Gå til innhold

"Bedre lykke neste gang"


Annie

Anbefalte innlegg

The Sun har det på forsiden sammen med bilde av Ian Huntley i forbindelse med selvmordsforsøket hans. Smakløst? Mulig det, men jeg kan ikke annet et flire av det heller....

VG's artikkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Egentlig så ønsker jeg at han mislykkes 100 000 ganger. Slik at han skikkelig får pines og virkelig får smake sin egen medisin. Et sånt avskyelig krek fortjener ikke å få dø, spesielt ikke når det er det han ønsker. La ham bare pines og pines og pines i all evighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vet vi om bakgrunnen til denne mannen eller hvordan psyken er?

Mannen er ond ja - men slik drittslenging og hetsing fra andre mennesker kommer han til å dø uansett. Jeg tenker på at en gang var denne mannen ett barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det var de jentene han mishandlet og drepte også, barn. Små uskyldige og forsvarsløse barn. Jeeezes altså, den mannen kommer jeg aldri til å synes synd på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var de jentene han mishandlet og drepte også, barn. Små uskyldige og forsvarsløse barn. Jeeezes altså, den mannen kommer jeg aldri til å synes synd på!

Jeg gjør.

Jeg synes synd i alle mennesker som er så vonde og uten skjelsevner at de kan utføre slike grusomme ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, deg om det. Jeg har intet annet enn avsky og forakt tilovers for slike selvsentrerte uhyrer.

Forstår deg godt, det er mange som tenker slik. Tenkte slik før jeg og - før jeg

gikk "litt lengre".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

javel ja, min mening er nå at det er ingen handling uten menneske, så det er vel ganske unaturlig å skulle skille mellom de to da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle mennesker har grunnleggende rettigheter. For å sikre "avvik " en " rettferdig og human straff " er det noen som må tale deres sak. Slike mennesker er så syke at vi normale ikke kan forstå - vi ønsker dermed å lynsje dem, trakkasere dem og pine dem. Da er vi ikke bedre selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alf Kaida

The Sun skriver ikke annet enn det de aller fleste intuitivt tenker. Forskjellen er at de i trykketiden burde hatt tid til å la seg styre av annet enn sin manglende impulskontroll.

På den annen side har de hatt verre forsider før, men da stort sett knyttet til fotball.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Skulle ikke tro det er så vanskelig å ta livet av seg, selv i et fengsel.

Bite av en hovedpulsåre f.eks.

Synd det går så galt med personligheten for enkelte, de har jo ikke valgt den selv.

Er man "ond", og mangler impulskontroll, er man jo selv et offer, er aldri lykkelig.

Kanskje "slike" som Huntley kan "repareres"?

Endret av mr. louis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Sun skriver ikke annet enn det de aller fleste intuitivt tenker. Forskjellen er at de i trykketiden burde hatt tid til å la seg styre av annet enn sin manglende impulskontroll.

Enig i dette.

Jeg mener og tenker vel stort sett det samme om han her som f.eks den sykepleieren som skal ha ropt etter ham. Forskjellen er at jeg garantert hadde holdt munn i situasjonen, han får ta sin straff uten at jeg trenger å bli bøddel.

At en avis serverer en slik forside syntes jeg uansett er smakløst. (og det mener jeg overhodet ikke i sympati for ham.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ikke tro det er så vanskelig å ta livet av seg, selv i et fengsel.

Bite av en hovedpulsåre f.eks.

Synd det går så galt med personligheten for enkelte, de har jo ikke valgt den selv.

Er man "ond", og mangler impulskontroll, er man jo selv et offer, er aldri lykkelig.

Kanskje "slike" som Huntley kan "repareres"?

:ler::ler::ler:

Kan bli litt vanskelig "å bite av en hovedpulsåre" iogmed at det er den store åren (aorta) som går fra hjertet og som pumper oksygenrikt blod ut til resten av kroppen. Men skjønner poenget da.

Jeg unner han heller å leve med det han har gjort. Syns det er en mer passende straff

egentlig. Han bør ikke slippe så lett unna med selvmord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter her med et engelsk blad som har en artikkel om foreldrenes reaksjoner på Ian Huntleys selvmordforsøk. De var glad for at han mislykkes fordi de fremdeles ikke har fått svar på alt de ønsker i forbindelse med døtrenes død. Dessuten synes de at det er "for enkelt" om han skal bare få gjøre slutt på alt, det kan være mer straff å leve med det han har gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...