobe.

Jeg kjenner heller ingen andre som har hatt det.

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er flott, Waco.

Si meg, hva slags svømmehall pleier du å bruke, og på hvilke tidspunkt? Du skjønner, jeg har en guttunge som ikke er helt trygg i svømminga enda, og trenger en god svømmelærer. Gjør det noe at han er fylt ni forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

... og hva om du hadde møtt en 8 år gammel jente?

Hadde du blitt litt sky/forknytt, eller hadde du spradet omkring som om en 8 år gammel jente i herregarderoben var den mest naturlige ting?

Elsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så snill du er da Waco som forbarmer deg over ensomme gutter som er nektet adgang til damegarderoben!! Kjempebra skrevet :lol:

Hvor mange jenter på 15-16 år sier at de sluttet på grunn av at idretten er basert for menn?

Ingrid Kristiansen var på radio i dag og sa at hun mente at det nettopp var grunnen til at så mange jenter sluttet med idrett! Så vi kvinner finner "mannegrunner" i alt. :sjarmor:

-valla-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...