Betsy Skrevet 2. desember 2006 #161 Del Skrevet 2. desember 2006 Trenger trøst! Synes det er ufattelig kjipt og ha eksamenskjør i adventstiden. Ikke mye julestemning her i gården, nei... Har hjemmeeksamen i uendelig laaang tid og stresser fælt med den, også har jeg ett stykk masete hund som ikke får den mosjonen han egentlig trenger så jeg får ikke så rent lite dårlig samvittighet... Så - nå sitter jeg her mutters alene (eller med hunden da), har akkurat fordøyd et par stykker overstekte og tørre grandiosabiter (uten musekjøtt), satt på deppemusikk (ikke julemusikk), synes ufattelig synd på meg selv, og er temmelig fastkjørt på oppgaven. Tror nok jeg trenger et aldri så lite push i riktig retning... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilja :-) Skrevet 2. desember 2006 #162 Del Skrevet 2. desember 2006 Hei Betsy. Jeg ville bare gi deg en stor . Vet sånn ca. hvor kjipt du har det nå. Håper du klarer å stå løpet ut, tenk at om få uker er det juleferie, først da kan julestemningen komme for fullt! Ingen vits i å gå rundt og gnage julemarsipan, når man kan jobbe med faget sitt og ble klok og dyktig! Gjelder bare å ta ut siste rest av energi nå fremover, du har det i deg!! Vofsen tar ikke skade av en periode med mindre aktivitet enn vanlig. Skyv unna bagatellene. Hva er det som teller i det lange løp?! STÅ PÅ! Du er flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betsy Skrevet 2. desember 2006 #163 Del Skrevet 2. desember 2006 Hihi - tusen takk! Akkurat slike ord en stakkarslig, patetisk sjel trenger i disse "fantastiske" førjulsdagene! Stor tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Mirabella Skrevet 5. desember 2006 #164 Del Skrevet 5. desember 2006 Siste lesdag i dag, første eksamen er i morgen. Håper det går bra... Føler at hjernen min er litt mettet for stoff Lykke til alle som skal ha eksamen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shabana Skrevet 5. desember 2006 #165 Del Skrevet 5. desember 2006 Da satt jeg her med min siste eksamen... den skal leveres til torsdag, senest 14:30. Må bare si en ting når det gjelder eksamener i år; Jeg håper virkelig at det er fler der ute som har vært like heldig som meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 5. desember 2006 #166 Del Skrevet 5. desember 2006 Siste lesdag i dag, første eksamen er i morgen. Håper det går bra... Føler at hjernen min er litt mettet for stoff Lykke til alle som skal ha eksamen!! ← Samme her, nå klarer ikke hjernen å ta imot mer stoff. Vet jeg har jobbet hardt, så nå gjenstår bare å prestere imorgen! Tenke på at snart er det juleferie Lykke til på eksamener fremover alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. desember 2006 #167 Del Skrevet 5. desember 2006 Nå har jeg lagt opp en skikkelig leseplan, slik at jeg kan fordele stoffet frem mot eksamen.. Satser på ta fri den siste dagen før eksamen slik at jeg kan fra på SatsBox og få ut litt spenninger, og kanskje også flyt og pilates Har vært igjennom pensum en gang nå, og har vært på nesten alle forelesningene Tror jeg har kontroll, men panikken kommer vel snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dizzy Skrevet 7. desember 2006 #168 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg er ferdig med første eksamen....en uke til neste, og så er det juleferie Gleder meg til 2 uker ferie der jeg ikke skal åpne en eneste bok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. desember 2006 #169 Del Skrevet 8. desember 2006 Så deilig å være halvferdig da Dizzy Jeg har eksamen neste torsdag, og føler jeg ligger nokså godt i rute Har prøvd å lese jevnt å trutt hele semesteret I dag leste jeg en del, så skal jeg lese i morgen, så tar jeg det litt med ro tenker jeg.. Tenker og repeterer, men det spørs om nervøsiteten tar overhånd og jeg blir sittende over bøkene hele neste uke og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dizzy Skrevet 15. januar 2007 #170 Del Skrevet 15. januar 2007 Hvordan går det med dere folkens? Har dere komt i gang igjen etter nyttår? Jeg sitter og jobber med en oppgave som skal inn på fredag, heldigvis ikke så veldig omfattende...en myk start på det nye året Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 15. januar 2007 #171 Del Skrevet 15. januar 2007 Hmmm... jeg prøvde å lese Kant i går.... tuuuuuuungt.... første forelesning i dag. Håper det blir bedre etterhvert. Jeg skal jo selv bestemme oppgavetekst.... uææ, jeg vil ha noe konkreeeeeet!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 16. januar 2007 #172 Del Skrevet 16. januar 2007 Så fint at noen har sparka liv i denne tråden igjen. Håper dere er fornøyd med innsatsen før jul og har masse energi å møte et nytt semester med Har forelesningsfri i dag og må lese noen kapitler. Starter snart.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shabana Skrevet 16. januar 2007 #173 Del Skrevet 16. januar 2007 Første forelesning i dag og kjøret fortsetter ut uken... Har faktisk klart å lese noe, men tror det blir tungt å holde tritt med foreleseren. Til i dag ville han at vi skulle ha lest 122 sider i en bok + 29 i en annen... og han la ut listen i går! For mye forlangt? Mistet litt motet da jeg så det... Men jeg kan vel ikke gjøre annet enn å sette i gang, det nytter ihvertfall ikke å sette se ned å furte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irie Skrevet 16. januar 2007 #174 Del Skrevet 16. januar 2007 Jeg har åpnet boka... Jeg skal prøve å sette meg ned å lese et halvt kapittel snart. Kapitlene er lange altså... Ikke veldig motiverte enda, nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristin_ Skrevet 16. januar 2007 #175 Del Skrevet 16. januar 2007 Jeg har også åpnet bøkene i to fag. Jeg liker alltid å ha vært på første forelesning før jeg finner ut hvordan jeg skal "angripe" stoffet. For meg funker det best å høre ting på forelesning først og lese/repetere/regne etterpå, i hvertfall i tekniske fag. I typisk rene lesefag leser jeg litt når jeg føler for det Skal spamme ned denne tråden her, kan jo ha som gulerot at når jeg leser en økt til øker også postcount Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristin_ Skrevet 17. januar 2007 #176 Del Skrevet 17. januar 2007 *bumpetibump* Da har man lest seg a jour i 3 av 4 fag :D Skulle ikke tro at de forventet at vi leste mye i begynnelsen men joda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Freken Skrevet 17. januar 2007 #177 Del Skrevet 17. januar 2007 Nå er jeg i gang! Skal henge meg på tråden litt. Sitter nå på skolen i minikollokvie, og skriver notater fra en bok som vi har delt mellom oss. Jeg SKAL bli ferdig med min del før jeg drar hjem i dag, så jeg får bare komme i gang. Satser på å være ferdig til klokka 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 17. januar 2007 #178 Del Skrevet 17. januar 2007 Er faktisk ajour med lesinga hittil Måtte det bare vare... Rart i grunnen, er kjempemotivert for et nytt semester. Likevel er det tuuungt å lese de første kapitlene. Kommer vel inn i rytmen etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snøkule Skrevet 17. januar 2007 #179 Del Skrevet 17. januar 2007 Jeg har også sittet noen timer på lesesalen i dag, og jammen var det tungt å komme igang igjen... Men jeg er til nå ajour i et fag frem til neste forelesning, skal bli ferdig med nr. 2 i kveld. Fag nr. 3 er det ikke forelesning i på over en uke, så jeg skal prøve å lese så mye jeg rekker frem til da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Freken Skrevet 17. januar 2007 #180 Del Skrevet 17. januar 2007 Nå er jeg i gang! Skal henge meg på tråden litt. Sitter nå på skolen i minikollokvie, og skriver notater fra en bok som vi har delt mellom oss. Jeg SKAL bli ferdig med min del før jeg drar hjem i dag, så jeg får bare komme i gang. Satser på å være ferdig til klokka 19 ← Ble ikke ferdig til 19, men nå er jeg ferdig!! Veldig fornøyd med meg selv nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå