juliannae Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 Jeg skal på jobbintervju i morgen! Hurra. De virker veldig intressert i at jeg skulle komme og mente jeg hadde den beste søknaden Jeg har allerede planlagt en ferie i oktober, en uke. Vi skal reise bort! det er 40% stilling Tror du dette kommer til å ha stor betydning for deres valg av ansatt?
Gjest Revenka Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 Nei det tror jeg ikke. En uke er ikke så mye det, og alle har jo lov til å ta ferie. Men jeg hadde opplyst om det. En annen ting er at mange søkere har kanskje andre jobber med oppsigelsestid så det er ikke sikkert de kan begynne før om 3 mnd. Da er en liten uke i oktober ikke så ille Lykke til og god ferie!
juliannae Skrevet 7. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2006 takk for svar, revenka Du ville allerede opplyst om det på intervju? eller med en gang hvis du fikk stillingen?
Gjest Revenka Skrevet 7. september 2006 #4 Skrevet 7. september 2006 Hm.. kanskje ikke under intervjuet for da kan man jo virke veldig "ferieorientert": Men hvis de spør f.eks om du er ledig nå med en gang kan du jo si at du er det men har planlagt en reise i oktober. Men det er like greit å vente med å si det til de eventuelt tilbyr deg stillingen. De vil nok vite det så fort som mulig hvis det er en stilling som krever en vikar.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå