Gå til innhold

Lonesome Doves

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Nei,så leit.  :troest:

Jeg vet åssen det er å ha kjæreste som er borte,siden min kjære reiser en del med jobben- men aldri sååå lenge.

Dere får nyte dagene sammen nå,så får vi håpe den måneden går kjempe fort.

Stooooor  :klem:

Så snill du er :)

Får et lite avbrekk under hans tur denne gangen da, om tre uker skal jeg til norge! Så det er jo fint, da føles det ikke SÅ lenge ut tenker jeg ;)

Tho sistgang var det helt grusomt... Men nå har jeg i det minste litt å drive på med i dette landet ;)

Natta, brumma*!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

a, a, a, a.... :klaske: Jeg vet ikke hvorfor, men i hvert ukonsentrert øyeblikk kaller jeg deg Melina. Du har ikke vurdert å bytte? :ler:

Natta til dere begge! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så snill du er :)

Får et lite avbrekk under hans tur denne gangen da, om tre uker skal jeg til norge! Så det er jo fint, da føles det ikke SÅ lenge ut tenker jeg ;)

Tho sistgang var det helt grusomt... Men nå har jeg i det minste litt å drive på med i dette landet ;)

Natta, brumma*!

:klem:

a, a, a, a.... :klaske: Jeg vet ikke hvorfor, men i hvert ukonsentrert øyeblikk kaller jeg deg Melina. Du har ikke vurdert å bytte? :ler:

Natta til dere begge! :klem:

Ingen skade skjedd.... :klem::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har noen planer for helgen?

Jeg og min kjære skal ha en rolig TV- og kosekveld i kveld. :-D Så skal han en tur på jobb i morgen tidelig,mens jeg pakker og baker kaker til søndagens bursdagsfeiring. Da rekker vi en liten tur fra lørdags efta` til søndags dagen. Nå har vi endelig bestemt oss for å reise til sommerhuset i Kragerø :hjerte:

Håper alle får en trivelig helg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres deilig ut med en liten helgeutflukt. Jeg har ingen planer for helgen, faktisk. Har bestemt meg for å ikke gjøre skolearbeid, og jeg har ikke noe å gjøre på de to ekstrajobbene mine :Hehe: Skal bli deilig å slappe av. Kanskje det blir en liten tur i skogen, eller en liten fisketur. Også xbox'en min og oblivion. Ja, det er helgas planer. Også god mat, må ikke glemme god mat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som en deilig og avslappet helg. :tommel:

Noen andre enn meg her inne som har begynt med juleforbredelser da?

Jeg føler jeg har holdt på med juleting i hele dag :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Juleforberedelser, fysj, det er jo så lenge til!!! Blir nå mint på jula hver dag her på KG da... Juleforberedelsene mine i år blir i finne pakker ;)

Skal hjem til Norge i hjula, så blir det sikkert noe julegreier når jeg kommer dit. Men til da trenger jeg ikke tenke på stort annet enn HVA SKAL JEG GI TIL ALLE MANN?!?! Null peil...

Helga mi består av å hjelpe kjæresten med utleie, masse folk imorgen, og stallen... Så har vi 4 andre i huset denne helga, pga noe greier til bror til kjæresten... Så her blir det trangt ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre enn meg her inne som har begynt med juleforbredelser da?

Jeg føler jeg har holdt på med juleting i hele dag :ler:

Tja, hva skal jeg svare da. Ja og nei ;) Begynt forberedelsene til jula 2007, men ikke jula 2006. Har så lyst på juletre :sur: Så driver og lager juletrepynt, og kjøper litt til det. (Har du prøvd å lage perlebjellene, brumma*?) I år skal jeg ikke være hjemme i jula, drar til hjem til mamma og pappa, så det blir ikke pynting eller baking her i heimen..

I dag er jeg litt sånn her: :overrasket::sjokkbla::sprettoy::sjokkert:

Kom over en jobbannonse i går kveld som var veldig interessant, med søknadsfrist på mandag. Ble bare nødt til å søke da :sjokkert: Det sto ikke noe om når de ønsket at man skulle starte, så siden jeg ikke er ferdig utdannet før til sommeren så er det jo ikke sikkert jeg er en aktuell kandidat en gang. Men de oppfordret nyutdannede til å søke, og siden jeg fant annonsen på den siden jeg gjorde kan det jo hende det er mulig allikevel. En helt merkelig følelse å for første gang ha søkt på faste jobb i hvertfall :sjokkbla: Jaa... ble litt mye sjokka fjes her, men jeg er litt satt ut, kom veldig brått på! Blir spennede å se hvordan det går. Hvordan går det med dere andre som søker jobba da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet

Hei hei.. :vinke:

Synd at vi glemmer å skrive her innimellom :(

Jeg skal forresten på "prøvedag" på den jobben jeg var på jobbintervju på på torsdag :) Gleder meg! Har ikke fått jobben ennå, men er hvertfall et skritt nærmere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sint her nå... Eller ikke sint, men irritert...

Kjæresten dro idag for utlandet en måned, og hva skjer? Jo, jeg kommer hjem fra stallen i vanlig tid, og der sitter allerede andre paret i huset og spiser. Er sikker på at dama der spratt opp med en gang jeg dro i stallen for å lage mat å :frustrert::frustrert::frustrert::frustrert::frustrert::frustrert:

Og vi pleier alltid spise sånn i 21-22-23 tiden på kvelden!!! ALDRI TIDLIGERE!

Dritt assa, denne måneden uten kjæresten kommer til å bli fæl her hjemme, tåler hu dama mindre og mindre :frustrert::frustrert::frustrert:

Jaja, får basere meg på single middager fremover som hamburger og anna skit....

:frustrert:

sånn, da vet dere hvordan jeg har det akkurat nå ;)

hva med dere andre, går det bra?

Endret av Chic
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

:troest: til Chic... Ser ut som du trenger en STOR :klem: akkurat nå!

Går bra her i hus! Snuppa har begynt å legge på seg, og alt ser ut til å gå rette veien! :)

Det har SNØDD her i dag!! Det er jo hvitt i hagen jo! :sjokkert: Trodde ikke vinteren skulle komme så fort... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk LinKri, en klem er fint :)

SNØ??? Uææhh... Her ligger dagtempen på ca 15 grader, men kan visst falle fort...

Så bra det går bra med den lille da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at vi glemmer å skrive her innimellom :(

Jeg skal forresten på "prøvedag" på den jobben jeg var på jobbintervju på på torsdag :)

Jeg kommer sjelden på det når den ikke popper opp på "mine innlegg"... :sjenert:

Lykke til med prøvejobbing! Det går sikkert kjempefint, og er et stort steg opp fra intervju!

Litt sint her nå... Eller ikke sint, men irritert...

Kjæresten dro idag for utlandet en måned, og hva skjer? Jo, jeg kommer hjem fra stallen i vanlig tid, og der sitter allerede andre paret i huset og spiser. Er sikker på at dama der spratt opp med en gang jeg dro i stallen for å lage mat å  :frustrert:  :frustrert:  :frustrert:  :frustrert:  :frustrert:  :frustrert:

Uffda, Chic. :klem: Det må være fryktelig kjipt, uten kjæresten og med svigerinnen from hell... Håper dere snart finner dere et eget sted å bo! ... Jeg er imponert over hvor bra du takler at kjæresten din er borte så lenge av gangen. Jeg blir smårar etter en helg uten min...

Det har SNØDD her i dag!! Det er jo hvitt i hagen jo! :sjokkert: Trodde ikke vinteren skulle komme så fort... :sjenert:

Neeei! Vil ikke ha vinter! Jeg har måttet krype til korset, vinterjakkene er hentet fra loftet og vinterskoene er på plass. Men snø, det er jeg ikke klar for!

Tocogo: Jeg har ikke fått begynt på bjellene enda. Eksamen henger over meg, og med en million sider igjen å lese har jeg lagt hobbygledene på hylla for en stund. Men i slutten av november, da skal jeg lage bjeller så det suser! (Hvis jeg får det til da...)

Jeg gleder meg faktisk skikkelig til å pynte leiligheten til jul. Tenkte jeg skulle lage endel annen pynt også, men som sakt ikke enda. Og bake pepperkaker... :sikle:

Har du fått laget noen?

Lykke til med jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg har ikke fått begynt på bjellene enda. Eksamen henger over meg, og med en million sider igjen å lese har jeg lagt hobbygledene på hylla for en stund. Men i slutten av november, da skal jeg lage bjeller så det suser! (Hvis jeg får det til da...)

Jeg gleder meg faktisk skikkelig til å pynte leiligheten til jul. Tenkte jeg skulle lage endel annen pynt også, men som sakt ikke enda. Og bake pepperkaker... :sikle:

Har du fått laget noen?

Nei, har ikke lagd noen i det siste. Har så mange andre prosjekter :) Strikker lue/skjerf, og nå bestilte jeg juletreteppe for noen dager siden, så da ender jeg vel opp med å brodere på den de neste ukene.

Lykke til med prøvejobbing, *MissA*! Og Chic, håper du får en bedre dag i dag :)

Endret av Tocogo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

Jeg fikk jobben! :)

Gratulerer! Hva slags jobb er det? Skal du jobbe mye? Håper du vil trives jeg også :)

Endret av Tocogo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...