Gå til innhold

bleke tenna dagbok!


mee mee

Anbefalte innlegg

i dag fikk jeg pakken med crest whitestripes! her skal det blekes! jeg åpnet pakken og ble fryktelig nyskjerrig!

har klistret på "plastfilmen nå", virkleig rar følelse. masse gele som plutselig dukka opp, rar smak. jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte :legrine: jeg skal sitte med disse 2 ganger daglig i 30 min

så nå kan alle følge meg i mine 7 dager for å få hvitere tenner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

først var det veldig rart med plasten i munnen, men etterhvert når geleen kom så la plasten seg delikat over tennene.. ikke noe vondt i det hele tatt, bare litt i begynnelsen. jeg syns egentlig den var litt god å ha på :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd "gele-skinner" og det var noe herk !

Munnen svømmer over av spytt, jo !

...og det skal vel helst ikke komme i kontakt med geleen ?

Ren krise: følte at 4 dl spytt samlet seg og tilsist rant ut av munnvikene.

Det så ikke særlig intelligent ut ! :forvirret:

Om din metode er bedre skal jeg prøve den.

Er den det ? Ikke noen "spytt-problemer" ?

*følge nøye med*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv er jeg på dag fire, og alt går fremdeles kjempefint. Tenna er litt ømmere akkurat når stripsene sitter på, men jeg synes jammen det er verdt det!

Lykke til videre! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oy, må kanskje skrive noe her :sjenert:

kan begynne på dag 2:

mye lettere å ta på.. lurer på om de allerede er begynt å bli litt hvitere, eller bare jeg som innbiller meg det :sjenert:

men begynte å få litt vondt i tannkjøttet på den ene siden..

ellers alt bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om din metode er bedre skal jeg prøve den.

Er den det ? Ikke noen "spytt-problemer" ?

*følge nøye med*

det er gele i de stripsene som man legger på. og første gang var det litt rart, men nå merker jeg ikke noe av det. vet ikke hvor bra det er å ha geleen andre plasser enn tenna, men geleen min er på tunga (må jo pirke hele tiden) og på tannkjøttet. men svir ikke og smaker ikke noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk sweet jane!

dag 3:

idag når jeg våkna hadde jeg litt vondt i noen tenner, sikkert fordi ett eller annet.

men etter et par timer fyttikatta for en ising jeg har fått :frustrert: jeg som hater ising i tanna.. jaja, får trøste med at det kun varer mens man bleiker.

ps! veninna mi sa at hun så litt forskjell på tenna nå :hoppe:

Endret av mee mee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dag 5

isingen kom tilbake likevell! skikkelig ekkelt.. klarte ikke å spise eple engang!

men jeg merket nå at jeg ikke har vært så nøye med å få delt ut geleen, for øverst mot tannkjøttet er tanna gulere en nederst. får bli nøyere de siste dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden må jeg legge til i mine innlegg :) Har bestilt Crest White Strips, men ikke fått de ennå. Har hørt om de som har hatt nytte av Sensodyne tannkrem mot isinger ved tannbleking, mee mee.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden må jeg legge til i mine innlegg :) Har bestilt Crest White Strips, men ikke fått de ennå. Har hørt om de som har hatt nytte av Sensodyne tannkrem mot isinger ved tannbleking, mee mee.

isingen er heldigvis blitt bedre :) og det står at isingen går bort etter du er ferdig.

dag 5:

tennene mine er ikke blitt superhvite, men litt hvitere da :) men syns det er vanskelig å få bleikingen jevnt nede. for der er det blitt veldig ujevnt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Ble litt nysgjerrig på denne tannblekingsdagboka di. :ler:

Syns du ikke crest white funka? Jeg har brukt den i 7 dager nå og er super-fornøyd.

Hvilken brukte du da? Jeg brukte premium. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det bare er litt vanskelig å se selv at de faktisk har blitt hvitere?

Tennene mine har nemlig også blitt kjempefine! De er slettes ikke kritthvite, noe jeg heller ikke var ute etter, men de ser endelig akkurat så sunne ut som de faktisk er. Nå går jeg rundt og smiler til alle jeg ser. ;)

Jeg har ikke vært plaget med ising, og tennene var ømme kun de første minuttene av hver strip, men jeg fikk skikkelig sårt tannkjøtt. Tror muligens ikke det var så lurt å gå med stipsene for lenge. (Ble litt ivrig ja... :sjenert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei. Ble litt nysgjerrig på denne tannblekingsdagboka di. :ler:

Syns du ikke crest white funka? Jeg har brukt den i 7 dager nå og er super-fornøyd.

Hvilken brukte du da? Jeg brukte premium. :)

funka ikke som jeg forventa, men det kan jo hende jeg hadde for store forventninger! men de blë jo litt hvitere da, og dyrt var det ikke så.. :) brukte og premium.

HVor har du kjøpt det da?

kjøpte på ebay!

Kanskje det bare er litt vanskelig å se selv at de faktisk har blitt hvitere?

Tennene mine har nemlig også blitt kjempefine! De er slettes ikke kritthvite, noe jeg heller ikke var ute etter, men de ser endelig akkurat så sunne ut som de faktisk er. Nå går jeg rundt og smiler til alle jeg ser. ;)

Jeg har ikke vært plaget med ising, og tennene var ømme kun de første minuttene av hver strip, men jeg fikk skikkelig sårt tannkjøtt. Tror muligens ikke det var så lurt å gå med stipsene for lenge. (Ble litt ivrig ja... :sjenert:)

jeg fikk ikkevondt i tannkjøttet, så det er vell opp til hver enkelt på hvordan de reagerer. men det store plusset er at tennene ser mye friskere ut! skinner litt mer liksom. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå ferdig med min dag nr. 3. Foreløbig ser det ganske bra ut. Tennene har blitt litt hvitere og de ser sunnere og blankere ut. Har opplevd null smerter og ising i tennene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...