Gå til innhold

Jeg har nettopp lest pensum-tråden

Gjest Hilde79

Anbefalte innlegg

har første eksamen på mandag.. Sitter her og småpusler, men begynner å bli skikkelig lei å lese til dette faget! Og føler at jeg ikke kan "noenting":. sukk.. Blir en sen kveld tror jeg :S

Da er vi to. Jeg har allerede hatt en eksamen, men neste eksamen føler jeg at jeg ikke får noe kontroll over, uansett hvor mye jeg leser. Og det samme føler jeg i Exphil.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har eksamen i ex.phil på mandag, så har jeg eksamen i språk og kommunikasjon på torsdag. Jeg føler jeg har ganske god oversikt, men det sier jeg neppe når jeg sitter i eksamenslokalet og skal skrive oppgaven.

Opp med hodet folkens. Snart er det juleferie. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har eksamen på torsdag, og så muntlig torsdagen etter det (18.). Har ikke klart å lese noe foreløpig i kveld, for jeg er så trøtt og sliten. Siste dag med undervisning i dag, og det varte fra kl 9 til 17.30 med veldig lite pause. Og man må jo være skjerpet siden det er nytt og viktig stoff som gjennomgås, så jeg kjenner det godt nå. Skal prøve å få lest noe i kveld, men tror planen min om å lese to kapitler utgår. Kanskje det er lurere å legge seg tidlig så man er supereffektiv i morgen?

Ja, blir litt syting og klaging, men det er slitsomt med eksamenslesing. Stor sympati og lykkeønskninger til dere andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LanaLane

Noen som har planer om å sitte lenge oppe i natt? Jeg har japanskeksamen på mandag og planlegger å løse gamle eksamensoppgaver hele natta....Mannemann kommer til å legge seg tidlig og jeg KLARER ikke å holde på motivasjonen om jeg er helt alene..... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har eksamen i ex.phil på mandag, så har jeg eksamen i språk og kommunikasjon på torsdag. Jeg føler jeg har ganske god oversikt, men det sier jeg neppe når jeg sitter i eksamenslokalet og skal skrive oppgaven.

Opp med hodet folkens. Snart er det juleferie. :hoppe:

Jeg har også eksamen i ex.phil på mandag! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke om jeg skal sitte oppe i natt, men sitter nå her og regner *sukk* fant også ut i dag at jeg skal ha eksamen i et auditorium!! Bittesmå pulter og ubehagelige stoler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag har jeg lest 130 sider (altså halve boka) i ex.phil beta! Har sittet siden halv 12 i dag, til halv 7-7. STOLT! :danse:

Endret av Miam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg lest 130 sider (altså halve boka) i ex.phil beta! Har sittet siden halv 12 i dag, til halv 7-7. STOLT! :danse:

Åh! Om jeg var som deg!

Du er herved mitt forbilde i Exphil.

:fnise:

Endret av ninuska_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! Om jeg var som deg!

Du er herved mitt forbilde i Exphil.

:fnise:

Hehe! :ler: Uff, jeg har ikke vært så flink før i år, så nå måtte jeg bare sette meg ned, å være streng med meg selv! Du klarer det nok du også. Legg vekk alle "distraherende" ting, det funker litt i alle fall :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! :ler: Uff, jeg har ikke vært så flink før i år, så nå måtte jeg bare sette meg ned, å være streng med meg selv! Du klarer det nok du også. Legg vekk alle "distraherende" ting, det funker litt i alle fall :fnise:

Jeg leser jo, men det går ikke helt inn..

Exphil er egentlig litt spennende.. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser jo, men det går ikke helt inn..

Exphil er egentlig litt spennende.. :lur:

Helt enig! Jeg kan ikke forstå hvorfor det er relevant! Hadde de hatt studiet mitt på en høyskole skulle jeg jammen gått der, bare for å slippe førstesemesterstudiet :glare: Men nå er jeg i alle fall snart ferdig! Går du også førstesemesterstudiet, eller tar du bare ex.phil nå? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førstesemesterstudier!

Jeg prøver mitt beste å få det inn, det er jo kun et puggefag.

Og selv om man skal kunne om tidligere filosofer, så syns jeg det er litt mye å ha et helt fag kun om det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førstesemesterstudier!

Jeg prøver mitt beste å få det inn, det er jo kun et puggefag.

Og selv om man skal kunne om tidligere filosofer, så syns jeg det er litt mye å ha et helt fag kun om det..

Mhm, det synes jeg også. Også er det jo betadelen i tillegg, som ikke har NOE med filosofer og gjøre :filer: Merkelig hele opplegget spør du meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mhm, det synes jeg også. Også er det jo betadelen i tillegg, som ikke har NOE med filosofer og gjøre :filer: Merkelig hele opplegget spør du meg!

Ja, det også. De vil bare ha oss til å kaste bort tid vi kunne ha brukt på viktigere emner for våre studier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KatarinaD

Vet ikke helt om jeg har "lov" til å slenge meg på her, siden jeg studerer over NKI og derfor ikke har eksamen nå før jul :sjenert: Motivasjon trengs uansett og jeg har som mål og klare en innlevering (tre kapittler vanligvis) hver annen uke, så ser ikke bort ifra at jeg må inn her litt for å få satt meg ned. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LanaLane

Ingen som sitter oppe i natt? Dere ex.philfolk burde vel drikke masse kaffe med meg? Sitter med gloseprogram, 451 ord igjen.

Kaffe og knekkebrød med nugatti, yaaaay!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg pretty stolt.

Lest nesten hele boka i dag.

Skrevet assosiasjonsnotater.

Tenkte det ville hjelp å assosiere et navn med noen begreper.

Litt igjen. Eksamen onsdag. Iiisj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

først eksamen unnagjort! Neste på Onsdag, men der er ALLE hjelpemidler tillatt og har lest ganske grundig.. hehe.. Men skal se over i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...