Gå til innhold

Noen som har prøvd?

Gjest Frk. Grønn

Anbefalte innlegg

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Annbjørg

Jeg har ikke prøvd programmet, men trener regelmessig. Jeg må bare skyte inn her at det aller meste FUNKER, så lenge man holder seg til det over tid. Så heng i å tren jenter! Hvis dere virkelig har gjort en innsats, så vil dere helt klart merke forskjell etter seks uker. Jeg lover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn

Jeg tviler ikke på at det fungerer, men hadde vært artig å høre hvilke resultater folk har fått. Det varierer selvsagt fra person til person, og det er masse andre faktorer som spiller inn også, men resultater er jo alltid oppløftende å høre om! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler ikke på at det fungerer, men hadde vært artig å høre hvilke resultater folk har fått. Det varierer selvsagt fra person til person, og det er masse andre faktorer som spiller inn også, men resultater er jo alltid oppløftende å høre om! :)

Hu der er jo ganske flink da, så det er nok ett bra program, selvom det her http://www.iform.no/pub/art.php?id=44 selvfølgelig er mye bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så heng i å tren jenter! Hvis dere virkelig har gjort en innsats, så vil dere helt klart merke forskjell etter seks uker. Jeg lover!

*kremt*

Jeg trener faktisk 2-3 ganger i uka jeg altså: :hoppe:

Men det hadde vært kjekt å ha en treningsvideo hjemme, og da er det jo fint å få noen anbefalt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...