Gå til innhold

Lonesome Doves

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:vinke: Jeg skulle gjerne vært med på KG-treffet, men jeg tror jeg jobber da, det er dumt :(

Uff, da. Kjempedumt! kan du ikke få byttet jobbdag, da?

Men vi kan jo ta oss en spontantur til Drammen når Lamaen har kommet seg i orden. Sært dette her, kjenner jo ingen av dere, men føler allikevel at jeg har blitt så godt kjent med deg, Lama og Vampyra i det siste. Rene groupien og stalkeren :ler: Håper det er greit, lissom... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt iorden det vet du :-D

Jeg tror det blir vanskelig å bytte skjønner du, jeg jobber nemlig for noen andre allerede, tok på meg vakten for lenge siden. Isj! Ellers tror jeg nok jeg hadde fikset å møte dere, har jo vært på et mini kg-treff allerede, og det var absolutt ikke skummelt, bare koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke helt sikker på hvor mange påmeldte, jeg. Men noen blir vi, ja. Fredag 10. november på YaYa's på Aker brygge. Kl. 20. Bli med da, bli med! :hoppe:

er jo absolutt interessant... kanskje jeg skulle tatt meg en snar tur ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sendte henne en PM. synd man må melde seg på for plass da det er litt usikkert om jeg kan ta turen da eller ikke, iom jeg lander i norge den dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir vel neppe stappfullt. Så vidt meg bekjent har folk en tendens til å pingle ut når det nærmer seg, så det blir sikkert plass til deg. Om ikke annet har det da aldri vært noe problem å få tak i en ekstra stol. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til alle ensomme duer i Oslo og omegn: Bli med på KG-treff den 10. november! Det starter kl. 20 på YaYa's, og Clementine er organisatoren, så det er henne dere melder dere på hos. Litt skummelt? Ja, jeg vet... Men vi kjenner jo hverandre herfra! Så bli med, da, vel, det blir kjempegøy! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på dere!

Jeg er her jeg også, men det blir liksom mest lesing, og veldig lite skriving. Det blir litt som det er i virkeligheten, jeg sier ikke så mye, men jeg følger med likevel.. ;)

Høres spennende ut med KG-treff, men det tør ikke jeg! Og jeg skal på fest den kvelden uansett, så jeg kan ikke heller.

Ellers er jeg sykemeldt pga ryggproblemer. Lurer på hva i all verden jeg skal finne på denne uka. Kan liksom ikke ta storrengjøringen heller, for det orker jeg jo ikke! Deilig med fri fra jobb, men samtidig veldig kjedelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Er her jeg også, men ikke så aktiv for tiden.

Så morsomt med treff! Jeg skulle gjerne møtt dere, men igjen var det denne eksamenen da... Satser på et nytt treff ved en senere anledning! (Og håper selvfølgelig på fullt referat om hvordan det var.)

Nå må jeg skrive oppgave. :forvirret: Skal leveres på onsdag, så på tide å sette igang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du blir fort bra igjen, Purple! Man vil jo gjerne ha fri fra jobb, men når man er syk er det ikke så morsomt allikevel. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også hjemme, men håpenligvis bare i dag. Litt forkjølt, ikke noe verre.

Det blir ingen KG treff for meg, da har jeg allerede flyttet til Stavanger og bor hos svigermoren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du blir fort bra igjen, Purple! Man vil jo gjerne ha fri fra jobb, men når man er syk er det ikke så morsomt allikevel. :klem:

Takk takk :)

Jeg har så lyst til å bruke denne uka til å kjøpe inn litt utstyr til å lage smykker, men så har jeg egentlig litt lite penger nå, pluss at jeg bør bruke tida til å lese til en eksamen jeg snart må ta, så det blir vel ikke noe. Eller kanskje hvis jeg er flink og leser de først dagene, så kan jeg belønne meg selv med smykkelaging etterpå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller kanskje hvis jeg er flink og leser de først dagene, så kan jeg belønne meg selv med smykkelaging etterpå?

:Nikke: God plan, syns jeg.

God bedring!

Tror forresten KG-treffet henger i en tynn tråd, for organisatoren slettet seg i raseri/sinne/frustrasjon i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...