Gå til innhold

Samleie med barn i huset

Fremhevede innlegg

Skrevet

Klart man må ha sex selv om det er barn i huset.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
jeg og min samboer er foreldere til to småbarn, jeg lurer på om det er galt å ha samleie når barna sover men hva synes dere? :forvirra:

Jeg skjønner ikke spørsmålet ditt.

Du og samboeren din kan vel ha samleie uansett ungenes alder? Sover dere i samme rom?

Skrevet
Vi har tre unger og to soverom. Har ikke valg. Han må ligge hos oss pga plassen. Men vi er også diskret. Og han sover tungt. For å være ærlig, så har det lagt en skikkelig demper i sexlivet. Vi har vel sex 1 gang i mnd.

Så stikk inn på dass og kjør til. Herregud, hva er problemet ditt? Dårlig fantasi?

Skrevet

Jeg har ikke barn, men om jeg får det kommer jeg naturligvis til å ha sex med barn i huset, men jeg hadde aldri klart det om de hadde vært på soverommet uansett hvor "tungt h*n sover!". I mine øyne er det utrolig egoistisk. Ville de parene som har sex med barn sovende på rommet likt det om de hadde sovet i et rom og to andre hadde sex mens de var der? Jeg hadde hvertfall ikke likt det!

Skrevet
Jeg har ikke barn, men om jeg får det kommer jeg naturligvis til å ha sex med barn i huset, men jeg hadde aldri klart det om de hadde vært på soverommet uansett hvor "tungt h*n sover!". I mine øyne er det utrolig egoistisk. Ville de parene som har sex med barn sovende på rommet likt det om de hadde sovet i et rom og to andre hadde sex mens de var der? Jeg hadde hvertfall ikke likt det!

Du har rett, men samtidig er det interessant å se hvordan vår kulutur har endret seg fra den tid da mange familiemedlemmer lå i samme rom og sov til i dag.

Skrevet

Dere har jo TO barn... Med mindre den andre er laget mens eldstemann var på overnattningsbesøk, eller det er tvillinger, så har dere da gjort dette allerede?

Selvsagt kan man ha sex selv om det er barn i huset.

Selv om man gjerne unngår at de blir tilskuere.

Skrevet
Herregud, hva er problemet ditt?

Tror flere lurer på det samme om deg! :overrasket: Aggressjonsproblemer??

Skrevet

Kunne ikke falt meg inn å slutte å ha sex fordi det er barn i huset. :overrasket:

Men selvfølgelig, en trenger jo ikke stemme i den høye C når barna evt ligger i naborommet ;)

Skrevet

Ha sex når dere vil... Det er vel best at barna ikke ser det, men hvis en a dem skulle gå inn på dere hve et uhell, så gjør vel ikke det noe... Barnet tar ikke skade av det, med mindre dere lærer han/hun at det er en skitten ting

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...