Gå til innhold

Er du glad i friluftsliv?

Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Helt klart. Vi har jakthund, og selv om jeg ikke selv jakter aktivt (den delen tar sambo seg av), blir det mye turer i all slags vær på oss. Dessverre strekker ikke tida helt til for mitt vedkommende.:forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, egentlig ikke. Går vel en håndfull turer i marka om sommeren/høsten, men er ellers totalt uinteressert i noe som helst av utendørsaktiviteter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går tur i marka hver eneste dag jeg,året rundt med hunden min. Hadde det ikke vært for at jeg hadde hun hadde jeg nok ikke vært i særlig aktivitet tenker jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er supert å være ute, så jeg er glad i friluftsliv :) Blir til minimum en tur i uka, sommer som vinter. November, desember og januar blir det kanskje litt mindre uteaktiviteter enn ellers i året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er kjempeglad i å være på fjellet/annet ''uteliv''. :-D

Dessverre har jeg ikke særlig god tid i hverdagen, så det blir mest i feriene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Målet er en fjelltur i uka, men det er ikke alltid jeg får til. Både jeg og resten av familien er veldig glad å gå tur i skog og mark, og bruker mye fjellområdene rundt oss. Vinterstid går vi mye på ski, ofte hver helg så lenge været tillater det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk Åberg

Ja, er veldig glad i å være ute i naturen. Prøver å komme meg ut i skogen eller opp på en ås i helgene, men det er ikke alltid det blir tid. I feriene pleier vi å ta oss noen mer ordentlige fjellturer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg elska å gå i skogen og på fjellet! Der eg kjem frå så bur vi omtrent i skogen, og då er ikkje vegen til fjellet heller. Om sommaren når eg er heime går eg på fjellet mest kvar dag! Men no er eg student og bur i ein større by, og her vert det ikkje det same. Hatar fjella her, der er jo veg mest heilt opp. Og eg likar fred og ro når eg går tur, men det er det jo nesten umogleg å oppdrive. Dessutan likar eg ikkje å gå i kø på fjellet :frustrert:

Saknar fjella heime, og gledar meg til å flytte til ein mindre stad der det er skikkelege fjell å gå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har Oslomarka fem minutters gange hjemmefra, og er der flere ganger i uken.

Gåturer med eller uten barn, joggeturer, skiturer om vinterene, sopp- og bærtur om høsten.

Vi er utrolig heldige som kan bo så sentralt og likevel ha naturen så nære!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...