Nurken Skrevet 12. september 2006 #1 Del Skrevet 12. september 2006 Jeg har gått på diett i noen uker nå, og det har gått supert. Nå har jeg 1,7 kilo igjen men har stått bom fast på vekten i flere dager. Jaadah, jeg veier meg hveeer dag...Stønn! Men hva kommer det at det er så hardt å få vekk de siste kiloene da? Virker nesten som kroppen vet om mine skumle tanker,og tviholder på vekta Flere som har det slik? Og erfaringer med hvorfor det stoppet opp? Spist for lite? Spist for mye? Mindre mosjon? Mer kveldsmat enn før...? jeg vetta søren, men syns det er kjipt, da.... Nå skal jeg rusle meg en tur bare for irritasjonens skyld... Hrmpf! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elfrida Skrevet 12. september 2006 #2 Del Skrevet 12. september 2006 Slutt å veie deg hver dag. Tren og spis og være glad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 12. september 2006 #3 Del Skrevet 12. september 2006 Min erfaring er at det er psykisk, og ikke kroppen som er slem med deg De siste kiloene er tunge, tror jeg, fordi vi slapper litt mer av når vi er så nærme målet.... "Den sjokoladen har da vel ingenting å si....", "gjør vel ingenting om jeg dropper treningen i dag...?" Jeg vet ingenting om deg og din måte og gjøre det på, men jeg vet at dette er veldig typisk. Lykke til med resten av kiloene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sandoz Skrevet 12. september 2006 #4 Del Skrevet 12. september 2006 Jo mindre det er snakk om, jo mer teller detaljene. Spis sunnere, og tren mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest joje Skrevet 12. september 2006 #5 Del Skrevet 12. september 2006 Jeg leste et sted at for hver kg man har gått ned skal man f.eks løpe 2 min mer for å fortsette å gå ned i vekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 20. oktober 2006 #6 Del Skrevet 20. oktober 2006 Ta en spisedag, spis masse og på denne måten trigger du forbrenningen. Det gjør jeg hver gang vekta slutter å gå nedover, og det funker. Sjøl skal jeg ha ca 3200 kcal for å gå i balanse, og det betyr at lørdagen kan innebære masse digg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå