Gjest Fjellsippa Skrevet 16. september 2006 #21 Del Skrevet 16. september 2006 Regner med at de som legger linker til hjemmesider som inneholder alle opplysninger om en, vet at de ikke er anonym. Også de som registrerer seg her med mailadresse med hele navnet i. Etter kort tid her kan jeg allerede finne adresse og telefonnummeret til minst et par stykker her. Vil man legge ut egen tragedie her til åpen debatt er det et fritt valg. Man kan anonymisere så mye man vil, men man må være klar over at sannsynligheten er stor for at man kan bli gjenkjent. Det jeg imidlertid synes er ille er at enkelte legger ut andres tragedier her til åpen debatt. Selv om navn ikke nevnes vil de som kjenner personen kjenne igjen historien. Det er grenser for hvor mye en historie kan anonymiseres før historien blir en helt annen. Og hva er da vitsen? Da får man jo ikke løsningen på det opprinnelige problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 16. september 2006 #22 Del Skrevet 16. september 2006 Man kan sikkert skjønne hvem jeg er dersom man kjenner meg. Derfor sletter jeg meg jevnlig. Skriver riktig alder, men ikke hvor jeg bor, hvor jeg jobber osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snasen Skrevet 16. september 2006 #23 Del Skrevet 16. september 2006 Er egentlig glad for at jeg ikke har fortalt så mye om meg selv her. Jeg sa aldern min en gang eller ti, men den var ikke helt riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 16. september 2006 #24 Del Skrevet 16. september 2006 Jeg var ubeskrivelig naiv på akkurat dette med å legge ut om privatlivet på internet da jeg var ny her på KG. Mange vil nok mene at jeg fremdeles gjør det, men som Bellatrix sier så utleverer jeg ikke ting som jeg vet personene ikke ville sagt selv. Det er en haug med ting som jeg ALDRI forteller om, og som jeg bevisst holder unna forumet etter dyrkjøpt erfaring fra før jeg lærte leksa mi... Men JEG er en lite privat person, både i virkeligheten og på nett. Jeg kan fint sitte på fest eller i sosiale sammenhenger og si at jeg f.eks har hatt godt utbytte av psykolog, f.eks. Ikke alle som utleverer sånn til hvem som helst! Men jeg gjør det Info om venner, familie osv holder jeg på et nøytralt nivå om det er noe som fortelles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cristoph Skrevet 16. september 2006 #25 Del Skrevet 16. september 2006 Jeg skjønner ikke greia med å utlevere seg på nett. Har man ikke et sosialliv da? Jeg syns noen i denne tråden her har utlevert seg og sitt, og det litt for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest engel med vinger Skrevet 16. september 2006 #26 Del Skrevet 16. september 2006 Men JEG er en lite privat person, både i virkeligheten og på nett. Jeg kan fint sitte på fest eller i sosiale sammenhenger og si at jeg f.eks har hatt godt utbytte av psykolog, f.eks. Ikke alle som utleverer sånn til hvem som helst! Men jeg gjør det ← Fikk du utbytte av psykologen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 16. september 2006 #27 Del Skrevet 16. september 2006 Jeg skjønner ikke greia med å utlevere seg på nett. Har man ikke et sosialliv da? Jeg syns noen i denne tråden her har utlevert seg og sitt, og det litt for mye. ← Men du koser deg jo i disse dagbøkene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cristoph Skrevet 16. september 2006 #28 Del Skrevet 16. september 2006 Men du koser deg jo i disse dagbøkene? ← ja det har jeg sagt. men jeg utleverer ikke om meg for det. og i og med at dagbøkene er til for å leses regner jeg med at dere vil ha dagbøkene lest og så? allikevel syns jeg noen av dere kunne ha begrensninger i det dere skriver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 16. september 2006 #29 Del Skrevet 16. september 2006 ja det har jeg sagt. men jeg utleverer ikke om meg for det. og i og med at dagbøkene er til for å leses regner jeg med at dere vil ha dagbøkene lest og så? allikevel syns jeg noen av dere kunne ha begrensninger i det dere skriver. ← Og det har du all rett til å mene! Selvfølgelig er ting skrevet for å leses, iallefall "hjemme hos meg", det er jo noe vanvittig med treff på telleren... Og det tar jeg høyde for, iallefall i forhold til hvor sykt hopp og sprett og tjohei jeg er! Sånn som jeg som skriver mye om privatlivet mitt, jeg sjekker jo med jevne mellomrom om det er ok for samboeren min, feks. Og det gjør det! Han sier ifra hvis jeg har sagt for mye Og det er stort sett han jeg forteller om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cristoph Skrevet 16. september 2006 #30 Del Skrevet 16. september 2006 Og det har du all rett til å mene! Selvfølgelig er ting skrevet for å leses, iallefall "hjemme hos meg", det er jo noe vanvittig med treff på telleren... Og det tar jeg høyde for, iallefall i forhold til hvor sykt hopp og sprett og tjohei jeg er! Sånn som jeg som skriver mye om privatlivet mitt, jeg sjekker jo med jevne mellomrom om det er ok for samboeren min, feks. Og det gjør det! Han sier ifra hvis jeg har sagt for mye Og det er stort sett han jeg forteller om ← ja det har jeg. det er fint at du tar hensyn til samboeren din. men jeg snakker ikke om bare deg. jeg snakker generelt jeg. så vi stopper her slik at folk ikke henger seg opp i deg igjen,, hehhe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 16. september 2006 #31 Del Skrevet 16. september 2006 ja det har jeg. det er fint at du tar hensyn til samboeren din. men jeg snakker ikke om bare deg. jeg snakker generelt jeg. så vi stopper her slik at folk ikke henger seg opp i deg igjen,, hehhe ← Hehe ja jeg tenkte å ikke si noe mer om meg, faktisk, helt på egenhånd *stolt* Men sånn rent generelt så er jeg enig, folk sier avogtil for mye. Men jeg er for sløv til å kjenne igjen folk, klarer ikke å koble mange innlegg i forskjellige tråder til et dekkende bilde som røper hvem folk er. Personlig fatter jeg ikke hva de driver med de som har barna sine som avatar :hår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cristoph Skrevet 16. september 2006 #32 Del Skrevet 16. september 2006 Hehe ja jeg tenkte å ikke si noe mer om meg, faktisk, helt på egenhånd *stolt* Men sånn rent generelt så er jeg enig, folk sier avogtil for mye. Men jeg er for sløv til å kjenne igjen folk, klarer ikke å koble mange innlegg i forskjellige tråder til et dekkende bilde som røper hvem folk er. Personlig fatter jeg ikke hva de driver med de som har barna sine som avatar :hår: ← ja da er nok ikke dem så redde for å utlever seg og sitt. dem klarer sikkert å stå inne for det også håper jeg. ellers hadde det vært synd. det er viktig å forutse konsekvensene av ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 16. september 2006 #33 Del Skrevet 16. september 2006 ja da er nok ikke dem så redde for å utlever seg og sitt. dem klarer sikkert å stå inne for det også håper jeg. ellers hadde det vært synd. det er viktig å forutse konsekvensene av ting. ← men jeg hadde syntes det var ekkelt, uansett om man utleverer eller ikke.... Blir litt reklame-aktig liksom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_BØ_* Skrevet 16. september 2006 #34 Del Skrevet 16. september 2006 Er egentlig glad for at jeg ikke har fortalt så mye om meg selv her. Jeg sa aldern min en gang eller ti, men den var ikke helt riktig. ← Jeg synes egentlig jeg vet ganske mye om deg. Som at du er helsesekretær eller noe lignende innenfor helsesektoren. Du er under utdanning. Brunette. Bor i Oslo. Opptatt av klær og utseende. Barnløs. I andre halvdel av tyveåra. Litt enkel. Holder på å flytte inn i ny leilighet. Trener på treningsstudio på fritida. Kjenner mange utenlandske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SC Skrevet 16. september 2006 #35 Del Skrevet 16. september 2006 Jeg synes egentlig jeg vet ganske mye om deg. Som at du er helsesekretær eller noe lignende innenfor helsesektoren. Du er under utdanning. Brunette. Bor i Oslo. Opptatt av klær og utseende. Barnløs. I andre halvdel av tyveåra. Litt enkel. Holder på å flytte inn i ny leilighet. Trener på treningsstudio på fritida. Kjenner mange utenlandske. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2006 #36 Del Skrevet 16. september 2006 Jeg synes egentlig jeg vet ganske mye om deg. Som at du er helsesekretær eller noe lignende innenfor helsesektoren. Du er under utdanning. Brunette. Bor i Oslo. Opptatt av klær og utseende. Barnløs. I andre halvdel av tyveåra. Litt enkel. Holder på å flytte inn i ny leilighet. Trener på treningsstudio på fritida. Kjenner mange utenlandske. ← Men du har ennå ikke forstått at det egentlig er en mann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_BØ_* Skrevet 16. september 2006 #37 Del Skrevet 16. september 2006 Men du har ennå ikke forstått at det egentlig er en mann? ← Bare idiotene tror hun er en mann. Hvilken mann kan så mye om cityshorts og drainpipes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2006 #38 Del Skrevet 16. september 2006 Bare idiotene tror hun er en mann. Hvilken mann kan så mye om cityshorts og drainpipes? ← Ethvert fehode (også mannlige) kan da finne noen fraser om hva som er hipt og ho(p)t. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sexy C'i'i Skrevet 16. september 2006 #39 Del Skrevet 16. september 2006 Bare idiotene tror hun er en mann. Hvilken mann kan så mye om cityshorts og drainpipes? ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sexy C'i'i Skrevet 16. september 2006 #40 Del Skrevet 16. september 2006 Ethvert fehode (også mannlige) kan da finne noen fraser om hva som er hipt og ho(p)t. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå