Gå til innhold

Sossete bærumsblære jenter?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Var i Oslo denne helgen for første gang på seks år. La da merke til sossete bærumsblære jenter med kjempe vide bukser, hvite sko og det ene buksebeinet oppi en hvit tennis sokk, mens det andre buksebeinet hang slik det normalt skal henge (bortsett fra at bukse var 4 nummer for stor). Skal dette være fint? -Kult?

Syns rett og slett det ser idiotisk ut!!!!!!!!!!!!!!!!

Måtte få det ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Det jeg reagerte på da jeg var i Oslo og Stockholm var at det var så mange blondiner der! Falske eller ekte I don't know. I flere butikker jeg var innom var jeg den eneste brunetten! Følte meg rar som ikke var blond. Sånn er det ikke i småbyer/bygder jeg har vært/bodd i. Merkelig byfenomen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, jeg er bonde i byen, men har aldri sett disse bærtene du prater om. Men mange uheldige motevalg er absolutt å observere i oslos gater i helgene ;)

Det som irriterer meg er disse båndene gutta knyter rundt hodet. Grusomt, og et fenomen jeg kun har observert i Oslo. Skjerpings gutter :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du var i Oslo, hvordan vet du at alle disse var fra nabokommunen? har aldri sett slikt jeg, og jeg er i Oslo relativt ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du kan være så sikker på at de var fra Bærum skjønner jeg ikke, ettersom du var i Oslo... De kan jo ha vært fra Frogner i Oslo f.eks? :klø:

ellers; jeg har bare sett dette på EN person jeg da, og det var en svart hip-hop-artist

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett mange av desse, og jeg har bodd i Bærum. Aldri mer sier jeg, takler ikke å sitte på bussen hver en dag og høre samtalene de har med hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sett mange av desse, og jeg har bodd i Bærum. Aldri mer sier jeg, takler ikke å sitte på bussen hver en dag og høre samtalene de har med hverandre.

Ja, tenåringer er ikke alltid kjent for å være så smarte, uansett hvor i landet de kommer fra.

Du må være ganske sart, som m flytte fra et std pga tenåringers bussamtaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg sagt det var bare derfor jeg flyttet? Nei. Jeg flyttet fordi jeg har jobb i Oslo som begynner så tidlig at i helgene kom jeg meg ikke inn. Men, jeg takler ikke å bo blandt alle desse sossene som virkelig sitter å prater den overfladiske praten sin på bussen. Jeg liker bedre å bo blandt litt mer blanda folk. Men så er det meg personlig da.

Synst at Bærums ungdommen er noe for seg selv, har ikke sett noe så ekstremt som dem noen annen plass i landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen automatikk i at de var fra Bærum.

Det er såpass mye rart som nu har emulert og kopiert den stilen at de kan ha vært fra Lørenskog for alt vi vet.

Det du beskriver er i grunnen bare en litt stygg avart av Bærum/Fagerborg-stilen, som strengt tatt ikke er så populær.

Endret av Christiane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Ninakanin

det er jo en skråblikk-tråd dette her, for det er åpenbart at ikke TS kan vite hvor de var ifra, men fikk et inntrykk av dem hvor de passet inn i gruppen "bærumblærum".

ok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo en skråblikk-tråd dette her, for det er åpenbart at ikke TS kan vite hvor de var ifra, men fikk et inntrykk av dem hvor de passet inn i gruppen "bærumblærum".

ok?

Ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...