Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

vi er 2 voksne og 2 barn (3 barn annen hver helg)+hund - og har enebolig på 112 boa. bygger på en halv etasje innen jul og gleder meg veldig til å få flere rom....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bor på 349 nye m2, 2 voksne og snart 2 barn hele tiden, annenhevr uke har vi to barn til. Så om ca 6 uker er vi 6 stk på det meste. Vi har 4 store soverom og et kontor som er reserve-soverom.

Skrevet

Mange med ganske stor plass her, synes jeg... Heldiggriser :)

Skrevet

Vi bor i enebolig - 270 boa. Vi er to voksne og et barn. Hadde jo ønsket flere barn - men desverre så er det ikke alltid så enkelt.

Skrevet

Jeg som startet tråden glemte helt meg selv :) . Vi er to voksne og ett barn, og leier rekkehus på ca 140 kvm. Grunnen til at jeg startet tråden er at vi skal kjøpe et sted å bo, og lurer på hvor stor plass man egentlig trenger.

Før bodde vi på 50 kvm, og det var trangt! Lillejenta måtte sove på vårt soverom. Anbefales ikke.

Skrevet

Cirka 12kvm på berre meg + kjøkken som eg delar med ei anna.

Funkar fint det :)

Skrevet (endret)
85km3 boa enebolig til meg, sambo, 1 hund og 2 katter.

Håper på å bygge en etasje til senere :) (men er plass til en liten en før den tid, hihi)

Med 85 kubikkilometer trenger du vel ikke så mye mer plass...? ;)

Endret av Netten
Skrevet

Bare meg og mannen, bor i 104 kvadratmeter tomannsbolig :)

Skrevet

78 kvm, 3 soverom, 7 familier hybelkaniner og meg. Har nok plass ja! Trives med det! Det kan jo komme fler etterhvert. :sjarmor:

Skrevet

70 kvm, er mer enn nok for bare meg, så jeg har leid ut gjesterommet til en politimann. :)

Gjest Gjest_krystle_*
Skrevet

vi er to voksne og to barn på 170 kvm...

gikk fra ett gammelt 50 talls hus til ett nytt et..¨'

det har vi ikke angret på

Skrevet

Gikk fra 31 kvm BOA i blokk, to stykker og en hund, til 182kvm BOA hus i skogen. Det er deilig med plass :)

Skrevet

leilighet 83 kvm, med ei bod på 10 kvm, 2 soverom, 1 voksen og 1 barn.

Skrevet

Ca 200 kvm. To voksne, tre etter hvert store barn, en hund og to katter. Vi har fire store soverom og to stuer, så det er nok av plass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...