Gå til innhold

Oslo, m/omegn treff.

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Endret: Nå viser tråden interesse for et treff. Dere som er noenlunde sikre på at dere vil være med, si klart i fra, så lager jeg ei liste fortløpende. Det er ikke noen offisiell eller bindende påmeldig, men en indikasjon på hvor mange som kunne tenke seg å delta.

Har dere forslag hvordan vi skal treffes, rop ut. Restaurant, cafe, en helgedag, en ukedag på kveldstid, etc.

Om noen skulle trenge litt hjelp med å ikke rote seg vill i selve sentrum, så er jeg villig guide bare jeg vet hvor dere parkerer, eller om dere tar tog, buss eller blir kjørt. Selv bor jeg i Bærum og kan evnt. hoppe på toget i Sandvika og bli med inn. Alt ordner seg for den tålmodige. :)

La oss foreløpig se for oss en dato i første uken av november..

De som er interessert i å komme om vi velger da, si i fra i tråden. Også om det er enkelte dager dere ikke kan (oppdaterer jevnlig, si fra om forandringer, jeg er jo tilgjengelig på PM også om det er noe som ikke dere vil alle skal vite):

Clementine

Champagnepiken

GlamourGirl

Niomi

Skya

Yvonne

Endret av Clementine
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ikke ut som om Oslo og rundt er så sosiale som Bergensfolka... :forvirra:

Skrevet

Jeg blir gjerne med på treff hvis det blir noe av. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Ja, stemmer det, jeg kunne dessverre ikke være med da.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet
Treff i Oslo, når da??????? :smile:

Når vi vil. ;) Må jo lage en tråd for å sjekke ut om det er interesse for det. Det hadde jo vært veldig gøy. Uansett hvor mye det enn evnt. hadde det knaka i fysikken, hadde jeg sannelig kommet meg på det. :)

Skrevet (endret)

vil gjerne bli med. men bor over to timer unna da... (si 4t, er ikke kjemt i oslo, så da går det vel 2 timer med kjøring rundt i ring) så spørs om det passer så bra :sjenert:

Endret av Minimi
Skrevet
vil gjerne bli med. men bor over to timer unna da... (si 4t, er ikke kjemt i oslo, så da går det vel 2 timer med kjøring rundt i ring) så spørs om det passer så bra :sjenert:

Går det tog? Kan jeg spørre om du bor nord, sør, øst eller vest for Oslo? Vil jo ha deg med kan skjønne. :)

Skrevet

kanskje lettere med tog enn bil ja, kjedeligere da... Bor mellom 20 og 25 mil sør for oslo (husker ikke helt hvor langt det er) hadde vært så koselig da :)

Skrevet
kanskje lettere med tog enn bil ja, kjedeligere da... Bor mellom 20 og 25 mil sør for oslo (husker ikke helt hvor langt det er) hadde vært så koselig da :)

Dette kan vi vel få ordnet, kan skjønne. :)

Skrevet

:vinke:

Passer datoen så er jeg gjerne med jeg, må benytte meg av muligheten før jeg flytter ut på landet. :)

Skrevet

Oslofolk kan da være sosiale, vi er en gjeng på sju som har møttes mer eller mindre jevnlig i flere år, vi, og ingen av oss kjente hverandre utenom KG fra før......

Og jeg har møtt masser av andre KG`ere, så det er nok bare det at enkelte er treige i avtrekkeren... Og dessuten har det vel vært to julebord i Oslo har det ikke...? Vi skal iallefall ha vårt andre julebord i år ;)

Skrevet
Oslofolk kan da være sosiale, vi er en gjeng på sju som har møttes mer eller mindre jevnlig i flere år, vi, og ingen av oss kjente hverandre utenom KG fra før......

Og jeg har møtt masser av andre KG`ere, så det er nok bare det at enkelte er treige i avtrekkeren... Og dessuten har det vel vært to julebord i Oslo har det ikke...? Vi skal iallefall ha vårt andre julebord i år ;)

Siden det er såpass mange nye så er det vanskelig å vite om hva som pleier å gjøres. Fikk jo ikke respons på det da jeg spurte om noen pleide å ha treff av noe slag. Har jo ikke hørt om noe julebord. Derfor vet jeg ikke om dere vil ha det for dere selv siden dere er gamle venner, eller om alle vi nye som har lyst til å treffes kan slenge oss på. Det er jo opp til dere. Jeg forstår begge deler, altså, siden dere er en gruppe som har kjent hverandre så lenge.

Skrevet

det har vært åpent julebord også to år nå, altså ikke det i den gruppa evelina snakker om.

Skrevet
det har vært åpent julebord også to år nå, altså ikke det i den gruppa evelina snakker om.

Står det om det noe sted? Er litt nyskjerrig. Ikke lett å være ny. Er det i KG regi eller noe som har tatt initiativet selv? :sjenert:

Skrevet
Står det om det noe sted? Er litt nyskjerrig. Ikke lett å være ny. Er det i KG regi eller noe som har tatt initiativet selv? :sjenert:

tror ikke det står noe særlig om det, det har vært på eget initiativ, så det har vært en bruker som har satt igang, og satt opp liste, men mye har blitt tatt på pm etter at folk har vist sin interesse, så det står ikke noe særlig om selve treffet her inne.

det er vel litt sånn at er man ikke med, så vet man ikke hvordan vi som var der hadde det, har man lyst å vite så får man bli med selv. :ler:

Skrevet

Minimi, hvis du blir med, så blir jeg også! Vi er jo jevngamle ;) Hvis det er lov at vi yngre henger oss på også da :)

Skrevet
tror ikke det står noe særlig om det, det har vært på eget initiativ, så det har vært en bruker som har satt igang, og satt opp liste, men mye har blitt tatt på pm etter at folk har vist sin interesse, så det står ikke noe særlig om selve treffet her inne.

det er vel litt sånn at er man ikke med, så vet man ikke hvordan vi som var der hadde det, har man lyst å vite så får man bli med selv.  :ler:

Men da må man vite at tilbudet eksisterer... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...