Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

67kvm BOA. To soverom. To voksne foreløpig. Har lyst på en liten bebis etterhvert.

Skrevet

2 mennesker i en leilighet på 142 kvadratmeter. God plass, men vi blir forhåpentligvis flere etterhvert.

Gjest Gjest_vinterbrud_*
Skrevet

Vi bor i ei toroms leilighet på 48 kvm,men skal snart,håper jeg,bygge den ut og da blir den ca 60 kvm.Vi er en voksen og ei lita jente på 3 år.

Skrevet

Enebolig på 100 kvm BOA.

2 voksne og 1 (straks 2) barn...

Skrevet

Rekkehus på rundt 100 kvm. Vi er to voksne og 1 (snart 2) barn.

Skrevet

Ca 70 kvm, 1 soverom, (men en håpløs gang der det hadde vært plass til om ikke annet et lite kontor :P) meg, kjærsten og den særeste katta i verden ;)

Skrevet

200 kvm. hus. 2 personer.

(for stort for 2, synes jeg)

Skrevet

65 kvadrat, ei stor og en liten.

Og kjæresten bor så godt som her, og jeg bor så godt som hjemme hos han.

Så alt i alt, 95 kvadrat delt på to hjem og to voksne og et barn.

Eller noe slikt :)

Skrevet

Vi er 2 stykker på 45 kvm, passe stort synes jeg :) Men skulle ønske at leiligheten var litt annerledes oppdelt, og litt større, slik at vi hadde hatt et rom til som vi kunne brukt som gjesterom/kontor, men det får bli etterhvert..

Skrevet (endret)

Vi er to på 56 kvadrat. Vi har så mye ting så jeg kunne tenkt meg noe større. Men det blir vel når vi skal ha barn om noen år.

Endret av ayrabeth
Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

96 kvm enebolig, to voksne, et barn og en katt :)

Skrevet

Vi er to stk på 60 kvadrat med ett soverom. Planløsningen her er veldig bra riktignok, så vi vurderer å gjøre om til en tre-roms. Bare ikke akkurat nå..

Foreløpig har vi god nok plass, og vi planlegger verken barn eller husdyr på en lang stund. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...