Gå til innhold

Lonesome Doves

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

:Nikke: God plan, syns jeg.

God bedring!

Tror forresten KG-treffet henger i en tynn tråd, for organisatoren slettet seg i raseri/sinne/frustrasjon i går.

oj, hva skjedde? hvorfor?

Selv kom jeg på at jeg skal spise middag med familien den kvelden iom at jeg ikke har sett de på halvår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

oj, hva skjedde? hvorfor?

Var det ikke hun som følte seg angrepet at en kommentar fra Yme da tro? :klø: Han kalte henne stygge ting, mente det var ironi, hun mente man ikke kunne si sånt til andre og kunne ikke vite at det var tull... Noe sånt. Tror jeg.

Endret av brumma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

er her jeg også... Men er visst litt lenge siden jeg har vært innom ser jeg :ler:

KG-treff hørtes jo spennende ut da! Men jeg tør ikke jeg.... Å gå alene på slikt :ler: Er litt pingle... og VELDIG sjenert! Da måtte jeg i alle fall hatt noen drinker innabords først... :roll:

er ikke så mye nytt på min front.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke hun som følte seg angrepet at en kommentar fra Yme da tro? :klø: Han  kalte henne stygge ting, mente det var ironi, hun mente man ikke kunne si sånt til andre og kunne ikke vite at det var tull... Noe sånt. Tror jeg.

Jepp, noe sånt. Tror de fikk skværet opp på PM, men så tok "fanklubben" til Yme helt av...

Selv har jeg nok en smule tykkere hud enn henne og bryr meg fint lite i om folk kaller meg ting type avstumpa, hjernedøde Pamela-wannabe (bare et eksempel), men jeg reagerte også på kommentaren hans. Problemet var vel ikke hva han kalte henne, men hvordan ting ble sagt. Hvor vanskelig er det ikke å slenge på et ironi-flagg til dabattanter man ikke har debattert med noe særlig, liksom..? :riste:

Har vært til tannlegen igjen, lei nå. Tatt avstøpning til krone, så nå får jeg snart ny tann! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært til tannlegen igjen, lei nå. Tatt avstøpning til krone, så nå får jeg snart ny tann! :hoppe:

ny tann? skjedd med den gamle da? liker ikke tannleger jeg ;)

Skal du sette inn en helt ny tann fra rot til tupp assa? brrr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ny tann? skjedd med den gamle da? liker ikke tannleger jeg ;)

Skal du sette inn en helt ny tann fra rot til tupp assa? brrr...

Var så lite igjen av den gamle, for Karius og Baktus tok den..... :ler:

Dette blir en dyr tann, altså! Dobbelrotfylling, stift og krone. Ca 7.000 blir den vel kostende. Dyrt å ikke gå til tannlegen på 7 år, gitt... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var så lite igjen av den gamle, for Karius og Baktus tok den..... :ler:

Dette blir en dyr tann, altså! Dobbelrotfylling, stift og krone. Ca 7.000 blir den vel kostende. Dyrt å ikke gå til tannlegen på 7 år, gitt... :sjenert:

uææh!

tror nok jeg skal bestille meg tannlege time snart ;):ler:

det var dyrt for en tann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, noe sånt. Tror de fikk skværet opp på PM, men så tok "fanklubben" til Yme helt av...

Ikke verst at jeg fikk med meg det. Jeg er liksom aldri "der det skjer" her på KG jeg. :ler:

Og enig med deg, ironiflagg er en fin ting når man tuller på nett med ukjente.

Blir godt å få det unnagjort tenker jeg! Er du ferdig med alt du skulle fikse da?

Jeg tok mot til meg (og pengeboken) og troppet opp hos tannlegen for første gang på 4 år for en stund siden. Mirakuløst nok var resultatet bare to hull, men jeg har lært at jeg må til tannlegen helst hvert år. Har rett og slett ikke råd til å "ikke ha råd" til å gå til tannlegen!

God natt, alle duene! :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det her i dag da? Er veldig lei meg jeg. Hadde lyst å skrive inn her anonymt, men det går ikke å skrive her uten å være innlogget. Men jeg vil ikke skrive om det mens jeg er innlogget, er så redd for at noen skal lese og kjenne meg igjen. Jeg har det bare veldig vondt nå, for jeg er blitt så svikta av en som sa han var en venn...  :cry:

:klem: Uff, får helt vondt av deg, det høres ikke ut som du har det godt nå. Du kan bare sende meg en pm hvis du trenger noen å "snakke" med! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det høres ikke lett ut, og spesielt ikke hvis du føler at du trenger å ha han der nå. Kanskje han har det slitsom og leit for tiden/ i dag han også? Da har man jo ikke nødvendigvis overskudd til andre samtidig. Du kan jo sende han en mail/sms og fortelle hvordan du føler det, hvis du ikke har gjort det? Kanskje det er lettere for han å skrive noen ord enn å snakke om hvordan han føler det, da får han jo tid til å ordlegge seg. Sånn er det ofte for meg i hvertfall. Håper det ordner seg for deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Takk :)

Det går litt bedre. Fikk endelig mail, men han vil fremdeles ha pause fra meg. Det som er så kjipt med det, er at jeg har innsett så mye i det siste. Innsett hva jeg gjør galt, og jeg er så gira på å få vise det. Og nå er det for seint. Har ikke fått noen tidsperspektiv heller, så jeg går liksom bare i uvisse og venter. Det er veldig leit... Samtidig er jeg sint fordi han behandlet meg så ekkelt. Huff, hvorfor skal det være så vanskelig!  :sur:

skjønner det er kjipt med kompiser din, men gi han litt tid. Og du må bare stå på videre med ditt, ikke gi opp selv om det går litt i motbakker :) Man blir sterkere av motbakker har jeg hørt... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...