Gå til innhold

Hallo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er snill, har gode empatiske evner, har aldri vært utro, er høyere utdannet, oppegående og har ett utseende over gjennomsnittet. Jeg sliter med å finne en kjæreste. Mange gutter som kun vil p... meg, mange gir jeg ikke en sjangs, treffer feile osv osv. Jeg har ett barn på 7 år og jeg er veldig ung ennå. Jeg ser folk, familier etablere seg -jeg går rundt alene hele tiden. Alt faller på meg alene, nå er jeg faktisk deprimert av hele situasjonen. Jeg forstår ikke hvorfor jeg skal bli nødt til å slåss slik i dette livet mitt. Jeg tror gutter synes jeg er rar eller noe, noe må det være med meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg er snill, har gode empatiske evner, har aldri vært utro, er høyere utdannet, oppegående og har ett utseende over gjennomsnittet. Jeg sliter med å finne en kjæreste. Mange gutter som kun vil p... meg, mange gir jeg ikke en sjangs, treffer feile osv osv. Jeg har ett barn på 7 år og jeg er veldig ung ennå. Jeg ser folk, familier etablere seg -jeg går rundt alene hele tiden. Alt faller på meg alene, nå er jeg faktisk deprimert av hele situasjonen. Jeg forstår ikke hvorfor jeg skal bli nødt til å slåss slik i dette livet mitt. Jeg tror gutter synes jeg er rar eller noe, noe må det være med meg.

Sånn har jeg også det, bortsett fra at ingen bare vil p u l e meg. De er liksom klare for å flytte inn med en gang.

Skrevet

Kansje du er veldig intelligent? Folk har det med å rømme fra de som er det. De forstår det ikke. Ta en test. Mye gikk opp for meg etter jeg hadde testet meg.

Skrevet
Jeg tror nok gutter heller tror du er mor.

Hva så? vil gjerne ha en så skjelden mann som har verdier ;)

Skrevet
Kansje du er veldig intelligent? Folk har det med å rømme fra de som er det. De forstår det ikke. Ta en test. Mye gikk opp for meg etter jeg hadde testet meg.

Jeg er intelligent ja, trenger ikke teste meg for det. Tror liksom ikke det er derfor.

Skrevet
Sånn har jeg også det, bortsett fra at ingen bare vil p u l e meg. De er liksom klare for å flytte inn med en gang.

Grøss

Skrevet (endret)

Jeg tipper mye av grunden er at du har et barn frafør... Det er absolutt ikke bra reklame!

Av det du skriver, så virker det som du har veldig høye tanker om degselv da. Skriver ikke det for å være slem, men folk flest liker ikke at folk har høye tanker om segselv.

PS. Leste at folk som "veit" selv at de er smarte, ofte ikke er det... Folk som faktisk er smarte er ikke klar over det selv, for de veit at det er veldig mye de ikke kan! :ler: *mobbe mobbe*

Endret av Yme
Skrevet
Jeg tipper mye av grunden er at du har et barn frafør... Det er absolutt ikke bra reklame!

Av det du skriver, så virker det som du har veldig høye tanker om degselv da. Skriver ikke det for å være slem, men folk flest liker ikke at folk har høye tanker om segselv.

PS. Leste at folk som "veit" selv at de er smarte, ofte ikke er det... Folk som faktisk er smarte er ikke klar over det selv, for de veit at det er veldig mye de ikke kan!  :ler:  *mobbe mobbe*

Javel. Har vel bare komt til en avgjørelse om at jeg er god nok.

Folk liker visst ingenting, det er fordommer mot absolutt alt.

Skrevet

Hvis en mann ikke vil ha meg pga av at jeg har ett barn så tviler jeg på at denne mannen elsker meg uansett. At ett barn ikke er god reklame har jeg ikke respekt for, jeg kunne ønske verdiene var annerledes.

Mange år med høyere utdanning ( samtidig som jeg har oppdratt ett barn alene-med det som fører med) har fått meg til å innse at jeg er jaggu ikke så dum likevel! Når andre studenter uten barn ikke klarer å fullføre på normert tid-og jeg klarer det med alt ansvar alene-da blir jeg litt stolt av meg selv.

Dessuten blir jeg klok på livserfaring og ikke minst alle fordommene som møter meg, jante loven står sterkt. Jeg vet ikke alt -kommer aldri til å vite alt. MEN jeg er stolt over å ha såpass med selvtillit at jeg kan si ; ja, jeg er en flott dame. Så får hele verden ikke like det ;)

Skrevet (endret)
Hva så? vil gjerne ha en så skjelden mann som har verdier ;)

Helt fair det, men det at du er ung (hvor ung?) og mor, kan nok ha mer å si enn at de tror du er rar. Og du lurte altså på hvorfor du ikke fikk kjæreste.

Og dette har ikke bare med at du som mor er "damaged goods", men det er mange gutter som trår litt mer varsomt når det er snakk om en mor. Et eventuelt forhold blir plutselig mye mer seriøst fra dag en når barn er til stede.

Endret av punktom
Skrevet (endret)
Hvis en mann ikke vil ha meg pga av at jeg har ett barn så tviler jeg på at denne mannen elsker meg uansett.

Jeg ville bare si en ting om det her. Det tar litt tid før man begynner å elske noen! Så du har helt rett i at de sansynligvis ikke elsker deg... Man må jo kjenne personen godt først, å de som kjenner deg godt veit jo at du har barn :P

Som Punktom sier, så blir damer med barn på en måte "damaged goods". Jeg veit ikke helt hvorfor, men sån er det bare... Det blir rett og slett altfor seriøst med en gang, hvis man skal starte ett forhold til en mamma, å det er ikke altid like greit, siden man ofte ikke ser alle de negative sidene til folk i begynnelsen a forhold (negative sider som man kan syns er helt uatraktive)

Endret av Yme
Skrevet

Javel.

Meg, 27 år- alene resten av livet fordi jeg har ett barn.

Fy f for en verden jeg lever i.

Skrevet
Javel.

Meg, 27 år- alene resten av livet fordi jeg har ett barn.

Fy f for en verden jeg lever i.

Hvis en slik innstilling blir en del av din personlighet, så er det ikke umulig det blir en selvoppfyllende profeti.

Men 27 år og mor vil nok ikke virke som en like stor hindring (for en mann) som 20 år og mor (er for en gutt). Jeg tror du vil tjene på å bare nyte livet sammen med ungen din, glemme kjæresteprosjekt, være fornøyd og glad, og plutselig treffer du nok på en.

Skrevet
Hvis en slik innstilling blir en del av din personlighet, så er det ikke umulig det blir en selvoppfyllende profeti.

Men 27 år og mor vil nok ikke virke som en like stor hindring (for en mann) som 20 år og mor (er for en gutt). Jeg tror du vil tjene på å bare nyte livet sammen med ungen din, glemme kjæresteprosjekt, være fornøyd og glad, og plutselig treffer du nok på en.

Nei, det blir aldri en selvoppfyllende profeti. Det var en reaksjon til tidligere svar.

jeg nyter livet sammen med sønnen min-men det betyr ikke at jeg savner en mann å dele livet med ;)Takk for svar alle sammen.) ordner seg vel alltid for snille og søte jenter:)

Skrevet
Nei, det blir aldri en selvoppfyllende profeti. Det var en reaksjon til tidligere svar.

jeg nyter livet sammen med sønnen min-men det betyr ikke at jeg savner en mann å dele livet med ;)Takk for svar alle sammen.) ordner seg vel alltid for snille og søte jenter:)

Hei!

Jeg er alene med tre barn og er noen år over tredve. Tro meg; det finnes mange menn som ikke bryr seg om at det er barn med i bildet, men som interesserer seg for deg som person.

Jeg har møtt mange kjekke og intelligente menn som har vært interesserte. Har du prøvd å registrere deg på et nettforum for single?

Skrevet
Hei!

Jeg er alene med tre barn og er noen år over tredve. Tro meg; det finnes mange menn som ikke bryr seg om at det er barn med i bildet, men som interesserer seg for deg som person.

Jeg har møtt mange kjekke og intelligente menn som har vært interesserte. Har du prøvd å registrere deg på et nettforum for single?

Takk for svar!

Det er håp for ALLE.

Skrevet

Du må prøve å la være å tenke på når eller om du får en kjæreste/mann. Hvis du gir blaffen, så kommer de til å legge merke til at du er utilnærmelig og da blir de plutselig tirret og får lyst til å "få" deg. Dvs. ikke bare seksuelt, men kanskje også som en kjæreste/samboer.

Hvis du utstråler at du er på desperat jakt etter en mann, så skremmer du dem vekk.

Jeg har det motsatte problemet fordi jeg egentlig vil være singel.

Nå har jeg en ny samboer som jeg elsker, men menn har "fulgt etter meg som et haleheng" helt siden jeg ble singel for ni måneder siden. Og jeg er ikke en fotomodell selv om jeg ikke er stygg. Jeg er også intelligent men jeg er av den stille typen som ikke overkjører andre om alt jeg mener om ting. Jeg har også et barn.

Du kommer til å møte mr. right, men send ut de rette signalene.

;)

Skrevet

Du kødder nå?

Siden jeg må spørre, så mangler jeg vel litt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...