Sleepy Beauty Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 jeg og min samboer er foreldere til to småbarn, jeg lurer på om det er galt å ha samleie når barna sover men hva synes dere?
Kylling Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 Når skal dere ellers ha sex? Når de er våkne?
Gjest gnu Skrevet 8. september 2006 #3 Skrevet 8. september 2006 Selv om man får barn, skal vel ikke livet stoppe opp... Klart man skal kunne gjøre voksenting også. Personlig hadde jeg aldri klart å ha sex med en baby sovende i rommet, men det er visstnok ikke så uvanlig..
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2006 #4 Skrevet 8. september 2006 Vi har sex når de sover. Minste ligger på vårt rom. Han er 3 år. Har hendt han har våknet og da stopper vi med en gang.
Daiquiry Skrevet 8. september 2006 #5 Skrevet 8. september 2006 Jeg har ingen motforestillinger å ha sex når datteren min sover på et annet rom....Verre er det hvis vi deler rom...hvis det i det hele tatt skjer noe, blir det veeeeldig diskre....Heldigvis sover hun veldig tungt....
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2006 #6 Skrevet 8. september 2006 Vi har tre unger og to soverom. Har ikke valg. Han må ligge hos oss pga plassen. Men vi er også diskret. Og han sover tungt. For å være ærlig, så har det lagt en skikkelig demper i sexlivet. Vi har vel sex 1 gang i mnd.
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2006 #7 Skrevet 8. september 2006 Vi skjuler det så godt som mulig. Hvis de skulle komme til å se oss, så ser de oss. Nuvel, voksne folk har voksenkos. Ikke noe mer problem enn det ← Vi hadde ikke klart å fortsette. Det er skikkelig turn off. Og blir helt feil å ha barn som "tilskuere" i en aktivitet som er beregnet mellom to voksne.Så klart om de tar deg på fersen, det er jo noe annet. Tror jeg hadde dødd om min 10 åring tok oss på fersken.
Gjest Søt Skrevet 8. september 2006 #8 Skrevet 8. september 2006 *stygge tanker, gå vekk* vel, tilbake til topic! Nå har ikke vi barn, da så klart. Men jeg håper da for guds skyld at ikke sex livet stopper hvis en unge kommer. Det kommer jo så mye vakkert ut av å ha sex. Så lenge man tar hensyn til den lille, så er det vel greit. Jeg ville ikke blitt oppdaget av ungen HAHA!! ooops.. Adrian, ikke vær redd, mamma og pappa leter etter en knapp bare
Sleepy Beauty Skrevet 8. september 2006 Forfatter #9 Skrevet 8. september 2006 Når skal dere ellers ha sex? Når de er våkne? ← ok men det bare føles litt galt men dere har rett .
smile Skrevet 8. september 2006 #10 Skrevet 8. september 2006 Det gjelder jo å være diskret. Samlivet må jo gå videre. Hvordan skal man ellers liksom skaffe søsken???
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2006 #11 Skrevet 8. september 2006 Syns det er veldig viktig å unngå at barn ser sexakten. Grunnen er at jeg selv kan huske jeg tok mamma på fersken. Pustende og stønnende. Med lyder som hørtes ut som smerter. Jeg syns det var helt forferdelig. Og jeg glemte det aldri. Dette vil jeg ikke at mine barn skal oppleve.
Gjest Fantus Skrevet 8. september 2006 #12 Skrevet 8. september 2006 Nå har ikke jeg barn ennå, men jeg regner da med at det er helt vanlig å ha sex selvom man har småunger i huset? Om man har sex med unger som sover i samme rom som en selv er en annen ting, det kommer jo helt an på hvor tungt ungene sover. Som Smile sier - hvordan skal det ellers bli laget søsken?
whiskas katten Skrevet 8. september 2006 #13 Skrevet 8. september 2006 vel... det må jo gå an. Det kan jo ikke bli slutt på moroa bare fordi man har barn!!! (heldigvis)
ehu Skrevet 8. september 2006 #14 Skrevet 8. september 2006 Hvordan kan det føles galt å ha sex med barn i huset ? Foreldre bør absolutt kunne utfolde sitt sexliv selv om de har fått barn. Vi har tre barn og som babyer så hendte det at de sov i dobbeltsenga mens vi hadde sex. Selvfølgelig demper man seg litt når man har et sovende barn i samme rom/seng, men stille sex kan være ok av til det også........Eller man kan velge andre rom i huset . Nå har vi vært velsignet med barn som sover godt når de først har sovnet. En periode hadde vi jo med barn som kom tuslende i nattemørket for å sove hos oss og det hendte at vi var midt oppe i noe, men vi hadde dyner over oss "for sikkerhets skyld" slik at det bare var å stoppe uten at de rakk å merke hva vi drev med..............Vi lot det i allefall ikke stoppe oss. Når de ble større så var det bare å informere om at de alltid skulle banke på før de gikk inn.
Varsia Skrevet 9. september 2006 #15 Skrevet 9. september 2006 Vi har tre unger og to soverom. Har ikke valg. Han må ligge hos oss pga plassen. Men vi er også diskret. Og han sover tungt. For å være ærlig, så har det lagt en skikkelig demper i sexlivet. Vi har vel sex 1 gang i mnd. ← Vurdert sex andre steder enn på soverommet...??
Gjest Lovegeckos Skrevet 10. september 2006 #16 Skrevet 10. september 2006 Klart man har sex selvom man har barn i huset. Ellers hadde det vel ikke vært mange med søsken...
Gjest Gorgonzola Skrevet 10. september 2006 #17 Skrevet 10. september 2006 jeg og min samboer er foreldere til to småbarn, jeg lurer på om det er galt å ha samleie når barna sover men hva synes dere? ← Jeg både håper og tror dette er ironi og egentlig burde vært flyttet til skråblikk-forumet.............
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2006 #18 Skrevet 10. september 2006 Soverommet er jo ikke den eneste plassen i huset/leiligheten man kan ha sex? Dersom det er et problem at man har et barn sovende på foreldrerommet, er det jo bare å benytte et av de andre rommene?
Gjest Naria Skrevet 10. september 2006 #19 Skrevet 10. september 2006 Selvfølgelig er det greit å ha sex når det er barn i huset. Det er jeg ikke akkurat som om dere trenger å gjøre det på stuebordet mens ungene sitter å ser på barneTV.
Gjest Gjesta Skrevet 10. september 2006 #20 Skrevet 10. september 2006 Hvordan kan det føles galt å ha sex med barn i huset ? Foreldre bør absolutt kunne utfolde sitt sexliv selv om de har fått barn. Vi har tre barn og som babyer så hendte det at de sov i dobbeltsenga mens vi hadde sex. Selvfølgelig demper man seg litt når man har et sovende barn i samme rom/seng, men stille sex kan være ok av til det også........Eller man kan velge andre rom i huset . Nå har vi vært velsignet med barn som sover godt når de først har sovnet. En periode hadde vi jo med barn som kom tuslende i nattemørket for å sove hos oss og det hendte at vi var midt oppe i noe, men vi hadde dyner over oss "for sikkerhets skyld" slik at det bare var å stoppe uten at de rakk å merke hva vi drev med..............Vi lot det i allefall ikke stoppe oss. Når de ble større så var det bare å informere om at de alltid skulle banke på før de gikk inn. ← Det hadde jeg aldri i verden klart å gjøre!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå