Gå til innhold

La oss hylle Nemi

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Torsdag fikk jeg Nemi i posten, har bare såvidt bladd i det enda, tenkte jeg skulle kose meg skikkelig med det en dag jeg har masse tid til overs! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Ja Nemi er bra litteratur. Liker at det er mulig å kjenne seg igjen innimellom. Det var en særlig bra stripe hvor hun inni hodet tok helt av mot en dame i butikken, lo så tårene trillet jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Min favoritt i Nemi 2/2003 er den som er på baksiden av forsiden hvor Nemi drømmer at hun er gjest hos Ricky Snake (aka Ricki lake). Den er så tatt på kornet at det er helt nydelig!

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nemi er herlig ja. Jeg har en sønn på 13 år som digger å lese både Pondus og Nemi. Han abonnerer på Pondus og gjør meg oppmerksom på det hver gang det kommer nytt Nemi. Han har utrolig sansen for sånne små detaljer som den tidligere nevnte Celine Dion CD`en. Det har jeg også altså, men det er bare så herlig å se at sønnen min har en deilig form for humor. Jeg blir rett og slett kjempestolt av å være mammaen hans.

Av og til er det striper i både i Nemi og Pondus hans unge alder gjør at han ikke forstår ( f.eks da kaktusen til Nemi hadde dalt, og lignet mistenkelig på en "slapp en" ), da kommer han og ber meg om å forklare...Det blir blomsten og biene forklaring for viderekomne av sånt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nemi er sjefsdama over alle! :-D

Det var på tide Nemi (Lise, er på fornavn her) fikk den oppmerksomheten hun fortjener! *applaus*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dr Zoidberg

Det er et paradoks at Lise er det mest blonde mennesket jeg noensinne har møtt.

WildThing

"det er ikke sant at et fotografi bare forteller sannheten. det forteller om fotografens inntrykk"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nemi er herlig ja. Jeg har en sønn på 13 år som digger å lese både Pondus og Nemi. Han abonnerer på Pondus og gjør meg oppmerksom på det hver gang det kommer nytt Nemi. Han har utrolig sansen for sånne små detaljer som den tidligere nevnte Celine Dion CD`en. Det har jeg også altså, men det er bare så herlig å se at sønnen min har en deilig form for humor. Jeg blir rett og slett kjempestolt av å være mammaen hans.

:

Sønnen min på ni er også fan. Tror blant annet det har noe å gjøre med begges forkjærlighet for drager... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...