Gå til innhold

Den lange veien til baby...


snoopie

Anbefalte innlegg

Oioioi, svart samvittighet! "Takk for bli bra vibber" har du skrevet i dagboken min, og så har jeg ikke vært her inne engang! :oops: Var nok Kipa som skulle hatt den takken, gitt.

Men NÅ har jeg lest dagboken din, i tide til å ønske deg masse lykke til med dette forsøket. Blir veldig spennende å lese om, jeg håper virkelig dere lykkes! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God tur til Trondheim Snoopie, gleder meg til å høre hvordan det går fremover... Håper så veldig mye at det klaffer denne gangen for dere! :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei å hopp!!! :hoppe:

Tuuusen takk for hilsner folkens.. :D

Nå er det bare et døgn til vi reiser,så dette blir nok siste innlegg på denne fronten på en stund...Har så mye å gjøre før vi reiser,og så skal vi til byen å spise en bedre middag for å feire valentines day.. :hjerter:

Må si at jeg gruer meg enormt til egguttak denne gangen,håper at det går litt greiere enn sist gang,for det va bare heelt jævlig... :cry: Vet atd et varierer fra person til person,og håper at det varierer fra gang til gang også.... :wink: Ellers så skal det bli godt med litt ferie,og litt bare vi to tid...Skal også møte en gammel kompis,som jeg ikke har sett på 4 år,så det skal bli artig ja!! :D

:hoho: Klips:Det har jeg ikke tenkt over en gang...Må skyndte meg inn å si takk til kipa jeg da...hehe...Men men,da har jeg jo skrevet noen ord til deg også da... :wink: Og takk for dine lykeønskninger!!!

Dette var siste ord fra meg på en stund,men kommer nok med en mil lang rapport når vi kommer hjem!!! Denne gangen skal det gå bra!!!

Koser og klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Snoopie

:vinke:

Tusen takk for hilsen i dagboka mi. Kjempekoselig :)

Du rekker antakelig ikke å lese dette før du reiser, men vil alikevel ønske deg lykke til!!

Har lest igjennom det du har skrevet og vært igjennom og håper av hele mitt hjerte at det lykkes denne gangen :enig_animasjon:

God tur og lykke til! :kgsmil:

Klem fra

Korse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Snoopie! Takk for koselig hilsen i dagboken min.

Lykke til med babylagingen! Du skal nok se at du også snart får en liten i magen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselig hilsen i dagboka mi :) Ønsker deg masse lykke til med egguttakinga, tvi tvi :sjarmor: Gleder meg til å høre fortsettelsen :)

Mange hilsen Tvinny og minimum :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Heisann...

Takk for lykkeønskninger og fine ord!!!

Puh...Det har vært to laaange og harde uker,og det hele endte med en skikkelig trøkk i trynet... :(

Reiste oppover den 15.02.Og flyturen var et mareritt...blææ...hater å fly ja.... :o Var på første kontroll 16.02,og det såg bra ut så langt.Skulle gå på gonal-F 187,5 ie i 5 dager til..2 kontroll var den 21.02.Eggposene hadde vokst litt,men var fremdeles ikke store nok..Ny runde med gonal-F og økning til 225 i.e...3 kontroll var den 24.02,og nå var de ganske ok,skulle gå på gonal f 225 i.e i 1 dag til,og eggløsningssprøyta skulle settes den 25.02.

Egguttaket ble satt til den 27.02,og he grudde meg som fy,men det var faktisk ikke så vondt denne gangen!! :sjarmor: Fikk masse dop ja...thihi..De fant 10 egg,så nå var det bare innsetting og venting igjen...Trodde vi...

Fikk tlf fredagsmorgen den 28.02...Ingen av eggene blei befrukta... :cry: : :cry: Kan ikke beskrive følelsen som raste gjennom kroppen,og tankene var maange,og jeg hadde mest lyst til å gi opp hele greia...

Så nå blir det en liten pause,skal prøve å gå ned litt mer i vekt til neste gang,og mannen skal slutte å røyke.... :wink: Så får vi se hva fremtiden bringer!!!

masse koser og klemmer fra en sliten og redusert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snoopie

Har ikke oppdaget dagboken din før idag,begynte på begynnelsen og håpet og håpet for deg så slutten var trist å lese. Vil bare si at jeg føler med deg. :( Det var utrolig trist at det ikke gikk denne gangen heller. Håper det går bedre for dere neste gang.

Det fortjener du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heisann Snoopie!!!

Åhh så trist å høre om bomturen til Tr.heim da. Skikkelig kjedelig!!

Ta deg god tid og finn ut hva dere vil gjøre videre! Tenker på dere!

Tusen takk for hilsen i boken min. Får rent dårlig samvittighet fordi jeg fikk det til så lett, men s du må slite sånn... :cry:

Lykke til videre uansett!!

Tenker på deg!

Klem fra Magnhild og Knerten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble trist av å lese hvordan det gikk, men ikke gi opp. Det går nok mye bedre neste gang skal du se :wink:

Jeg vet alt om hvordan håp, forventninger og ventetid er ved prøverørs, selv om jeg nå så langt ihvertfall har lykkes.

Ha tro på at neste gang er det din tur til å lykkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varme tanker og en god klem til deg som er så tapper! Det var virkelig leit at det ikke gikk denne gangen heller, tenker på deg! :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!

Tusen takk for varme tanker og klemmer,de varmer virkelig!! :D Dere er noen skikkelig gojenter... :wink:

Har nå begynt på jobb igjen,og det var kjempegodt.Ble litt for mye "tenketid" når jeg bare gikk hjemme. :cry: Men vi har bestemt oss for å prøve igjen i mai/juni.. :) Så får vi bare krysse fingre for at det går bra neste gang... :blunke:

Ellers så er det ikke så mye nytt å fortelle,har gått ned 3 kg siden forge mandag,så nå er jeg et skritt nermere målet på å gå ned 15 kg.Har bestemt meg for at det skal jeg klare før vi reiser oppover neste gang. :sjarmor: Nei,nå skal jeg ta meg en tur rundt i dagbøkerne å snuse litt...

masse kosa å klemma frå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå så jeg at du hadde stukket innom i boka mi også!

Kjempekos :D

Tusen takk for påskefrømelding... :lol:

Noen ganger har jeg så dårlig samvittighet, fordi jeg klager og bærer meg etter første forsøk :oops: Men jeg håper du forstår... Det var vel sånn for deg også en gang :)

Lykke-klemmer fra lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...